Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור חסיד של נוקיה ושונא של הפלצנות של אפל , סוף סוף מגיעה התשובה של נוקיה ובמחיר סביר בהחלט!

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3604658,00.html

 

 

גם אני חסיד גדול של נוקיה.

 

מעצבן שהמסך הוא 3.2 ולא 3.5 (כזו קטנוניות, אבל עדיין המסך של אייפון יותר גדול).

פורסם

גם אני הייתי חסיד גדול של נוקיה עד שהמכשיר האחרון גרם לי לשנוא אותם

מדובר בדגם 6131 המון פעמים אין פתאום קליטה לכמה דקות ולא פעם המכשיר מחליט לעשות "ריסט"

גם אחרי תיקון..כנראה שנוקיה כבר לא כמו פעם

תמיר.

פורסם

בתור בעלים של HTC diamond בערך שבועיים...

 

הוא גמר אותי. עוד לא נתקלתי בטלפון שמקשה על החיים כמו זה, למרות שיש בו תכונות מצויינות, GPS ,ווינדוס וכל מיני שטיקים

 

הוא ממש לא נוח לתפעול וכל שיחה הופכת לאתגר, מזלי שהוא טלפון משני ולא עיקרי.

 

נ.ב: למען ההגינות, קניתי אותו בגלל העיצוב לדעתי הוא מדהים.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

בדיוק כמו שחובב הלאנציות מעלי כתב.

העיצוב והתכונות דומים ועדיפים על הנייר.

במציאות המסך מגע המדהים (אין מה להשוות כרגע למכשירים אחרים) ומערכת ההפעלה האינטואטיבית והתמיכה המצוינת של אפל בה עושים את כל ההבדל בינו לחיקויים.

 

בקשר לנוקייה - אייל , נחכה ונראה , אבל עם מערכת הפעלה מבוססת סימביין ומעבד חלש זה נראה עוד אחד מהטלפונים שלהם מהדורות האחרונים שהיתרון שלהם זה בערך שכתוב עליהם נוקיה ותו לא.

 

בקשר לחיקויים ? לא לגעת.

או לקנות את האמיתי , או לחכות שייבאו אותו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לגבי הLG-חוות הדעת שלי אחרי שימוש ממאי.

 

הוא הרבה(ה5רבה)יותר טוב מהאייפון.

מפרט שחבל על הזמן על הנייר.

הוא לוקח את האייפון בהליכה.

 

מצלמה:

חמש מגה פיקסל!!עדשה ופלאש מצויינים והם ברמה של מצלמה דיגיטלית רגילה.הרבה מאוד פונקציות.

בתאכלס?המצלמה לא מצלמת באיכות כזו טובה לדעתי.

 

מסך מגע:

לא משהו בכלל,מאוד לא רגיש.

 

מהירות:

איטית מאוד.הפלאפון פועל לאט.

 

ממשק:

די מסובך לדעתי

 

הדור משחק חלק חשוב מאוד,הLG מקדים אותו בדור(אבל גם ככה הציבור הישראלי לא משתמש כמעט בשיחות וידאו,הדבר היחיד בין דור שלישי לדור 3.5 זו מהירות האינטרנט)

 

משחקים:

התמיכה היא ברוב המשחקים,הבעיה שקשה לשחק בהם עם מסך המגע הזה.

 

לסיכום:

הLG על הנייר לוקח את האייפון בהליכה,מצלמת וידאו מצויינת,מצלמת סטילס מצויינת,מקדים בדור שלם את האייפון ואולי עוד כמה דברים ששכחתי שהLG KU990 לוקח בגדול מבחינה טכנית.

 

אבל כל זה לא שווה את זה,הLG הרבה יותר טוב מבחינה טכנית אבל לאייפון יש כ"כ הרבה פיטצ'רים מגניבים,ממשק מצויין,הכל הולך חלק,מסך מגע הרבה יותר טוב,יש הרבה סטייל ואופנה.

 

 

 

האם הייתי ממליץ עליו?

בפירוש לא.

האם אני מרוצה?כן!(סתם כי אני אוהב אותו למרות כל הביקורת הנוקבת למרות שהייתי מעדיף אייפון.)

 

בדיעבד,הייתי קונה את הLG משיקולים כלכליים בלבד עקב המחיר התחרותי שלו מול האייפון.

 

נ.ב

 

יש לציין שלא ביליתי הרבה בקרבת האייפון(דור 2.5).

אולי ההתרשמות שלי לא הייתה אוביקטיבית,ההתרשמות שלי מהLG היא אובייקטיבית בהחלט!

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

לא אובייקטיבית ?

במילים מעטות , נסה - לא השתמשת באייפון שעה רצוף אולי.

 

LG:

מסך מגע מזעזע , לא משהו אפילו לא מתחיל לתאר את זה.

מהירות מערכת הפעלה - מזעזעת ברמות , אני עדיין לא מדבר על להפעיל משחק או אפליקציות , הטלפון הוא כמו N73 בערך בגירסאת תוכנה המקורית (טוב אני מגזים קצת , אבל איטי)

ממשק - מסובך ומסורבל , בא נגיד שזה לא JASJAM מבחינת כמה הממשק מזעזע , אבל ממש לא אייפון.

משחקים - כנס לtoucharcade.com ותראה קצת מה המצב באייפון , אחרי זה תחזור לפה ותעדכן אותנו שיצא סוליטר לLG בערך.

 

בקיצר יש לו 2 יתרונות:

מהירות נתונים בגלישה באינטרנט (ואוו... אני באמת מתרגש)

ומצלמה שקצת יותר טובה מזאת של האייפון (ה5 מגה פיקסל לא אומרים כלום , התמונה די גרועה ומעוותת , באייפון זה אמנם 2 מגה פיקסל , אבל התמונות יותר סבירות , רוצה פלאפון עם מצלמה - K800I לדוגמא , רוצה מצלמה - קנה אחת ב500 ש"ח - היא תיהיה יותר טובה מכל פלאפון)

 

בקיצר, אם אתה אוהב לסבול ממשק איטי ומסורבל ולהתלהב מהמצלמה - קנה LG.

אם אתה רוצה מכשיר עם ממשק מצוין ואפליקציות מצוינות - קנה אייפון.

 

הבדל במחיר ?

מה המחיר המלא של הLG?

 

לפחות תיהיה איכשהו אובייקטיבי ואחרי שבאמת השתמשת באייפון ולא ראית אצל משהו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לא אובייקטיבית ?

במילים מעטות , נסה - לא השתמשת באייפון שעה רצוף אולי.

 

LG:

מסך מגע מזעזע , לא משהו אפילו לא מתחיל לתאר את זה.

מהירות מערכת הפעלה - מזעזעת ברמות , אני עדיין לא מדבר על להפעיל משחק או אפליקציות , הטלפון הוא כמו N73 בערך בגירסאת תוכנה המקורית (טוב אני מגזים קצת , אבל איטי)

ממשק - מסובך ומסורבל , בא נגיד שזה לא JASJAM מבחינת כמה הממשק מזעזע , אבל ממש לא אייפון.

משחקים - כנס לtoucharcade.com ותראה קצת מה המצב באייפון , אחרי זה תחזור לפה ותעדכן אותנו שיצא סוליטר לLG בערך.

 

בקיצר יש לו 2 יתרונות:

מהירות נתונים בגלישה באינטרנט (ואוו... אני באמת מתרגש)

ומצלמה שקצת יותר טובה מזאת של האייפון (ה5 מגה פיקסל לא אומרים כלום , התמונה די גרועה ומעוותת , באייפון זה אמנם 2 מגה פיקסל , אבל התמונות יותר סבירות , רוצה פלאפון עם מצלמה - K800I לדוגמא , רוצה מצלמה - קנה אחת ב500 ש"ח - היא תיהיה יותר טובה מכל פלאפון)

 

בקיצר, אם אתה אוהב לסבול ממשק איטי ומסורבל ולהתלהב מהמצלמה - קנה LG.

אם אתה רוצה מכשיר עם ממשק מצוין ואפליקציות מצוינות - קנה אייפון.

 

הבדל במחיר ?

מה המחיר המלא של הLG?

 

לפחות תיהיה איכשהו אובייקטיבי ואחרי שבאמת השתמשת באייפון ולא ראית אצל משהו.

 

ליביו

 

אם תשים לב,אמרנו כמעט אותו הדבר.

אני מחזק את מה שאמרת אפילו.

(אם אתה רוצה שאני ממש אתאמץ,אני אשווה את הדברים שאמרנו)

ברור שאני מעדיף אייפון..אבל אני בכל זאת מרוצה(משום מה)מהפלאפון שלי,אולי כי אני בנאדם שמסתפק במה שיש לו.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

שמתי לב בשורה התחתונה ואנחנו די מסכימים אבל :

 

הוא הרבה(ה5רבה)יותר טוב מהאייפון.

מפרט שחבל על הזמן על הנייר.

הוא לוקח את האייפון בהליכה.

 

זה קצת מבלבל , ואפילו לא נכון.

איזה מעבד יש לLG (אהם , לכן הוא איטי) ? איזה מעבד גרפי ? (רמז אין) כמה זיכרון (RAM)? איזה מערכת הפעלה?

 

גם על הנייר הוא לא ממש לוקח , חוץ מבמפרטים של החברות סלולאר.

 

אבל מילא.

זו כבר קטנוניות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

פיצה מקפיצה :roll:

 

נתקלתי בהמון טלפוניםסיניים באיביי, חלקם עם פונקציות מטורפות כמו זום אופטי (!!!), מסך מגע אפילו על הפשוטים ביותר (!!!).

המחירים מאוד מאוד מפתים, ובמחיר של הטלפון הכי פשוט בארץ, אתה יכול לרכוש שם טלפון עם מסך מגע ומצלמה רצינית.

 

האם למישהו יש ניסיון עם פלאפונים סיניים כלשהם? האם הם באמת יתקלקלו לי כ"כ מהר כמו השמועות?

×
×
  • תוכן חדש...