Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קניתי 4 GB זיכרון למחשב נייד (שהגיע לפני שנתיים עם 1 GB, מחולק לשני סטיקים, חצי גיגה כל אחד מהם).

 

הבעיה היא שחתיכת זכרון אחת נמצאת מתחת למכסה הפלסטיק בתחתית המחשב,

ובשביל השניה צריך לפרק את כל המחשב. יותר נכון, מתחת למקלדת. ככה נאמר לי על ידי המוכר בחנות שממנה קניתי את הזכרון (הוא עשה ג'סטה ושם את הזכרון החדש..)

 

יש לכם עצות בקטע הזה? אני אצרף תמונות עוד מעט.

 

מישהו כבר עשה כזה דבר?

 

תודה לכולם.

 

 

נ.ב דגם המחשב P1 JACKE של LG. מחשב שיסחוב עוד שנתיים ככה, עם הארבע גיגה האלה..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בהרבה ניידים זה ככה.

עניין של פתיחת מכסה פלסטיק - 2 ברגים - המקלדת בחוץ.

 

תסתכל בתיעוד שקיבלת עם המחשב (או קובץ PDF) - אמור להיות הסבר מצוייר.

פורסם

זהו, שלא קיבלתי שום זכר לאיך להוסיף/להחליף זכרון.

תכלס, אני הולך לנסות את זה לבד.

אני אשלח מייל ליבואן של LG, נראה מה הם יענו.

 

ענתה לי נציגה ואמר לי שאם אשלח להם את המחשב, עם הזכרונות שקניתי, זה עולה 75 שקלים. משהו כזה.

אני אבקש מהם לשלוח לי את הPDF שמפרט את זה, אבל קשה לי להאמין שהם ישלחו.

 

 

הבעיה היא שאין לי איך לשלוח את המחשב אליהם, ואני לא יכול להיות יום בלי המחשב (הוא מחשב עיקרי).

 

אני מצרף תמונה... ומקווה שתהיה למישהו תשובה, איזה ברגים אני צריך לפתוח.

 

האם לפתוח את אלו אשר מצוייר לידם סימן של מקלדת? או שעליי לפרק את כל המחשב לגורמים?

DSCF2230.jpg

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תפתח רק את אלו עם הציור של המקלדת, אחרי שהם בחוץ תפתח את המחשב, תרים את המקלדת בעדינות (יכול להיות שהיא תפוסה עם קליפסים נוספים חוץ מהברגים)

אז ממש בעדינות כשאתה מרים תשים לב לא לפגוע בחוט העדין של העכבר המובנה.

זהו, זה העיקר וזה ממש פשוט

ברגע שתרים את המקלדת אתה כבר תזהה את הזכרון

ועצה נוספת, אם יש ברשותך צמיד אנטיסטטי אז חבר אותו למקור הארכה ותעבוד איתו

הלוח של המחשב מאוד רגיש ולא כדאי לעבוד ללא הארכה לגוף.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

הלוח תומך.

בדקתי.

 

בזמנו, כשנקנה המחשב, הוא הגיע עם 1 GB, בשתי חתיכות. הוא תומך עד 4 GB.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ביצעתי זאת פעם ב-LG שלי , שלחתי לך הודעה פרטית...

 

אהה , אתה מב"ש , אם אתה רוצה, אתה יכול לקפוץ ואראה לך איך עושים את זה פעם אחת ולתמיד.

 

נ.ב. - נותני השירות של LG בב"ש הם "דיקל" ליד מגה , אתה יכול למסור שם את המחשב ומשם הוא יגיע לחברה (שנמצאת בכפר סבא)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

כמו שנאמר - אני לא מבין על מה ההמולה - יש מקום שכתוב בו MEMORY - סגור עם 2 ברגים - זה שם.

מי שאמר לך אחרת - אין לו מושג על מה הוא מדבר.

 

זה החלפה של 2 שניות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני יודע על מה אתם מדברים.

על מכסה הפלסטיק שיש מתחתיו זכרון.

 

אז את זה כבר עשיתי (יש לי עכשיו חתיכת זכרון שנכנסה, לסלוט).

 

את הסלוט השני, אני לא מוצא! אין גישה אליו.

הוא כנראה מתחת למקלדת.

 

מי שיודע איך להגיע אליו... בלי להרוס את המחשב, יוכל כנראה לענות לי על השאלה הזאת.

 

(ההסבר במספרים: קודם היו 512, ו512. עכשיו יש 2 GB ועוד 512. אני רוצה את ה-512 הנותרים, להחליף ל2 GB)

 

ארז, תודה רבה.

 

אני אבדוק את זה.

 

במייל שקיבלתי מח.י אלקטרוניקה, כתבו לי שדיקל הם נותני השירות שלהם.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אציין נקודה שמסתבר קצת "מקשה" על כל העקשנים כאן , שראו כיתובית MEMORY וחושבים שבזה תם הסיפור.

 

נפוץ הדבר , במחשבו של סער (וגם שלי , וגם בעוד רבים) , שתכנון זיכרון המחשב כך שיעבוד בתצורת dual channel , מציב הכרח שהסודטים של הזכרון יעמדו אחד מול השני, משני צדדיו של לוח האם (אילוצי מקום ושער פיצוחים שיש בניידים).

 

על כן, המיקום לשים את כרטיס הזיכרון השני נמצא בדיוק מול כרטיס הזיכרון הראשון (אליו ניתן להגיע בקלות), אך מצידו השני של לוח האם. על כן, יש צורך להורדי את המקלדת, ומתחתיה כבר הכל ברור (לפחות בדגמי מחשב אלו).

 

אז די כבר לנדנד שרשום MEMORY :evil::evil::evil: , מה שהבחור צריך כעת לא נמצא שם!

 

נ.ב. - אם כבר תצליח לעשות זאת, עשה ניקוי יסודי למאוורר , אתה תראה את צידו העליון ברגע שתפרק את הדרוש פירוק.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מצורפות כמה תמונות להמחשה:

 

תמונה 1: הברגים עם הציור של המקלדת, עליך לפתוח אותם על מנת שהמקלחת תתרומם החוצה.

במקלדת עצמה ישנם קליפסים שתופסים אותה (תבחין בהם בקלות - הם קטנים מידי לצילום)

 

תמונה 2: מה שקורה מתחת למקלדת

 

תמונה 3: עוד 2 ברגים על מנת להוציא את לוח המתכת, כמו כן במחשב שלי, יש להוציא גם את הלוח של הכפתורים למעלה (הדלקה ווליום) , כי מתחתיו מסתתרים עוד ברגים

 

תמונה 4: קשה לראות, אבל המסומן הוא לוח הזיכרון שני, מצידו העליון של לוח האם.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ארז,

תודה רבה!

אני קצת חושש לעשות את זה, אז... ככל הנראה אני אשאל בנקודת השירות, איך עושים את זה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

DUAL CHANNEL לא מציב שום הכרח להעמיד סלוטים אחד מול השני.

זה לא ככה באף מחשב ביתי (מעניין לפי התיאוריה שלך מה קורה עם TRIPPLE CHANNEL בCOREI7 - זה מודולים בתלת מימד?) ולא ככה ב99% מהמחשבים ההניידים.

 

תכנון גרוע אולי מציב הכרח כזה.

עוד אופציה שהייתי טורח לבדוק לפני הפירוק הוא שאכן יש עוד מודול זיכרון בצד השני ולא שהוא משולב לתוך הלוח אם כמו שעושים במחשבים זולים מסוימים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

דיברתי עם נציגי היבואן, מסתבר שאם אחליף את הזכרון לבד (והמחשב ייפתח ולא במעבדות השירות) תיגמר האחריות.

יש לי עוד שנת אחריות, אני אבדוק את העניין בשבוע הבא.

 

ליביו, לא ידעתי שהתכנון כזה.. פארש, אבל מסתבר שגם לDELL למשל, יש מחשבים עם תכנון כזה.

 

בגדול, טפו טפו, אני ממש מרוצה מהמחשב, ועדיין, חשוב לי שהאחריות תסחוב עוד שנה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...