Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופרב החדשה - מה צפוי לה בארצנו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

 

ראיתם את רשימת האיבזור ותג המחיר הנמוך?

 

http://www.motocar.co.il/article/10520.aspx

 

http://www.auto.co.il/כתבה-22443,74-סקודה-סופרב-החדשה-בארץ.aspx

 

מה דעתכם - האם נתחיל לראות כמויות נכבדות של סופרב חדשות, או שלישראלי המצוי יהיה קשה להתגבר על הסמל שניצב לו בחזית?

 

לדעתי, ה-קנייה.

מוריד את הכובע בפני היבואן על המחירים הזולים להפליא (זולים יותר ממה שדובר בזמנו [חודשיים/שלושה אחורה]) :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר טוב אוראל !

אתה זוכר שראינו את הסופרב בתחנת דלק ? רכב מדהים, מרשים, גדול והכי חשוב (או שלא?) זה שקודה.

אני מקווה לראות כמה שיותר, ולא בתור מוניות ;) . בכל אופן האיבזור המלא ב-172 אלף ש"ח ויש לך רכב מפנק מאוד.

לדעתי לא יקנו עדיין כי זה לא במוו ולא מרצדס. אבל יהיו כמה חובבי המותג (ויש די הרבה) ובתקווה שנתחיל לראות סקודות רצות.

או מתגלגלות לפחות...

פורסם

מי החליט שרק נמרים אריות וסוסים זה טוב בשביל סמלים?

אני בעד תרנגולים ירוקים! :lol:

(אני מאמינה שהיהודים יוותרו על הסמל בשביל הוזלה של 30-40 אלף שח.)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

באמת מחיר ראשוני מצויין אבל זה מכניס קצת לפרופורציות לגבי הפאביה, הבדל של 50K במחיר בין פאביה לסופרב גורמים לרגשות מעורבים (אצלי לפחות) לגבי התמחור של הפאביה. :roll:

פורסם
באמת מחיר ראשוני מצויין אבל זה מכניס קצת לפרופורציות לגבי הפאביה, הבדל של 50K במחיר בין פאביה לסופרב גורמים לרגשות מעורבים (אצלי לפחות) לגבי התמחור של הפאביה. :roll:

 

פביה "SPORT" (עם כל התוספות האפשריות) עולה - בגרמניה - סביב 95K.

 

אז כן - צריכים להוריד מעט את המחיר, או להוסיף עוד איבזור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לדעתי, ה-קנייה.

מוריד את הכובע בפני היבואן על המחירים הזולים להפליא (זולים יותר ממה שדובר בזמנו [חודשיים/שלושה אחורה]) :-).

 

זולים להפליא?

בימי מלחמת קבוצה 5 שבהם וולוו מורידים את המכנסיים (ומי שזה "משעמם" לו, גם אלפא מורידים את המכנסיים), לא מדובר במציאה גדולה.

 

בלי לעבור בדקדקנות על המפרטים וללא דעות קדומות (דבר ידוע הוא שסקודה זה מזמן פולקסווגן באיכות גרמנית למהדרין), וולוו S60 עדיפה בכל קנה מידה.

פורסם
בלי לעבור בדקדקנות על המפרטים וללא דעות קדומות (דבר ידוע הוא שסקודה זה מזמן פולקסווגן באיכות גרמנית למהדרין), וולוו S60 עדיפה בכל קנה מידה.

 

כל אחד ואמונתו שלו :roll:.

 

אגב, מה הקשר בין הסופרב ל-S60 המיושנת להחריד?

הסופרב מתחרה בכלל ב-S80.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הS60 שבמבצע, מאוד מהודרת ונעימה, אבל כמו שאמרו, מיושנת ומאוד לא מרווחת.

ההשוואה בינהן ממש לא במקום.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
כל אחד ואמונתו שלו :roll:.

 

אגב, מה הקשר בין הסופרב ל-S60 המיושנת להחריד?

הסופרב מתחרה בכלל ב-S80.

 

אם הסופרב מתחרה בS80 אז חבל בשבילה.

 

כל עניין המיתוג בקבוצת פולקסווגן אינם לשווא. A6 מתחרה בS80. סופרב מתחרה על ליבם של אלו שלא אכפת להם לוותר על השם ולנסוע בסקודה בתמורה לרכב שאמור להיות (ואני מניח שהוא כזה) יותר "מפנק" ממה שהיו מקבלים עם "שם נורמלי" באותו מחיר (שוב, אני מודע לעובדה שסקודה הם רכבים מעולים כיום, אבל עניין המותג חשוב ביותר).

לראיה- פולקסווגן מצליחים למכור את אותם המכוניות בשינויים של אבזור ו\או מפרטים טכניים בהבדלים עצומים של מחיר רק בהחלפת הסמל שמתנוסס על החרטום- ראו ערך סקודה את פולקסווגן את אודי (נקווה שפורשה ישארו מחוץ למשחק לפחות עם הדגמים הקלאסיים, אני מניח שבעתיד אין מנוס משיתוף דגמים כמו שראינו עם הקאיין\טוארג וכמו שעתיד לבוא עם הרודסטר קונספט שהם הציגו לאחרונה)

פורסם

ההשוואה בינהן ממש לא במקום.

 

נכון, אי אפשר להשוות רכב שעד סוף שנות ה90 היה בדיחה רעה לכל היותר מארצות מזרח אירופה וקיבל זריקת פולקסווגן והיום הוא איכותי, לרכב המגיע ממסורת של 100 שנה.. ושוב אני אגיד כדי לא להעליב את הסקודאים, סקודה הן מכוניות מעולות באיכות גרמנית למהדרין הנותנות תמורה מעולה למחיר.

פורסם

תחקור קצת את ההיסטוריה של שקודה - אומנם הם התחילו בכלל מאופניים ובשלב מאוחר יותר עברו לרכבים - מדובר בחברה ותיקה מאוד (יותר מוולו [למיטב זכרוני]).

 

עד היום אני צוחק על ימי הפייבוריט והפורמן, אז?

הימים האלה לא קשורים למה שהולך כיום - רק השם מעט מפריע גם בימינו (ובעיקר בארץ. באירופה מזמן הפסיקו לצחוק על החבר'ה מ-Mlada Boleslav).

 

אנחנו מדברים על ההווה (ועתיד) - לא על העבר.

 

במה בדיוק עדיפה ה-S80.

האם זה בגלל שיש לה סמל של וולו ולא של שקודה?

האם זה בגלל שיש לה קונסולה "צפה" ולא קונסולה רגילה?

 

מצד אחד - אתה טוען ששקודה לא נופלת באיכות מחברת האם.

מצד שני - אתה טוען שוולו טובה יותר, בלי טענות מבוססות.

 

ממליץ לך לקרוא מבחני דרכים (מחברינו האירופאיים. בארץ עוד לא נערך מבחן שכזה) על S80 החדשה ועל הסופרב החדשה ולאחר מכן עם טענות מבוססות, לא דעות קדומות :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
נכון, אי אפשר להשוות רכב שעד סוף שנות ה90 היה בדיחה רעה לכל היותר מארצות מזרח אירופה וקיבל זריקת פולקסווגן והיום הוא איכותי, לרכב המגיע ממסורת של 100 שנה.. ושוב אני אגיד כדי לא להעליב את הסקודאים, סקודה הן מכוניות מעולות באיכות גרמנית למהדרין הנותנות תמורה מעולה למחיר.

 

הצחקת אותי. מה הקשר בין סקודה של לפני שני עשורים לסקודה של היום? ומה הקשר בין מסורת או ותק לבין איכות? ימי חיינו רצה כבר 40 שנה או יותר - זה אומר שהיא הסדרה הכי טובה בטלוויזיה? ואם נשליך את זה גם לנושא הפורום הזה - יונדאי וקיה היו המיץ של הזבל לפני בקושי 15 שנה ותראה אותן היום.

 

לא נהגתי על הסופרב החדשה, אבל מנהיגה על ה-S60 המאוד מזדקנת - יש לי תחושה שאין כאן בכלל תחרות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...