Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופרב החדשה - מה צפוי לה בארצנו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודה אכן עשתה התקדמות מרשימה לאורך השנים מאז שנקנתה ע"י VW, והרכבים החדשים, המבוססים על מכלולי VW הינם בהחלט מרשימים ואיכותיים,

ויכולים לעמוד, מבלי להתבייש, מול הS60 של וולבו, ומתחרות אחרות כמו הפורד מונדיאו והמאזדה 6.

 

אבל להגיד שסקודה זה אודי זה כמו להגיד שפיאט זה פרארי :twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשירשור הזה עושים מאאודי המון דברים שהיא לא. :roll:

בתור אחת עם ניסיון של 4 (בעצם 8) אאודי, אני יכולה להגיד שהן מקרקשות, מתקלקלות, הדיפון פנים שלהם דוהה ומתקלף והן ממש אבל ממש לא כיפיות לנהיגה, למען האמת מהאאודי A6 האחרונה שהייתה לנו למדתי שמי שקונה אותה, זה מי שרוצה להיות מנותק לגמרי ממה שקורה על הכביש. (מנותק אבל מהיר)

ועם כל זה המחיר שלהן מופרז (בטירוף) יחסית למה שמקבלים.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
סקודה החלה למכור מכוניות ב1905 וולוו ב1927.

לא אמרתי שאין להם מסורת, השאלה איזו מסורת.

בתחילת שנות ה90 החל שיתוף הפעולה עם פולקסווגן, לא חקרתי לעומק ואני לא יודע מה גרם להם לזרוק הכל לפח ולקחת הכל מפולקסווגן (אולי ויתרו על פיתוח עצמי ואותה "מסורת" או אולי פולקסווגן הגדילו את נתחם בחברה והחליטו לשנות) אבל ההבדל הוא ברור וחד בין סקודה של שנות ה90 לסקודה של שנות ה2000.

לא נותר אלא להצדיע. באופן גורף אפשר להבין שאתה נלחם ודי באומץ, מלחמה אבודה. לוולבו יש הסטוריה, בכך אין ספק, אבל זה לא תמיד מספיק. בדוק מפרטים, אבזור ומחיר בסופרב, תחפש את אותו הדבר בוולבו ותגיע לרמות מחיר אחרות לחלוטין. זה עוד לפני שמגיעים למבחני רכב למיניהם.

הסטוריה מפוארת ונאמנות מותגית הם בהחלט דברים ראויים, אלא שאתרע מזלנו ומכונית אינה בדיוק סוג של אבן דרך חברתית ותרבותית, אלא חלק מחיינו עתירי הקושי וכל אימת שאנחנו שוקלים מה יהיה האוטו הבא שלנו, פתאום מסתבר לנו שאנחנו אלה שצריכים לשלם ולא האומה כולה. ומבחינה זו של חשבון קר ו"אכזרי", פתאום הסופרב הופכת למשהו שקשה מאוד להתחרות בו.

פורסם

ולמה ה- RS שהיתה אופציה טובה של משפחתית, ספורטיבית במחיר שפוי לא נמכרה בכמויות? למה קונים העדיפו פאסאט 1.8 איטית יותר ויקרה יותר?

פורסם
בדיוק אתמול הראיתי לאשתי את הרכב באינטרנט, והסברתי לה שהוא במחיר של הגולף TSI 170 החדשה.

היא עדיין מעדיפה גולף. האמת? כנראה שגם אני. אלא אם באמת היינו צריכים רכב כ"כ גדול.

 

ולכל מי שחושב שמכיוון שזה אותו קונצרן אז זו אותה איכות (ותיכף גם תכניסו את סיאט למשוואה?) אז המצב ממש לא כך. לא מבחינה עיצובית, לא מבחינת הנוחות, ולא מבחינת איכות החומרים. ביצעתי נסיעות מבחן ברכבי סקודה לפני שבחרנו בגולף, וההבדל ניכר. הן עיצובית והן בתחושה, ולא רק בסמל.

 

היה גם מי שאמר למעלה שאאודי זה אותו דבר. כנראה לא נסעת באאודי. אני לא אוהב את עיצוב הפנים שלהם, אבל הוא ברמה אחת מעל לפסאסט הכי יקרה שתמצא (ואני חושב שהפאסאט 2.0T היא רכב מדהים בלי קשר).

לא בטוח שזו אינדיקציה, אבל באחד הפרקים החדשים של "הילוך חמישי" שהועלה כאן בפורום, העדיף אחד העיתונאים שם את איכות הגימור והחומרים של הסופרב, על זו של מרצדס. אין לי מושג אם מדובר בתחושה סובייקטיבית מוטה, או שהעיתונאי הזה סתם דביל וכמובן שכל זמן שאת הסופרב ראיתי רק בתמונות, לי בהחלט אין דיעה, אלא שכדאי לדעת שיש דעות אחרות בנוגע לאיכות הסופרב ואפילו, אלוהים יעזור, הסיאט.

פורסם
בסקודה זה אולי פחות משנה אבל בהבדל בין פרארי ללמבורגיני זה משנה גם משנה!

 

דווקא בנושא הזה אני לא חושב שהתדמית של למבורגיני נפגעת בגלל הבעלות של אודי. היא עדיין מיוצרת באיטליה ונהנית מההילה האיטלקית של מכוניות העל. היא גם מציעה לא פחות "על הנייר" מפרארי. הייתי רוצה להאמין שפרארי עדיין מוכרת כפול (למיטב זכרוני) בגלל שהיא פשוט מייצרת מכוניות טובות יותר... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אאל"ט דווקא למבורגיני מוכרת הרבה יותר לאור הליכי ייצור מתקדמים יותר שהובאו מאודי...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מה שבטוח הוא שהאוקטביה החדשה נראית הרבה יותר טוב (ולא סתם אוקטביה מגודלת כמו בעבר) וגם זולה ב-10K ש"ח מהפאסאט המקבילה. נראה איך יהיו המכירות שלה בארץ.

פורסם

איזה חפירות :shock:

מה אתם משווים בכלל שקודה לאודי!? נפלתם על הראש?

הסדר הוא כזה: סיאט > שקודה > פולקסווגן > אודי .

לדעתי הישבן של הסופרב הזאת הוא הכי מכוער שאני ראיתי אי פעם ברכב, ככה אני חושב.

בקשר לשאר אכן עיסקה משתלמת למי שרוצה רכב גדול ומרווח.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

מציע לכולם לעשות נסיעת מבחן על הסופרב החדשה לפני שאתם חווים דעה לכאן או לכאן. לכו על הגרסה היקרה V6 3.6 ליטר

ואני מבטיח שאת החיוך לא יורידו לכם גם אחרי שבוע.

וחובה לשבת במושב האחורי,מרחב פנים שאפילו מהנדסי מרצדס מתקנאים בו.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
איזה חפירות :shock:

מה אתם משווים בכלל שקודה לאודי!? נפלתם על הראש?

הסדר הוא כזה: סיאט > שקודה > פולקסווגן > אודי .

לדעתי הישבן של הסופרב הזאת הוא הכי מכוער שאני ראיתי אי פעם ברכב, ככה אני חושב.

בקשר לשאר אכן עיסקה משתלמת למי שרוצה רכב גדול ומרווח.

 

לא לא...

 

סקודה> זקנים

סיאט> צעירים

פולקסווגן> שמרנים

אודי> מפוצצים זקנים (מפוצצים צעירים (יותר)>ב.מ.וו).


×
×
  • תוכן חדש...