Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התוכנית אמאל'ה- ביזיון גדול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תתרגשו, זה לא אוכל אמיתי... הכל מלאכותי.

 

ממש לא. אוכל מלאכותי זה דבר יקר נורא, שמשמש רק לתצלומי תקריב

של פרסומות לאוכל, או דברים מהסוג הזה.

הרבה יותר זול להשתמש באוכל אמיתי, וזה מה שנעשה בפועל.

 

ולנושא השרשור... אה, אופס, אין לי טלוויזיה.:-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מי שאומר שאפשר לעשות עם אוכל הכל, אזי להבדיל 1000 אלפי הבדלות אפשר גם לומר שאם נגמר הנייר טואלט, אפשר לתלוש דף מספר.

?

רק אני חושב על ההקשר בין אוכל לנייר טואלט ומגחך?

:twisted:

וגם אם נגמר הנייר טואלט תמיד אפשר להשתמש בלחמניית המבורגר. או בטלפון נייד. עדיף על רטט. מה אתה מנסה להגיד?

הערכים שגדלנו עליהם פינו את מקומם ממזמן לערכים (אם ניתן לקרוא לזבל הזה ככה) אחרים. זו הקדמה, ואין הרבה מה לעשות איתה. תשלימו עם השטות הזו, ותעברו כבר הלאה. חלאס.

אני היחיד שאמר למורה שלו (אחרי שנזפה בו על זריקת אוכל והילדים הרעבים) ש"אני לא רואה אותך נוסעת לאפריקה כדי לתת להם רבע פיתה עם מיונז"?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לפותח השרשור, אני מבין אותך אך עם זאת צריך לקחת הכול בפרופורציה.

 

אני יכול להתחיל לתת לך מעכשיו דוגמאות שלא יגמרו גם מחר על כך שאנשים עושים דברים מסויימים שלא צריכים לעשות ובמקום זה אפשר לעשות עם הכסף/חומרים/מוצרים/וואט אבר שהם מבזבזים למען נזקקים.

 

לך תדע אולי בפרסומת זה מלאכותי?

 

 

בתור מישהו שהיה טבח בצבא,האמן לי אתה צריך לפנות לצה"ל לפני שאתה פונה לניצב תלונות הציבור של ערוץ 2,כי עם כל האוכל שהיה מתבזבז שם(וזה רק בסיס קטן ומסכן אחד אז מה קורה בגדולים יותר?)

 

להבא תנסה לקחת פחות ללב,אתה יודע שאתה עוזר לאחרים שאין להם? אתה מרגיש טוב עם עצמך? זה הכול, שכל שאר העולם יעשה מה בא לוץ

פורסם
באוכל לא משחקים,

 

כבר נגמרו לך עניינים רציניים להתעסק איתם שאתה מתעסק עם מלחמה על מלחמת אוכל בקומדיות? מה השלב הבא, שריפה פומבית של כל עותקי קומדיות הסלפסטיק משנות ה-30?!

ועוד הטיעון הדמגוגי (ממליץ לחפש את ההגדרה "לדמגוגי" בוויקיפדיה) המגוחך של הילד הרעב... כאילו לא זורקים אוכל לפח בחברה המערבית.

 

Get a life

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תשחררו כבר...

יש המון דברים שמראים בטלוויזיה שרצוי לא לעשות במציאות. לא צריך לנפח כל דבר מעבר לכל פרופורציה.

המון פרסומות די משעשעות כבר הורדו מהמסך מטעמי "התחשבות ברגשי הציבור".

תיכף יבוא הדוס שיגיד שגם את הפרסומת של בר רפאלי שמתפשטת צריך להוריד מהמסך כי זה גורם לו למחשבות של חטא או כל אדם מהיישוב שמוטרד באופן קבוע מהפרצוף של ג.יפית.

:roll::shock::|:cry: היא באמת מאוד מטרידה!

 

יש לי תחושה, שאותו אחד שמתרגז מפרסומות כאלה גם מתרגז מזה שיש בארץ הקטנה והעניה שלנו בעלי פורשה וכו, בטח הוא גם לוקח את המוסר לידיים ודואג להחזיר להם את מה שמגיע להם, לוקח את הצדק לידיים וקורע גגות מבד, או אם יש חס וחלילה גג קשיח אז את הצמיגים, פשוט כי מגיע להם!

יש כל כך הרבה אנשים עניים במדינה והם מעיזים להסתובב ברודסטאר??

:|

האנשים במדינה הזאת חייבים להרגע ולהתחיל להסתכל על החיים של עצמם.

לא לבוא ולנסות לתקן את כל העולם מלבדם, למרות שזה ידוע, על כל גג רודסטאר קרוע יש הומלס שמקבל שמיכה ועל כל שריטה של מפתח יש ילד עני שמקבל כריך.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

הענין הוא לא בזריקת האוכל כמו בהנחלת ערכים.

יש דברים שבמובן מסויים, גם אם הם לא כתובים, הם בכל זאת אבני יסוד.

מעניין אותי לראות תוכנית סאטירה שבה למישהו נגמר הנייר טואלט והוא מחליט להתנגב עם דפים מהברית החדשה או מהקוראן.

ברור לי שזה לא יעבור לסדר היום העולמי, בפרט אם זה יעשה במדינת היהודים.

 

ילדים רואים טלוויזיה ומושפעים. להזכירכם, לא מזמן דיברו על ענין הפרסומות למוצרי מזון לילדים. הילד רואה "גמדים/במבה", מגיע לסופר עם אמא וכשהיא לא קונה גמדים/במבה, כל הסופר שומע את צרחותיו, והאמא כמובן מתקפלת וקונה.

יש לזה כמובן פתרון, להשאיר את הילד בבית וללכת לעשות קניות לבד.

 

יש דרך לזרוק אוכל, ויש דרך לזרוק אוכל. לא חסרים סרטים ותוכניות שבהם רואים מישהו מעיף צלחת עמוסה במסעדה, לא חסרים מקרים בהם רואים מישהו מדביק עוגה לפרצוף של מישהו אחר, ובכל זאת רוח הדברים שונה.

לפחות כפי שזה נראה בפרומו - המסר המועבר בזריקת האוכל הוא מסר חיובי, מסר של אושר, הנאה ומשחק, מסרים שמחזקים אצל ילד תובנות מסויימות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

 

אני רוצה לציין כי כל פעם שאני רואה "משחקי" אוכל אני נזכר בתמונה אשר זכתה בפרס "פוליצר"

 

הנה התמונה (מהאינטרנט)

 

הביטו היטב בצילום הזה,



 

 

הצילום הזה זכה בפרס "פוליצר", בשנת 1994.

 

 

בתמונה רואים ילד סודני קטן, בדרכו למחנה מזון של האו"ם, הממוקם במרחק קטן משם.

 

 

הנשר מחכה שהתינוק ימות, כדי שיוכל לאכול אותו.

 

 

התמונה הזו היכתה בתדהמה את כל העולם. איש אינו יודע מה עלה בגורלו של התינוק.

 

 

הצלם קווין קרטר עזב את המקום לאחר שסיים לצלם.

 

 

שלושה חודשים לאחר מכן, התאבד הצלם בגלל דיכאון.

 

 

 

ירון מאיר

 

 

http://info.org.il/irrelevant/item.php/115348743357029388 :roll:

פורסם

הבת הקטנה שלי בת שש וחצי היתה בהלם כשצפתה בפרומו , האמת שגם אני .

במחשבה שניה אני לא ממש מתפלא שהרשות המסחרית הזו זורקת לצופים זבל ושאריות מזון לפרצוף תרתי משמע והם ( טוב לא כולם למזלינו ) נהנים .

חברים , אני מציע שוב - זפזפו החוצה את הזבל ששופכים לכם לתוך הסלון - ובעיקר שתקו והשתיקו את הפרסומות .

המפרסמים יזהו בשלב כלשהו את הלכלוך שהצטבר בצינור שמעביר את תכני הפרסום הלא פחות מזהמים שלהם עצמם , ויעצרו את התקציבים לרשות הפושעת הזו - כל צינור מלוכלך סופו להיסתם .

הרי הרשויות במדינה לא פועלות לבער את הנגע והזוהמה ( לא פחות ) הזו שמחלחלת לתוך העתודה של החברה הישראלית .

פורסם

הרי הרשויות במדינה לא פועלות לבער את הנגע והזוהמה ( לא פחות ) הזו שמחלחלת לתוך העתודה של החברה הישראלית .

 

יש מדינות בהם הרשויות פועלות לבער את מה שהן מגדירות "נגע וזוהמה". לומדים על מדינות כאלו ביום השואה. אפרופו, אני מציע בחום שלא תשלח את הילדה שלך לבית הספר ביום הזה, כי אם מלחמת אוכל בטלוויזיה מכניסה אותה להלם יום השואה יהיה עבורה טראומה בלתי נמחית.

 

כולה פרסומת לתוכנית הומור בטלוויזיה וצדקני כל העולם כבר מ ז ו ע ז ע י ם.

מה אגיד, 5 דקות של האח הגדול עושות לי יותר רע, כי באמת יש אנשים כאלו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש מדינות בהם הרשויות פועלות לבער את מה שהן מגדירות "נגע וזוהמה". לומדים על מדינות כאלו ביום השואה. אפרופו, אני מציע בחום שלא תשלח את הילדה שלך לבית הספר ביום הזה, כי אם מלחמת אוכל בטלוויזיה מכניסה אותה להלם יום השואה יהיה עבורה טראומה בלתי נמחית.

בחרת להוציא דברים מהקשרם - מה הקשר ליום השואה !

תודה על ההמלצה איך לחנך את הבת שלי , אבל אני כבר אסתדר , ואתה מצידי יכול להושיב את ילדיך מול ה " כולה פרסומת הומוריסטית " הזו כמה שתחפוץ .

כולה פרסומת לתוכנית הומור בטלוויזיה וצדקני כל העולם כבר מ ז ו ע ז ע י ם.

מה אגיד, 5 דקות של האח הגדול עושות לי יותר רע, כי באמת יש אנשים כאלו...

 

נכון הפח הגדול לא פחות רע - מה שמעניין זה שאורנה בנאי הרשתה לעצמה להתייחס לפח הגדול בזלזול :shock:

פורסם

אותו הקשר לרעבים באפריקה ולהלם בילדים בני 6 - הגזמה פרועה.

ואם אתה רוצה לחנך את הילדים שלך כמו שאתה רוצה אולי כדאי שלא תפנה "לרשויות" שיעשו בשבילך את העבודה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אותו הקשר לרעבים באפריקה ולהלם בילדים בני 6 - הגזמה פרועה.

ואם אתה רוצה לחנך את הילדים שלך כמו שאתה רוצה אולי כדאי שלא תפנה "לרשויות" שיעשו בשבילך את העבודה.

מסתבר שאתה ממש לא יורד לסוף דעתי .

אסביר שוב ואם לא תצליח להבין אז לא נורא .

אני בהחלט אחשוף ( וגם חושף את בנותיי הגדולות יותר ) את הבת הקטנה למציאות קשה שקיימת בעולם המקיף אותנו , וזאת בהתאם לנסיבות .

אני בהחלט לא מגדל את בנותיי בתוך בועה - מי שעושה זאת ומי שמחנך לאסקפיזם , אלו האנשים שנדבקים לתת תוכניות ולפרסומות מעליבות בערוצים המסחריים !

עד כאן דבריי בענין .

יום טוב .

פורסם

הידעת שלפי החוק מסעדה ושאר הגופים הדומים שמוכרים אוכל מחוייבים לזרוק לפח שאריות?

 

זאת הסיבה למה גופים גדולים לא מחלקים את השאריות שלהם לנזקקים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא דיברתי על "בועה", אבל מי שקרב אוכל בתוכנית בידור עושה לילדתו "הלם" ודורש בעקבות כך מהשלטונות שיצנזרו עבורו תכנים, בו נגיד שהקשר בין התלונה, התגובה והדרישה הוא לא בדיוק ריאלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...