Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התוכנית אמאל'ה- ביזיון גדול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הרעיון של הפרסומת הוא לעורר פרובוקציה כדי שאנשים ידברו עליה, בדיוק כמו שכולנו עושים כרגע.

 

אין מפה שום מקום להקיש מזה על הרעבים באפריקה או על ניצולי השואה וכו'.

 

ברור שכולנו משתדלים לכבד את דעתו אחד של השני, אבל הנושא הזה ממש יצא מהקשרו.

להרבה אנשים הפרוסמת הזו צורמת וזה בדיוק הרעיון שלשמה היא נוצרה, לעורר ויכוח או מחלוקת עניינית בנושא על מנת שיזכרו ש"אמאל'ה" חוזרת לשידור.

 

 

הרי אם הפרסומת הזאת לא הייתה קיימת כנראה שבכל מקרה היו אנשים אעבים בעולם, ויש אפילו גם שואה שעוברת כיום במדינות אחרות בעולם כמו באפריקה, לכן זה לא שינה דבר,לא משנה דבר וכנראה שב100% זה לא ישנה דבר.

 

יש לנו עוד הרבה דברים לתקן בעולם ורק בעוד כמה שנות אור נגיע למצב שבו מה שמשפיע על גורל ילדנו זה פרסומת מטופשת..

 

קצת פרופורציה לא מזיק.

under construction..

פורסם
יש למישהו הסבר רציונאלי למה זריקה של אוכל שונה מכל בזבוז כספים אחר?

חשבתם אולי שבאח הגדול יכלו לקנות ספה יותר זולה ובהפרש לקנות אוכל לנזקקים באפריקה?

לא

 

אבל תחשוב רגע על ילד רעב שעובר ליד פיצוציה , במסך הוא רואה אנשים עושים תאונות עם רכבי יוקרה הוא מקנה קצת אבל ממשיך לחשוב על אוכל , תחשוב על אותו ילד כשעל המסך הוא רואה ילדים זורקים אוכל , לדעתי רעב הוא ההרגשה הכי קשה שיכולה להיות לילד או אדם .

 

זה כל ההבדל.

אף אחד לא היה לוקח את האוכל הזה לאפריקה ואם כן הוא היה מרעיל שם את כולם עם קילקול קיבה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אבל תחשוב רגע על ילד רעב שעובר ליד פיצוציה

 

למה שאני אעשה כזה דבר?

[בהקשר לעניין בו אנחנו דנים].

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש למישהו הסבר רציונאלי למה זריקה של אוכל שונה מכל בזבוז כספים אחר?

 

אינני יכול לדבר בשמם של אנשים אחרים, אבל בעיני, ההבדל הוא פשוט.

 

אני לא מסתכל על אפריקה, אלא רק על ישראל "שלנו". פעם אחרונה שבדקתי, לא היו הרבה אנשים

שכאב להם התחת בגלל ספה לא נוחה, אבל היו יותר מדי כאלה שכאבה להם הבטן בגלל שלא היה

להם מה לאכול. בשביל לראות את זה לא צריך להיות בן או נכד לניצולי שואה. צריך להיות בן אדם

עם חינוך נורמלי, ועם אמפתיה מינימלית לזולת. האדישות הישראלית האופיינית לא שונה בהרבה

מהאדישות האופיינית של כל עם אחר. פשוט מישראל ציפיתי ליותר, וכנראה שלשווא. כפי שזה

נראה היום, זה כבר לא העם הנבחר, אלא סתם עוד אספסוף מזרח-תיכוני טיפוסי, עם רמת

השכלה קצת יותר גבוהה מהממוצע.

 

:roll:

פורסם
אינני יכול לדבר בשמם של אנשים אחרים, אבל בעיני, ההבדל הוא פשוט.

 

אני לא מסתכל על אפריקה, אלא רק על ישראל "שלנו". פעם אחרונה שבדקתי, לא היו הרבה אנשים

שכאב להם התחת בגלל ספה לא נוחה, אבל היו יותר מדי כאלה שכאבה להם הבטן בגלל שלא היה

להם מה לאכול. בשביל לראות את זה לא צריך להיות בן או נכד לניצולי שואה. צריך להיות בן אדם

עם חינוך נורמלי, ועם אמפתיה מינימלית לזולת. האדישות הישראלית האופיינית לא שונה בהרבה

מהאדישות האופיינית של כל עם אחר. פשוט מישראל ציפיתי ליותר, וכנראה שלשווא. כפי שזה

נראה היום, זה כבר לא העם הנבחר, אלא סתם עוד אספסוף מזרח-תיכוני טיפוסי, עם רמת

השכלה קצת יותר גבוהה מהממוצע.

 

:roll:

 

ומה הקשר לשאלה שלי?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ביקשת הסבר רציונלי וקיבלת אותו - אוכל הוא צורך בסיסי, בניגוד לספה, מכונית חדשה או כל חפץ אחר.

יש אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם אוכל. בישראל, לא באפריקה. לכן אינני מקבל בהבנה פרסומות

כאלה, במיוחד ממישהי שמתעסקת במיזמים כמו "יומטוב".

 

אם תשאל פעם שלישית, אני כבר לא אענה לך. כרגע אני לא בטוח אם קשיי ההבנה שלך נובעים מרצון

אמיתי לפתח את הדיון, או סתם מקטנוניות ילדותית.

פורסם
התנ"ך יותר קרוב בגודל לדף נייר טואלט. והוא מלא ב... עוד מלפני ה(בית)שימוש.

 

 

אדם שמחליט לא להאמין זו זכותו ואני עדיין מכבד אותו כאדם ואת דעותיו, אבל אחד שמתבטא כמוך בצורה כזאת, לא יודע לכבד את הזולת ולא ראוי לכבוד.

 

 

בקשר לנושא המקורי של הת'רד, התכנים של הערוץ השני מזמן לא באים לחנך או מתיימרים לחנך, אי אפשר להיות מזועזעים ממנה, יש בה קומדיה/סאטירה כמו בכל טלויזיה מסחרית, בטלויזיה מסחרית חינוך או החתשבות לא בראש סדר העדיפויות, אלא רייטינג.

 

אני מבין את הכעס, אבל העזרה לנזקקים והחינוך לא יבואו מהטלויזיה ובטח לא מהערוץ השני שמשנה לשנה רק יורד נמוך ברמה.

פורסם

אתה ראית ערוץ חינוכי אי פעם?

 

אפילו בערוץ הילדים יש סדרות מצויירות שכוללות אלימות. וגם יש כאלה שאומרים שבתוך התכניות בהופ יש תכנים נסתרים שנועדו להשפיע על התת מודע של הילדים.

 

מי שראה את התכנית עם אורי גוליב ורותם אבואב נדמה לי שבוע שעבר ראה קטע על תכניות ילדים, וזה אומנם מצחיק אבל אמיתי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

למי שספרי הדת בעיניו לא ממש אומרים דבר, אני אתן דוגמה אחרת.

אפשר לקחת דגל מדינה ולנגב איתו את הריצפה.

בסה"כ עוד חתיכת בד צבעונית.

יש דברים שגם אם הם לא כתובים בתור מה אסור, מה מותר, יש הגיון מסויים, יש סימליות מסויימת.

גם אם הדגל בלוי, לא נראה לי שזה היה עובר בשוויון נפש.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
ביקשת הסבר רציונלי וקיבלת אותו - אוכל הוא צורך בסיסי, בניגוד לספה, מכונית חדשה או כל חפץ אחר.

 

האוכל שמוצג בפרסומת הוא לא אוכל בסיסי.

הנה פתרתי לך את הדילמה.

 

פתרון אחר, תמכור את הספה וקנה בכסף אוכל.

אין בבזבוז של אוכל שומדבר שהוא פחות מוסרי מכל בזבוז אחר.

 

אתם פשוט מתעסקים בשטויות סנטימנטליות. אני מציע מעכשיו לסמן כל סרט שמוצג בו בזבוז של אוכל בסימון שלא יאפשר לילדים לצפות בו.

מגוחך...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האמת שגם אני לא מבין מדוע זה שונה מכל בזבוז כסף אחר שהיה יכול להאכיל עוד כמה פיות בעולם. רבותי אין שום הבדל.

התגובה שלי כשראיתי את זה הייתה מחשבה בסגנון- רמת הדביליות עלתה עוד קצת.

פורסם

הרציונליות בעיני לא רלוונטית כאן.

אני גדלתי על כך שלא זורקים אוכל. בעיני זה חינוך ראוי, שאומר לא להשחתה ולבזבוז. כך גם אני מחנך את ילדי.

מאחר וזהו חינוך מקובל במדינת ישראל, ראוי שבערוץ הראשי והנצפה ביותר לא תהיה פרסומת שנוגדת אותו. אם המטרה היא לעורר פרובוקציה - היא אכן התעוררה, אז על מה אתה מלין?

 

ושטוטית - אכן לדעתי הפרסומת עם בר רפאלי לא ראויה ולא אמורה להיות משודרת בכל שעה.

 

צביקי

פורסם
פתרון אחר, תמכור את הספה וקנה בכסף אוכל.

אין בבזבוז של אוכל שומדבר שהוא פחות מוסרי מכל בזבוז אחר.

 

 

הפעם אתה כותב דברים שמרגיזים אותי.(וזאת זכותך כמו שכתבתי באחת ההודעות הקודמות)

אם אתה כותב דברים כאלה אז מעולם לא ניתקלת במישפחה עם קשיי יום יום להצליח להשיג את המנת אוכל היומית.

אני לא מדבר כלל על ארוחת ערב שבת.

 

מצטער להגיד לך אבל עדיין במדינתנו קיימות משיפחות שלא יכולות למכור את הסלון כי גם סלון אין להם,

ואם יש להם אז מישהוא תרם להם אותו. ולא לדבר על טלויזה כי אין להם את האפשרות לשלם חשבון חשמל.

תגיד לי עכשיו " שהם יצאו לעבוד".!!!

 

הם עובדים!

משכורת מינימום.

 

 

ירון מאיר

פורסם

אני אסביר שוב.



אין שום הבדל בין בזבוז של אוכל לבזבוז אחר, כי הכל נקנה בכסף ולכן ניתן להמרה אחד בשני. אוכל בחברה המערבית איננו יותר חשוב ומשמעותי מכל דבר אחר בעל ערך כספי. ההתייחסות הסנטימנטלית לאוכל שייכת לימים אחרים של קושי בייצורו והשגתו, קושי שלא קשור ליכולות פיננסיות של פרטים או של החברה.

 

בגדול, ההתמקדות במלחמת אוכל בפורומו לקומדיה מצביע על חוסר יכולת להתמקד בעיקר. אם הרעבים מעציבים את לבך בטל את המנוי לכבלים (בזבוז) ותרום את הכסף לרעבים. תודה שיותר חשוב שהם יאכלו מאשר שאתה תראה Top Gear.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...