Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אנחנו לפני קניית פג'ו 207 חדשה מהסוכנות.

 

אני לא הבנתי עדיין אם יש איזושהי סיבה לחכות לינואר 2009, מבחינת שנתון, מחיר ועוד.

 

אם תוכלו לעזור לי יהיה נחמד :)

פורסם

מצד אחד דובר על הפחתת המיסוי על הרכבים ב 4% מינואר 2009.

 

מצד השני יש לך את זה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3604370,00.html

 

אין עכשיו הנחות על 207 חדשה ? (אני שואל ברצינות כי עכשיו ישנם הרבה מבצעים לרכבים שונים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אהלן חברים,

 

אנחנו לפני קניית פג'ו 207 חדשה מהסוכנות.

 

אני לא הבנתי עדיין אם יש איזושהי סיבה לחכות לינואר 2009, מבחינת שנתון, מחיר ועוד.

 

אם תוכלו לעזור לי יהיה נחמד :)

אני עדיין לא הבנתי אם יש איזושהי סיבה לקנות את ה207...

נכון, היא ביטיחותית, וזהו.

עשיתם עליה נסיעת מבחן? אם לא אז חובה!

אם כן, באמת??

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

המחיר העכשווי של מודל 08 אחרי הנחות יהיה קרוב לוודאי דומה מאד למחיר של מודל09{בתנאי שהיורו לא יקפוץ} אבל קח בחשבון שבינואר אתה רוכש מודל 09 ואין לך איבוד ערך של שנת מודל שלמה כמו שאם תרכוש 08 עכשיו.לשיקולך בכל מקרה הרכב מעולה.

פורסם
עשיתם עליה נסיעת מבחן? אם לא אז חובה!

אם כן, באמת??

 

אני חייב לומר שמנסיון של 580 ק"מ עם ה-207, אני מרגיש נבגד ומחולל.

מעולם לא נסעתי על רכב צרפתי כ"כ מגושם ועם הגה כ"כ לא מתקשר. :evil:

 

חוצמזה ההשתקפות של הקונסולה המ@%$^^&* הזאת בשמשה הקדמית

פשוט עושה חשק לעצור בצד ולחכות לשקיעה. לא שזה עוזר, ד"א, התופעה

נשארת גם בלילה.

 

בקיצור, יש טובות ממנה, בין אם מחפשים הנאה מנהיגה, אמינות, בטיחות

או כל דבר אחר.

פורסם

בקיצור מה שאתה אומר זה שהרכב לא מהנה לנהיגה לא אמין בטיחות נמוכה כל זאת מנסיעה של 580!!!ק"מ ובנוסף אתה מרגיש שבגדו וחיללו אותך!?..אולי בגלל כל זה ה207 הרכב הכי נמכר באירופה כבר שנתיים.

פורסם

לא יודעת מה הולך באירופה, אני יודעת שכשחיפשתי רכב, הוא הראשון שחשבתי עליו, והראשון שבדקתי.

זה מתחיל בנציגים במשרד מכירות שלא ממש רצו למכור.

זה ממשיך במחיר המאוד מאוד מוגזם ובמפרט הדל ביותר!

114,000 אלף שם ויש לי 2 עימנואלות מאחורה לחלונות, האוטו מגיע בלי שום, אבל שום איבזור, אפילו המשענת יד הזאת שמעל הבלם יד עולה כמה אלפים!

רוצים ידני? מעולה! תוסיפו עוד 20 אלף שח! :shock: (?!??!!)

אה, ולא, אין על הידנית היקרה הזאת נסיעת מבחן, קנו על עיוור!

אז עשיתי נסיעת מבחן על האוטומטית- הרגשתי כאילו אני נוסעת במינימום A6 מבחינת גודל, נוקשות שלא מביישת שום שולחן סנוקר, מושבים מאוד לא תומכים, מנוע רועש, אבל ממש ממש רועש, ושום דבר לא קורה! האוטו פשוט לא זז! על הפרנציפ!

פעם, כשקראתי כתבות על הגה לא מתקשר, לא מדויק וכו לא ממש הבנתי מה זה אומר (אני רגילה למכוניות טובות), אבל אז הבנתי... פשוט זוועת המין המוטורי, מי שלא ניסה, שילך על זה, חוויה של פעם בחיים!

בקיצור, אולי האירופאים גילו משהו שאנחנו לא, אבל אני לא רציתי להיות הראשונה שתבין את זה כאן בישראל.

(אגב, קריאת נסיעת המבחן של Y-NET לא ממש עזרה, כשפעמיים הושבת להם הרכב בנסיעה)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
בקיצור מה שאתה אומר זה שהרכב לא מהנה לנהיגה לא אמין בטיחות נמוכה כל זאת מנסיעה של 580!!!ק"מ ובנוסף אתה מרגיש שבגדו וחיללו אותך!?..אולי בגלל כל זה ה207 הרכב הכי נמכר באירופה כבר שנתיים.

 

אני לא יודע מאיפה להתחיל לענות למבול השטויות הזה. :screwy:

הסטטיסטיקה שלך לא נכונה, וגם בחרת דרך מטומטמת במיוחד לפרש את דבריי.

 

ה-207 נמכרת טוב באירופה בעיקר עקב המוניטין של ה-206, וגם עקב מקדם החסכון

של מנוע הדיזל בשילוב עם תיבה ידנית. מיותר לציין שבארץ הדגם הזה לא יזכה לפופולריות,

ויהיה טוב אם בכלל יוצע למכירה. בכל מקרה, היא מעולם לא הייתה "הנמכרת ביותר", אולי

רק בקטגוריה של "מכוניות בצבע אדום" או משהו.

 

לגבי "לא בטיחותית, לא אמינה" וכל שאר הבולשיט שכתבת, אמרתי שיש טובות ממנה, לא

שהיא כשלעצמה גרועה. בקטגוריית המחיר שלה, בישראל, באוקטובר 2008, ישנן אופציות

הרבה יותר מוצלחות.

 

הסיבה שאני מרגיש נבגד היא בגלל שמפז'ו ציפיתי ליותר. ה-207 איבדה את כל נפלאות

השלדה וההגה של קודמותיה, אבל אני לא מצפה ממך להבין את זה.

פורסם

אפשר להתלונן עד שנה הבאה שפיג'ו איבדו את ההנאה - וזה נכון במידה לא מעטה. זה גם לא ממש חדש - אתם יודעים, ה-307 גם לא הייתה בדיוק 306...

 

ובכל זאת, ה-207, מעבר לעובדה שהיא צפופה מאוד מאחור וסובלת מחוסר מסוים של אבזור בגרסה הבסיסית (והיקרה), היא מכונית טובה בסך הכל. התנהגות הכביש בטוחה מאוד והאחיזה מעולה. ההגה עושה הכל בסדר חוץ מלהיות מתקשר כמו פעם (והוא לאין שיעור עדיף מהגאים של סופרמיניז רבות שנמכרות כיום) ורק התיבה המעצבנת פוגעת בכל הסיפור (בלעדיה המנוע הזה עובד מצוין - ראו ערך מיני).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, יצא לך לנהוג עליה?

להיות בה?

ההגה רחוק מלהיות "בסדר".

היא מכונית בטוחה לא רק מבחינת האיבזור הבטיחותי המעולה, אלא גם מהעובדה שהיא לא נותנת שום רצון (או מראה יכולת) לאיזו שהיא נהיגה "ספורטיבית" או זריזה.

תזכיר לי את ההבדל במשקל בין המיני לפיג'ו

אני לא חושבת שהיית ב207, אחרת היית יודע שיחסית לסופר מיני היא מאוד מרווחת מאחורה!

כל מכונית יכולה להיות מכונית טובה בסך הכל, וזה הכל תלוי במתחרות, יחסית למתחרות היא ממש לא טובה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
אני לא יודע מאיפה להתחיל לענות למבול השטויות הזה. :screwy:

הסטטיסטיקה שלך לא נכונה, וגם בחרת דרך מטומטמת במיוחד לפרש את דבריי.

 

ה-207 נמכרת טוב באירופה בעיקר עקב המוניטין של ה-206, וגם עקב מקדם החסכון

של מנוע הדיזל בשילוב עם תיבה ידנית. מיותר לציין שבארץ הדגם הזה לא יזכה לפופולריות,

ויהיה טוב אם בכלל יוצע למכירה. בכל מקרה, היא מעולם לא הייתה "הנמכרת ביותר", אולי

רק בקטגוריה של "מכוניות בצבע אדום" או משהו.

 

לגבי "לא בטיחותית, לא אמינה" וכל שאר הבולשיט שכתבת, אמרתי שיש טובות ממנה, לא

שהיא כשלעצמה גרועה. בקטגוריית המחיר שלה, בישראל, באוקטובר 2008, ישנן אופציות

הרבה יותר מוצלחות.

 

הסיבה שאני מרגיש נבגד היא בגלל שמפז'ו ציפיתי ליותר. ה-207 איבדה את כל נפלאות

השלדה וההגה של קודמותיה, אבל אני לא מצפה ממך להבין את זה.

ה207 נמכרת מעולה באירופה בזכות האיכויות שלה ובגלל המוניטין הטוב של פיגו באירופה.את השטויות שפלטת לגבי הרכב אני ציטטתי אותך למקרה ששכחת.לגבי"נפלאות השילדה וההגה המתקשר" נשמע ממש טוב על גבי גליון של מגזין רכב אבל אם אתה רוצה להיות כתב רכב או נהג f1 תצטרך לעבור מבחנים..

פורסם
לגבי"נפלאות השילדה וההגה המתקשר" נשמע ממש טוב על גבי גליון של מגזין רכב אבל אם אתה רוצה להיות כתב רכב או נהג f1 תצטרך לעבור מבחנים..

מי שלא נהג עליה לא יבין, אז צא לנסיעת מבחן ותדבר אחרי זה אוקי?

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

נהגתי בה יום שלם מול מזדה 2 וסוזוקי סוויפט. לסוויפט יש הגה טוב יותר, אבל ל-2 בוודאי שלא. ההגה של ה-207 עדיף על זה של רוב תוצרת גרמניה (על הפאביה החדשה עדיין לא נהגתי :-P ) והוא די מדויק, מהיר ועם משקל טוב. נכון, התקשורת חסרה, אבל הגה זה לא רק תקשורת.

 

זה נכון שהיא לא משתפת פעולה עם הנהג הספורטיבי - אבל לרוב הנהגים היא תהיה בטוחה יותר מרוב הסופרמיני האחרות, כולל הסוויפט וה-2. יש לה פשוט הרבה יותר אחיזה והיא משרה יותר בטחון מהן.

 

ההבדל בין המיני ל-207 הוא לא רק המשקל (100+ קילו הבדל, משמעותי) אלא גם בגלל תיבת ההילוכים - זו של פיג'ו מסרסת לחלוטין את המנוע. עם התיבה של המיני זה היה מרגיש אחרת לחלוטין.

 

מול הסוויפט וה-2 שהן קטנות משמעותית, ה-207 פחות מרווחת מאחור - ובאופן משמעותי!

 

הבעיה של ה-207 היא המחיר. כמכונית היא בפירוש לא רעה. מרגישה איכותית ומפוארת יותר מחלק משמעותי מהמתחרות שלה נכון להיום, בטוחה מאוד גם בנסיעה ובעלת יכולת דינמית גבוהה (גם אם לא מהנה לנהיגה כמו פעם).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הבעיה של ה-207 היא המחיר. כמכונית היא בפירוש לא רעה. מרגישה איכותית ומפוארת יותר מחלק משמעותי מהמתחרות שלה נכון להיום, בטוחה מאוד גם בנסיעה ובעלת יכולת דינמית גבוהה (גם אם לא מהנה לנהיגה כמו פעם).

ה 207 נכנסת לקטגוריית ה"זולות" (סוויפט, מאזדה 2 וכד') רק בגרסת מנוע 1400 סמק (מנוע TU עם 90 כ"ס, 16 שסתומים ותזמון משתנה על היניקה) עם תיבת הילוכים רובוטית (2TRONIC).

 

במחיר של 103,000 ש"ח זו עסקה לא רעה בכלל אם מסתכלים על החבילה הכוללת (6 כריות אויר, ESP, שני חלונות חשמל ורדיו-דיסק).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...