Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופרב החדשה - מה צפוי לה בארצנו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ומאיפה, עם כל הכבוד, נלקח הכלל הזה שללא הנחיה מפורשת מיוצר השם על היתר להגות אותו אחרת, חייבים לומר אותו בשפת המקור ?

סתם מתוך כבוד בסיסי לזולת. תקרא לזה נאורות.

נעים מאוד, קוראים לי שמעון ולא סיימון.

או, נניח שהגעת לטקסס: נעים מאוד, השם שלי הוא ררררועי ולא ווֹאי.

כל עוד לא מדובר בשם שאי אפשר או קשה לבטא, אין סיבה שלא לבטא אותו

בדיוק כפי שהוא מופיע בשפת המקור. חברת שקודה לא נוסדה בארה"ב או באנגליה,

כך שממש לא מעניין אותי איך מבטאים את שם החברה בארצות האלה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למבו מכרו ב2007 יותר מ3000 רכבים. ב2008 ייתכן ונמכרו פחות בגלל המיתון בחציון השני של השנה.

 

 

בשרשור? בפורום הזה עושים מסקודה המון דברים שהיא לא.

 

 

הוא נמכר יותר מפורד מונדיאו בגלל שיש את אותו יבואן לשני הרכבים, שככל הנראה בשורה התחתונה מרוויח יותר על כל מאזדה שנמכרת מאשר פורד שנמכרת, ולכן יוצר "בעיות אספקה" לדגמי פורד המתחרים ישירות מול דגמי מאזדה.

במיוחד אם מדובר על "גרסאות ליסינג".

 

מאזדה זה רכב מעולה ולדעתי אתה מתעלם מהעובדות

תעמיד מאזדה 3 מול פורד פוקוס בנות 3 שנים ותראה את ההבדל

כל תשובה אחרת היא התעלמות מהעובדות נכון שלפורד יש דברים מבחינת רכב איכותיים יותר אבל בשורה התחתונה אני צריך לקום בבוקר להניע את הרכב בלי בעיות לאורך זמן ופורד לעומת המאזדה לא עומדת במבחן .

היו לי בחיים שלוש מכוניות פורד מדגמים שונים והם איכזבו אותי בלשון המעטה . בכסף הצנוע שיש לי אני הולך על מאזדה ואני גאה באוטו הזה מאוד . שיהיה לי 200000 שקל אני אקנה אקורד ואם יותר אז במוו ומעלה שהם הרכבים האמיתיים בעיניי .

על השאר זה חיקוי של הדבר האמיתי, ועד אז ב150000 אני עם מאזדה כי הכסף שלי יקר לי כרגע .

פורסם

או קי שיעור לשון-

לגבי הכתב- ניתן לכתוב מילה שמקורה בלועזית, בעברית במספר צורות. דוגמאות-

תורכיה וטורקיה

טלויזיה וטלביזיה

וכו

 

לגבי ההגיה, למה טלויזיה ולא טלויזיון?

הטמעות מילים לועזיות בשפה העברית.

 

שמתבצעת הטמעות של המילה בשפה אמור להתבצע שינוי תחבירי שיתאים לשפה העברית ו\או שינוי\עיוות של המילה כך שתתאים לשפה. מי מחליט עד כמה המילה מוטמעת? הזמן יגיד.. דוגמאות-

כימסטרי (chemistry) הפך ל"כימיה", "פילוסופי" (philosophy) הפך ל"פילוסופיה".

אלה מילים המוטמעות במלואן ועברו שינויים אך ישנן מילים פחות מוטמעות שלא עברו שינויים\עברו שינוי מועט למשל- "קונסטיטוציונליזציה" (constitutionalization) (מילה הנגזרת מהמילה "חוקה" באנגלית "constitution" ומתכוונת לתאר את המהפכה החוקתית בישראל).

 

המסקנות שלי לגבי סקודה שאכן יש לקרוא לה "שקודה", הטעות כאן אינה נובעת מהעובדה שהתחביר העברי אינו מתאים למילה והעיצור אינו קיים בו, אלא מטעות קריאה של הS שאינה S. אם כי סקודה כאן כבר הרבה זמן והעובדה שכולם אומרים סקודה ולא שקודה יכולה להצביע על הטמעות של סקודה, מולה לא נותר לנו אלא "להלחם", או שלא.

 

פסק הדין- זה "שקודה" בדרך ל"סקודה".

פורסם

שאלה רלוונטית לנושא :) :

הגיר ב1.8 טורבו הוא DSG7

 

ב3.6 הוא DSG6 או גיר אוטומטי רגיל בעל שישה הילוכים?

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

בשרשור? בפורום הזה עושים מסקודה המון דברים שהיא לא.

 

לך תדע אולי הפאביונרים יצטרפו לחוג "העשר מעל" ע"ע ראלי/קליאו ס/מיאטה :roll:

פורסם

עוד מישהו שם לב לזה שלסקודה הנ"ל אין כפתורים שליטה מההגה?

מסתבר שכן חסכו איפשהוא.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

דווקא בתמונה הראשונה פה:

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-22443,74-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%91-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%A5.aspx#

 

אפשר לראות בבירור כי יש כפתורי שליטה מההגה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אתה צודק, אבל משום מה במבחן שהתפרסם היום ב"הגה" לא היו כפתורי שליטה על ההגה! ועוד בגרסה הבכירה (3.2 ליטר, הנעה כפולה).

מוזר.

Insane things comes from insanely people.


×
×
  • תוכן חדש...