Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם בטסט בודקים שיש גלגל רזרבי? והאם הוא חייב להיות תקין? כלומר בלי סימני יובש וכדומה?

 

דבר שני: 2 הצמיגים הקדמיים שלי "יבשים" והפאנצ'ר מכר שבדק אותם אמר שצריך להחליף, איך אני אוכל לדעת אם הרכב שלי יעבור טסט במצב כזה? יש מצב שבו בכל זאת מעבירים את הרכב בטסט?

 

תודה

פורסם

אם הצמיגים אכן יבשים, החלף אותם ללא כל קשר לטסט, כי מדובר בבטיחות שלך, נוסעיך ואנשים אחרים בסביבת נסיעותיך שעלולים להיפגע מהתפוצצות פתאומית של צמיג יבש.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רזרבי בודקים בהחלט, במיוחד לאחר הכתבה שהיתה בחדשות 10.

תחליף צמיגים(3) וגש לטסט. הפסק לשחק בחיים שלך ושלנו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה על העצות.

 

האם יש חברה של צמיגים שאתה ממליצים עליו? ועל מקום אמין וזול?? מדובר בבלנו 98 מידת צמיג כפי שרשום ברישיון : 185/60/R14

אני צריך משהו לא יותר מדי יקר, אני נוסע בשנה בממוצע: 10,000ק"מ , אם זה עוזר להמלצה על צמיג.

אני צריך משהו זול אך בטיחותי

 

 

תודה מראש

פורסם
שלום לכולם,

 

האם בטסט בודקים שיש גלגל רזרבי? והאם הוא חייב להיות תקין? כלומר בלי סימני יובש וכדומה?

 

דבר שני: 2 הצמיגים הקדמיים שלי "יבשים" והפאנצ'ר מכר שבדק אותם אמר שצריך להחליף, איך אני אוכל לדעת אם הרכב שלי יעבור טסט במצב כזה? יש מצב שבו בכל זאת מעבירים את הרכב בטסט?

 

תודה

 

 

שלום.

 

אתם מבנים?

האם יעבור טסט זה מה שחשוב!

אם יתפוצץ לא הצמיג והוא יתהפך אם הרכב זה בסדר כי לא יקרה לו כלום הרי הוא מוגן בידי שמים "הוא עבר טסט"

ללכת לפאב או לקנות מערכת רצינית זה בסדר להחליף צמיג חס וחלילה.

סלח לי אבל התופעה הוז פשוט מכיעסה אותי.

 

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום,

 

זול ואיכותי לא הולך ביחד.

בין החברות הטובות נמצאות : Michelin, Goodyear, Alliance, Barum=Continental.

 

אין לסמוך על הטסטים כי לעתים הבוחנים עייפים ולא בודקים הכל בקפידה, לכן יש לדאוג לרכב שלך בעצמך.

פורסם

אליאנס ממש לא.

תעשה חיפוש ,היה כבר מישהו שחיפש צמיגים לבלאנו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בבאלנו שלי יש דנלופ -sp490 בכל פנה

אוחזים היטב את הכביש ולא מרעישים .

כל אחד עלה לי 280 כולל מע"מ ואיזון כמובן .

 

רק תבדוק את התאריך שמוטבע עליהם - אל תתפשר בקטע הזה

×
×
  • תוכן חדש...