Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופרב החדשה - מה צפוי לה בארצנו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הבעיה עם הסמל?

בארץ סקודה מוכרת לכולם בתור רכב חזק ואמין, הבעיה היא שעל היצרן כבר יש תדמית של מוניות וכדומה.לי אין בעיה לקנות סקודה כי אני יודע שזה רכב טוב.(את האמת הסמל ממש מכוער, אבל ביננו מי מסתכל היום על הסמל...)

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השאלה האמיתית היא מה יהיה תמחורה מול המונדיאו ואיזה תמורה מקבלים.

במבחן דרכים ב CAR האחרון הושוו גרסאות הדיזל של הסופרב, מונדיאו, C5, אינסיגניה, אקורד ואוונסיס. הסופרב יצאה מובילה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני הצבעתי בעיקר על בעיה בשם, האיכות היא כחברת האם, לגבי האבזור והמפרט הטכני צריך לעבור על זה.

אני מניח שהמבחנים שערכו השוואה בין הS80 לסופרב הם כדי שוב להצביע על מה שציינתי- כמה יעלה לך השם "וולוו" לעומת "סקודה", כי אם לא, היו משווים את S80 לA6.

פורסם

אם אני רוצה להוציא עכשיו סכום כסף לא מבוטל, אני בודקת איזה מכוניות נכנסות לי בתקציב היום, לא פעם.

מבחינת עקרונות של מסורת וכו, אני בין המובילים בתחום (גם כשזה גובל באטימות ו:brickwall: ).

אבל סקודה (ב-ס- כי אנחנו בישראל), גם בעלת הסטוריה משל עצמה (אומנם לא הכי אי יא יאי :roll:) אבל גם קיבלה את המסורת של וולקספגן ולכן, מבחינת עקרונות המסורת וכו, היא רשאית לתת פייט אפילו לוולוו (שאני אישית מאוד מאוד אוהבת מבחינה עקרונית).

לכן, כשאני אעשה בדיקה של המכוניות שנכנסות לי בתקציב (ובעקרונות), אני אסתכל פרופר על מי נותנת לי יותר.

אגב:

לפי המגזינים, הסופרב נותנת יותר.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

רוני, בגלל זה ציינתי בכל הודעה שאני מודע לעובדה שאין קשר בין סקודה של פעם לסקודה של היום.

 

השיקולים הם אחרים. אם היה כל כך קל פשוט ליצר מכונית טובה מאוד (כמו הסקודה סופרב) וישר לקפוץ לראש טבלת המכירות משיקולים אובייקטיבים של יעילות ותמורה למחיר (כמו שמבחני הרכב אוהבים להציג) מזמן היינו מדינת סקודה. כמובן שלא כך הדבר, ואף אחד לא אוהב לקנות מוצרי no name טובים עד כמה שיהיו, מכאן ההשוואה, על בסיס המחירים הדומים.

 

שעורכים מבחן השוואתי עם רכב בעל שם בעייתי כמו "סקודה", מנסים להראות איך שבאותו מחיר של מונדאו למשל מקבלים משהו הרבה יותר טוב ומוסיפים בסוף "אבל זאת סקודה, מי שיתמודד עם זה יקבל תמורה מעולה למחיר".

עובדה שלאודי A6 אין את הבעיה הזאת.

זהו שיקול גדול בקניית מכונית אצל הצרכן הסביר.

 

NT- ראשית, בגלל שרכב הצטרף לקונצרן מסוים לא מזכה אותו "במסורת" שלו באחת. שנית, את האיכות והמוניטין של פולקסווגן סקודה היו שמחים לקבל, את המסורת, הרבה פחות.

פורסם
אבל סקודה (ב-ס- כי אנחנו בישראל)

 

מחזק. :mm_yeah:

 

בכל שרשור של סקודה או על פאביה, אני רואה שפע של שגיאות כתיב.

אתם צריכים להבין שאנחנו גרים בישראל, ולא בצ'כיה. בפעם האחרונה שהעפתי מבט על דגל המדינה, הוא היה עם פסים כחולים ומגן דוד כחול, משמע, מדינת ישראל.

בצכ'יה, מכנים את הנ"ל "שקודה", באנגלית: "Škoda", אך בישראל ההגייה הנכונה וללא השגיאה היא "סקודה".

 

זאת ועוד, רבים מכנים את הפאביה החדשה בשם "פביה", זאת שגיאה!

באנגלית: Fabia, שימו לב לאות "a" האנגלית, לכן גם אצלנו צריך להוסיף "א", כלומר "פאביה".

 

בנושא הסופרב- המחיר ההתחלתי של הרכב הוא כ- 158K, העיצוב החיצוני נהדר, ולפי ביקורות ע"י מבחני רכב גם נוסעת מצויין.

אני חושב שבארץ כבר הבינו שסקודה לא היתה כמו פעם (דגש של הפבורייט המזעזעת שהיתה לדוד שלי, שנסעה על הגרר יותר מאשר על הכביש, ונזרקה לבסוף תמורת כמה גרושים). כמו שראיתם זה לא מנע ממני לרכוש תוצרת צ'כית.

 

היום מישהו יכול לערער על מוניטין האמינות המצויין של סקודה, על איכות ההרכבה ועל איכות הנסיעה המצויינת? אולי רק הקנאים, רק עובדי חברות מתחרות, זה הכל.

גם היהודים לא צריכים להוריד את הסמל, שעם הצטרפות הנ"ל לוקצרן VAG, ניתן רק להתגאות בו.

 

בכל מקרה, אל תצפו למכירות גדולות, לא של הסופרב, לא של האוקטביה, ולא של הפאביה. מה לעשות, העדר רץ למקום אחר. בנושא הרוסמטר- אין ממש תחרות ולכן היא מצליחה יחסית.

פורסם

stio נראה לי שהאופן שבו הוגים את השם של היצרן מעניין את חברי הפורום כקליפת השום (ואני לארג').

מדהים עם איזה רעל כל הפאביונרים החדשים בפורום קופצים בכל פעם שקיימת אפשרות (ולו הקלילה ביותר) לשבח את היצרן.

פורסם

כן , השקודה פביה רכב מצוין...

 

 

בקשר לסופרב , אאל"ט בפיפט גיר הם הראו את הרכב הזה ללא סמלים לאנשים אקראיים בלונדון , והם אפילו חשבו שזו BMW.

אני הייתי לוקח בלי לחשוב פעמיים , אגב אם אני לא טועה הן עדיין מיוצרות בצ'כיה.

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם

ואם כבר כתבת את זה אז אין שום טעות בלכתוב פביה בלי א' ואין שום קשר לאות A .כמו שאתה יודע עברית קצת שונה מאנגלית ששם לכל תנועה יש אות משלה ואצלינו זה ניקוד.

ומי החליט שבארץ צריכים לקרוא לה סקודה ולא שקודה- אין שום קשר, ואם הצ'כים אומרים שקודה אז למה לא לקרוא לה שקודה.

בקיצור אין כללים בעניין הזה .זה כמו הויכוח איך אומרים be em ve או be em double u .בגלל שאנחנו לא בגרמניה ולא באנגליה שכל אחד יבחר מה שבא לו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
stio נראה לי שהאופן שבו הוגים את השם של היצרן מעניין את חברי הפורום כקליפת השום (ואני לארג').

מדהים עם איזה רעל כל הפאביונרים החדשים בפורום קופצים בכל פעם שקיימת אפשרות (ולו הקלילה ביותר) לשבח את היצרן.

 

אני תיקנתי ורשמתי איך צריך לכתוב, אם למישהו מתחשק לרשום עם שגיאות- בעיה שלו, ושלו בלבד.

מבחינתי זאת שגיאת כתיב נטו.

 

ולהערה שלך- אין בי שום רעל, אני פשוט רואה איזה רכב חונה לי בחניה.

אתה צריך לזכור שעד לפני 4 חודשים בלבד הייתי בעליה של פיאט, וזה נמשך ב- 24 השנים הקודמות (עוד לפני שנולדתי).

 

אני מבקש שתפנה לך 2 דקות וכנס לקישור הבא. זה מבחן מ-צ-ו-ל-ם על הסקודה פאביה החדשה, ממגזין "הגה".

האם גם הבוחן "הורעל" לאחר נהיגה ברכב הנ"ל?

 

http://www.motocar.co.il/video/video.aspx?ivqr1VQ=EHF

 

מצפים בקוצר רוח למבחנים מישראל גם על הסופרב הזאת.

 

 

Koka- בשבילך אני מצרף ציטוט מ"ויקפדיה":

 

"סקודה אוטו (צ'כית: Škoda Auto, להאזנה (מידע · עזרה)) היא יצרנית רכב גדולה בצ'כיה, כיום חלק מקבוצת פולקסוואגן (VAG). ההגייה הנכונה של שם החברה בצ'כית היא שקודה, אך ההגייה "סקודה" מקובלת בישראל ובארצות דוברות אנגלית."

פורסם

stio אתה מפספס את הנקודה, אני מדבר על ההתנהלות המורעלת בפורום ולא בהכרח על טיב הרכב (שאגב בנושא זה אין לנו ויכוח).

פורסם
שעורכים מבחן השוואתי עם רכב בעל שם בעייתי כמו "סקודה", מנסים להראות איך שבאותו מחיר של מונדאו למשל מקבלים משהו הרבה יותר טוב ומוסיפים בסוף "אבל זאת סקודה, מי שיתמודד עם זה יקבל תמורה מעולה למחיר".

עובדה שלאודי A6 אין את הבעיה הזאת.

זהו שיקול גדול בקניית מכונית אצל הצרכן הסביר.

 

אז זהו, שסקודה זה כבר מזמן לא שם בעייתי. היום כולם יודעים שזו בעצם פולקסווגן. לא מדובר על קיה שעדיין צריכה להלחם על מקומה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בדיוק אתמול הראיתי לאשתי את הרכב באינטרנט, והסברתי לה שהוא במחיר של הגולף TSI 170 החדשה.

היא עדיין מעדיפה גולף. האמת? כנראה שגם אני. אלא אם באמת היינו צריכים רכב כ"כ גדול.

 

ולכל מי שחושב שמכיוון שזה אותו קונצרן אז זו אותה איכות (ותיכף גם תכניסו את סיאט למשוואה?) אז המצב ממש לא כך. לא מבחינה עיצובית, לא מבחינת הנוחות, ולא מבחינת איכות החומרים. ביצעתי נסיעות מבחן ברכבי סקודה לפני שבחרנו בגולף, וההבדל ניכר. הן עיצובית והן בתחושה, ולא רק בסמל.

 

היה גם מי שאמר למעלה שאאודי זה אותו דבר. כנראה לא נסעת באאודי. אני לא אוהב את עיצוב הפנים שלהם, אבל הוא ברמה אחת מעל לפסאסט הכי יקרה שתמצא (ואני חושב שהפאסאט 2.0T היא רכב מדהים בלי קשר).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עזוב זה ויכוח סתמי ,וזה ברור ששניהם נכונים .ולא צריךבשביל זה לצטט את הויקיפדיה, שאותה כותבים כמו שאתה יודע אנשים כמוני וכמוך.

...Our necessities are few but our wants are endless


×
×
  • תוכן חדש...