Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התוכנית אמאל'ה- ביזיון גדול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למען החברה הישראלית ולמען עתיד ילדינו , אני יכול רק לקוות שעוד ועוד אנשים יתפכחו ויבינו כמה נזק קיים בתופעה הזו שדיברתי עליה .

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזו "תופעה"?

 

התופעה היחידה שאני מזהה הוא העדר היכולת לשים דברים בפרופורציה, להתייחס לעובדות ולהבדיל בין עיקר וטפל. כאשר השיח הציבורי שם דגש הרבה יותר מדי גדול ומשמתמש בביטויים מוגזמים בהתייחסות להתרחשויות שוליות ביותר, אז אין פלא שעניינים רציניים לא זוכים להתייחסות.

אתה אולי לא שם לב, אבל אתה קורבן רייטינג גדול שמתעסק בשטויות של ערוץ 2 במקום בדברים חשובים שבאמת משנים מציאות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אובדן הערכים והזלזול כלפי רכוש בישראל הם עובדות קיימות, ואף אחד כבר לא מתרגש מזה.

יש בינינו כאלה שימשיכו להילחם בזה עד יומם האחרון, ויש כאלה שנלחמו, ראו שלא יוצא מזה כלום ועזבו את הארץ.

 

פעם הייתי מתעצבן מתופעות כאלה. עכשיו אני כבר אדיש לזה. כל הכבוד לפותח השרשור שעדיין דבק בערכיו ונלחם על קיומם.

פורסם

אילו ערכים וממתי לכתוב שאתה מזועזע בפורום אוף-טופיק של פורום רכב זו מלחמה...? :roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היה לי במילואים בחור דתי שאם הוא היה עוזר לנקות את השולחנות אחרי האוכל.

הוא היה אורז את שאריות הלחם מהשולחן בשקית ושם בעדינות בזבל.

 

אתם לא נורמליים.

זה בסך הכל חומר גלם,מוצר שעולה כסף.

כמה שיבזבזו יותר ככה יצטרכו לייצר יותר וליותר אנשים תהייה עבודה.

 

עוד מעט תתחילו לסגוד לפרות כמו ההודים.

 

 

במחיר של כל המכוניות שהרסו בטופגיר אפשר להאכיל מדינה שלמה באפריקה.

הבעיה של אפריקה היא שהשליטים גרים בארמונות מזהב ועל הזין שלהם העם שלהם.

 

http://www.youtube.com/watch?v=2MCnqTKMXiA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אייל

פורסם
מעניין אותי לראות תוכנית סאטירה שבה למישהו נגמר הנייר טואלט והוא מחליט להתנגב עם דפים מהברית החדשה או מהקוראן.

ברור לי שזה לא יעבור לסדר היום העולמי, בפרט אם זה יעשה במדינת היהודים.

התנ"ך יותר קרוב בגודל לדף נייר טואלט. והוא מלא ב... עוד מלפני ה(בית)שימוש.

תן לי לנסח את זה אחרת, בשפה שאולי יותר מתאימה לאופטופיק:

כל הכבוד לפותח השרשור, שעדיין שם ז*ן, בניגוד לרוב המדינה.

כל הכבוד? למה?

"כבוד" לזה שהוא מתרגש משטויות?

עכשיו אני זוכר למה אני לא רואה טלוויזייה יותר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני לא רואה כל בעיה לנגב עם כל נייר נעים למגע, מי שרוצה לנסות לנגב עם נייר קשיח שיכול לחתוך אצבע, שיהנה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

רק אני שמתי לב שזה אבסורדי שאנשים פותחים ת'רדים על זריקת אוכל בפרסומת?

אם לגינס היה שיא בהתחסדות הוא היה מקבל ממני שיחה מזמן :lol:

 

קצת (הרבה) פרופורציות בחיים.

פורסם
ואם אתה רוצה לחנך את הילדים שלך כמו שאתה רוצה אולי כדאי שלא תפנה "לרשויות" שיעשו בשבילך את העבודה.

 

כל מילה בסלע. נמאס לשמוע מהורים שמאשימים את הטלוויזיה בחינוך קלוקל. אולי תלמדו שטלוויזיה היא לא בייביסיטר ולא באה לחנך את הילדים שלכם. תבחרו אתם מה הילדים שלכם יראו, אם הם בגיל כזה רגיש שבו הם מושפעים מפרסומת קומית והופכים אותה לדרך חיים.

אני גדלתי מול "נישואים פלוס" ובחיים שלי לא הייתי בהוטרס.. :roll:

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם
כבר נגמרו לך עניינים רציניים להתעסק איתם שאתה מתעסק עם מלחמה על מלחמת אוכל בקומדיות? מה השלב הבא, שריפה פומבית של כל עותקי קומדיות הסלפסטיק משנות ה-30?!

ועוד הטיעון הדמגוגי (ממליץ לחפש את ההגדרה "לדמגוגי" בוויקיפדיה) המגוחך של הילד הרעב... כאילו לא זורקים אוכל לפח בחברה המערבית.

 

Get a life

לא ידידי,

לא נגמרו לי העניינים הרציניים להיתעסק איתם.

זאת לא מלחמה ואני האחרון שארצה לפתוח במלחמה.

אם אתה רואה את זריקת האוכל ,וזה לא משנה כרגע אם זה אמיתי או שזה סתם דמי של אוכל.

אתה לא רואה את זה ממבט עיני ,

זה לא קשור למה שיראו או רואים ילדיי בטלויזיה כלל.

זה הכל אני ורק אני וזוהי דעתי.

דעתי אינה ניתנת לשינוי אולי אתם רואים את זה בצורה אחרת .

אני אכבד את דעתכם אבל לא אוכל לשנותה ,כמו שלא תוכלו לשנות את דעתי.

כנראה שאני לא גדלתי בבית עם כפית זהב בפה.

אבי ואימי תמיד עבדו (ועובדים עד עצם היום, והם בני 70 שיבדלו לחיים ארוכים).

תמיד חינכו אותי וכך אני מחנך גם את ילדיי.

 

derish כתב משהוא נכון מאוד:

"אובדן הערכים והזלזול כלפי רכוש בישראל הם עובדות קיימות, ואף אחד כבר לא מתרגש מזה.

יש בינינו כאלה שימשיכו להילחם בזה עד יומם האחרון, ויש כאלה שנלחמו, ראו שלא יוצא מזה כלום ועזבו את הארץ."

אני לא מתכוון להילחם בזה.

היה לי עד לפני שנתיים אולם ארועים,כל ערב תמיד נשארו מנות חמות.

לעולם לא זרקתי מנות אלו- חילקתי חינם אין כסף.

אם באותו הערב או למחרת בבוקר.

זה גבה משאבים מעטים מאוד אך גרם לי סיפוק אדיר.

אני לא בא לתקן את העולם.

אוכל ניזרק וימשיך להיזרק,

אבל מי שלא מצא במעיל של אביו 3 קרקרים עטופים בניילון למקרה "חירום" לא יוכל שלא "להיתרגש" מפירסומת כזאת.

אני רוצה לקוות כי במדינתו לעולם לא יהיה מחסור מכלום לאף אחד.

 

 

ירון מאיר

פורסם

כולנו זורקים אוכל , אבל בהחלט צובט לי כשאני זורק.

 

הייתי באפריקה , ראיתי משפחה של 5 נפשות מתחלקת בקופסת טונה שננתי להם .

ראיתי ילדים מכסחים אחד את השני בשביל לחמניה ( וואלה ננתי את כל מה שיכולתי ).

ראיתי שליטים מדושני עונג שלא שמים ז על הנתינים ( לא מאותו שבט אז לא מעניינים).

 

אתם רוצים לעזור לילד באפריקה?

תמנעו את הרודנות ואת המלחמות , אני לא בטוח שזה משהו שאפשר לעשות אני מאמין שלמערב זה לא כל כך נוח לעשות את זה.

 

אני גאה להגיד שהחברה שאיתה עבדתי שם , נתנה לא מעט לאנשים בכפרים , הצוות הרפואי שלנו בזמנו הפנוי פשוט עבר בין כפרים ועזר לכל מיני , כל אחד עבר וחילק את האוכל שנשאר לו ,והיו שגם אכלו פחות במשך היום כדי לתת יותר .

 

צורם לי שזורקים אוכל בטלוויזיה , רק בגלל שילד שיראה את זה והוא רעב ( מה הוא אשם שהאבא הדביל שלו קונה טלוויזיה ולא אוכל) יכאב הרבה יותר מילד שאין לו רכב להרוס.

 

כי אדם רעב סובל יותר מאדם שאין לו רכב/כל שטות אחרת שהורסים בטלווזיה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

יש למישהו הסבר רציונאלי למה זריקה של אוכל שונה מכל בזבוז כספים אחר?

חשבתם אולי שבאח הגדול יכלו לקנות ספה יותר זולה ובהפרש לקנות אוכל לנזקקים באפריקה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...