Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה הם מבקשים על ההחלפה?

 

בקשר לדל - לא בINSPIRIONים החדשים , לא בLATITUDE החדש (6400) ולא באף אחד מהXPSים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

חבר יקר .

אתה תתצטרך הלחליף את מערכת ההפעלה שלך ל 64 BIT

בשביל להנות מ 4 GB.

 

אם אתה כרגע עם 32 BIT המערכת ההפעלה תקרא לך רק 3-3.5 GB

 

נתי.

פורסם

נתי תודה,

ידוע לי שהמחשב יזהה כנראה 3.5 ולא את כל הארבע. זה בהחלט שדרוג מ-1GB.

 

ליביו,

ממה שמסרו לי בטלפון, מדובר ב90 ש"ח. נניח שזה פלוס מע"מ, אז ייצא 100 ומשהו.

ממש בקטנה (הזכרון עלה לי 250, שזה מחיר סביר/טוב לדעתי... ולכן שידרגתי). ולגבי המחשב שלי, הוא דגם שכבר לא נמכר - שנתיים וקצת אצלי.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

למיטב ידיעתי החלפת זיכרון לא פוגעת באחריות.

אתה לא פותח את הגוף אלא מסיר את המקלדת בלבד.

 

ליביו

יש לי DELL INSPIRON 1720 מלפני שנה - וצריך לפרק את המקלדת בשביל זיכרון.

 

לגבי הכמות - חלונות 7 מזהה 4 גיגה גם ב 32BIT.

1.jpg

פורסם

CEYAL - תבדוק בדגמי ה25 ותעדכן.

 

לגבי התצוגה - גם ויסטה מציגה 4

כפתור ימני על השורת משימות -> TASK MANAGEר -> PERFORMANCE ותקריא לנו כמה PHISICAL MEMORY כתוב.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

CEYAL,

יכול להיות שאתה צודק,

אבל אני מעדיף ללכת ולשלם כסף, ולהמשיך לקבל את חודשי האחריות שמגיעים לי (תמיד יש סיכוי שמשהו יידפק, ואצטרך אותה).

 

אני יכול לספר לך על מגבר ימאהה לבית, שחודש לפני תום האחריות, פשוט נדפק לו הספק (היו שלוש שנות אחריות, שבהן הוא עבד מעולה...). אז .. שלא נצטרך. מילא אם היו חודש/חודשיים לתום האחריות, הייתי מנסה לעשות את זה לבד.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

סער , אין ויכוח כלל, אם המחשב עוד באחריות אתה חייב לשמור עליה!

 

בחודש האחרון של האחריות הייתי זקוק לה, וקיבלתי מענה מצויין מהחברה הנ"ל, חוצמזה , עניין של 100 שקל זה בקטנה.

 

ליביו , למען הסר קטנוניותך , "סער - במחשב שלך הסלוטים אחד מול השני על הלוח האם, בכל שאר המחשבים בעולם (ובטח שבנייחים - כמה טריויאלי) אין חובה/ הכרח שהסלוטים יהיו משני צידי לוח האם". :wink:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

משתמש? :lol::lol::lol:

 

אני לא מאחל לאף נייד מה שהמחשב שלי עובר, ואני מודה ל-LG בכל יום שהמחשב עוד סוחב כמו נמר.

הוא עובד ברציפות בממוצע כל זמן שאני ער (לפחות 16 שעות ביממה) , סוחב משימות יפות בגאון ובלי להתלונן (MATLAB ו-SPICE לרוב ) , מתנייד איתי לכל מקום, ככה כבר יותר מ-3 שנים (אני בטוח שהוא מצטער שלא נפל בידיה של סטודנטית ממדעי החבר'ה :wink: ).

 

הייתי צריך לממש את האחריות כאשר המנופים הקטנים של המסך כבר התעייפו ולא יכלו להחזיק את המסך בזוית הרצויה, זוית של ~60 מעלות ומטה ---> והופ, המסך נופל ונסגר.

(מישהו פתח על זה שרשור כאן בפורום, עם תמונות, תעשה חיפוש קטן).

 

בחברה החליפו לי את 2 המנופים האלה, ועל הדרך תיקנו איזה כפתור שנשבר (למרות ששבר לא כלול באחריות).

אמנם זה לקח קצת זמן (מדיקל לשלוח לחברה בכפר סבא וחזרה), אבל אני הייתי מבסוט מהם, שירות טוב מאוד.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ליביו בשביל זה כתבתי 20.

הוא לא ישן. הוא נמכר כחדש עד לא מזמן.

 

לגבי הויסטה - לא יצא לי להסתכל. מחקתי אותה עוד לפני שההתקנה עלתה והתקנתי XP.

פורסם

טוב,

בסוף כמו שציינתם, זה היה מתחת למקלדת.

הבחור שם, התקין הכל בעשר דקות, ואפילו ניקה לי את המחשב.

 

עלה לי 70 שקלים.

 

ועכשיו, אני תוהה אם עדכון ביוס יסדר את העובדה שהביוס מבין שיש 4 גיגה זכרון, ולא 3.25 כמו שהוא מזהה עכשיו.

 

ארז, המחשב שלי, לא רחוק מהתנאים של שלך. הוא עושה הורדות ופועל ממש רצוף... בלי רחמים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

זה לא בעיה בביוס - מערכות ההפעלה של מייקרסופט בגירסאות ה32 ביט מזהות רק 3 ומשהו גיגה זיכרון.

אין שום דרך לעקוף את זה , וגם אם הן מראות מספר אחר - הן מנצלות רק 3 ומשהו גיגה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...