Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחני ריסוק של מאזדה 3 בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא טוען שה-3 לא בטיחותית. אני טוען שלפרסם 5 תמונות של רכב ששרד תאונה כמו שצריך ואז להגיד "כל-הכבוד למאזדה" זה חסר תכלית לחלוטין.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא טוען שה-3 לא בטיחותית. אני טוען שלפרסם 5 תמונות של רכב ששרד תאונה כמו שצריך ואז להגיד "כל-הכבוד למאזדה" זה חסר תכלית לחלוטין.

 

מישהו פה רשם כל הכבוד למאזדה?

הם עשו את העבודה שלהם על הרכב ( =שמירה על חיי הנוסעים במצב של תאונה ), אז כל הכבוד להם :D

 

ב. אני לא יכול לשתף אותך כי אין לי נתונים מן הסתם. אבל במדינה שבה נהרגים כ-400 איש בשנה בתאונות דרכים, והרכב הנפוץ ביותר על הכביש הוא מאזדה 3, זה בהחלט יותר מסביר שהיא כאלה שקיפחו את חייהם ברכב הזה.
תוכיח.

אל תבוא סתם ותרשום כאלו שטויות כשאין לך הוכחה, תעשה טובה.

יש אנשים שגם מקפחים חיים במרצדס, בטויוטה, בפולקסווגן, ב BMW, בפיאט, חלאס עם השטויות המפגרות האלו שרשמת כאן.

פורסם
א. נכון, 4 כוכבים זה לא הרבה (במיוחד כשלגולף MK5, פוקוס, מגאן - היו 5).

ב. אני לא יכול לשתף אותך כי אין לי נתונים מן הסתם. אבל במדינה שבה נהרגים כ-400 איש בשנה בתאונות דרכים, והרכב הנפוץ ביותר על הכביש הוא מאזדה 3, זה בהחלט יותר מסביר שהיא כאלה שקיפחו את חייהם ברכב הזה.

 

אגב, הרכב לא די בטיחותי לפי דעתך, הוא די בטיחותי ממה שראית ב-5 תמונות.

 

אתה יודע שזה יכל להיות גם 600 איש :?:לא חשבת על זה ?

חוץ מזה אם מפריע לך כל כך ה"כל הכבוד" , אין שום בעיה , זו רק דעתי.

גם ברכבי 5 כוכבים האנשים מתים. יש הרבה גורמים לכך. התאונות שראית הן די חמורות וברכב אחר זה יכל להיגמר אחרת .

 

ולסיום מתי נראה הוכחות?

 

"דיבורים כמו חול ואין מה לאכול".

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

לפי דעתי הרכב די בטיחותי .

 

שוב: אם מכונית הינה בטיחותית או לא זה לא עניין של דעה פרטית.

 

יש מדד מקובל של ציונים במבחני ריסוק, ויש סטטיסטיקה של תאונות ותוצאותיהם. אלה הדרכים היחידות לקבוע אם מכונית היא בטיחותית יותר או פחות.

 

כבר נתקלתי באנשים ששרדו תאונה מסוג מסויים בדגם מסויים של מכונית, ומאותו רגע נשבעו שהם לא קונים שום רכב אחר.

הם בטוחים שאותו רכב הוא הרכב הבטיחותי ביותר בעולם בגלל המקרה הפרטי שלהם.

אני לא יכול להגיד עליהם כלום חוץ מזה שהם מטומטמים. כל תאונה היא מקרה שונה לחלוטין מכל תאונה אחרת. ייתכן שאותה תאונה בפיאט אונו היתה נגמרת בדיוק באותו אופן, וייתכן שאם המכונית היתה פוגעת באיזשהו מכשול בזוית חדה יותר ב 5 מעלות, תוצאות התאונה היו נראות שונה לגמרי.

 

ואני אחזור על מה שכתבתי בתגובתי הקודמת - הצגת אוסף מקרי של צילומים חובבניים של 6 תאונות. לא הצגת את כל שאר מאות התאונות שהיו מעורבות בהם הדגם הזה, לא הצגת אף תאונה בדגם הזה שבה נהרג מישהו.

 

אתה יודע שבנאדם יכול להיהרג בתאונה שבה האוטו ייראה שלם יותר מהדוגמאות שהבאת?

אתה יודע שלפעמים אתה מסתכל על אוטו שעבר תאונה חמורה ובטוח שנוסעי האוטו נהרגו, ואז אתה שומע שהם נפצעו קל?

 

אין שום קשר בין איך נראה האוטו לאחר תאונה, לבין מצב הנוסעים שברכב. יש כל כך הרבה גורמים שמשפיעים על תוצאות התאונה, שכל נסיון להסיק מסקנות מתמונות כאלה הוא פשוט מיותר ועלול להיות אפילו מטעה.

 

ולמקרה שלא הובנתי היטב, אני אחזור: אם מכונית היא בטיחותית יותר או פחות זה לא עניין של דעה, ולא ניתן לקבוע זאת על סמך מספר קטן של מקרים פרטיים.

ולפני שאתה קופץ - אני לא טוען שה- 3 היא לא בטיחותית או פחות/יותר בטיחותית מכל מתחרה. אני רק טוען שמהתמונות שהצגת אי אפשר לקבוע דבר כזה.

 

קאפיש?

 

ולסיום - עוד אנקדוטה קטנה.

לפני כמה שנים הסיע אותי נהג מונית בסיטרואן פיקאסו, שהיתה אז די חדשה בארץ.

הוא סיפר לי שכמה שבועות לפני כן הוא נכנס במישהו מאחור, ונגרם לאוטו שלו 30000 ש"ח נזק וכל הפרונט של האוטו נמעך, ושהוא מת להעיף את האוטו ה"לא בטיחותי" הזה.

שאלתי אותו עם איזה פציעות הוא יצא מהתאונה.

הוא ענה שהוא לא נפגע כלל. רק כמה חבלות. הוא אפילו לא היה צריך להגיע לבית חולים.

אז שאלתי אותו אם לאור המצב שלו אחרי התאונה, האם הוא עדיין חושב שהאוטו לא בטיחותי?

הוא שתק רגע, ואז שטף אותו גל של הבנה - האוטו הוקרב למען הבריאות והשלמות שלו.

 

קאפיש?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

חברים תפנימו: הרכב הכי בטיחותי הוא הרכב שלא מעורב בתאונה.

 

מחקרים מראים שמערכת בקרת יציבות יכולה למנוע 40% מתאונות הדרכים.

 

מאזדה 3 בדגם הנפוץ (1.6) אינה מצויידת במערכת כזאת, בניגוד ללא מעט מכוניות בסגמנט.

 

את המסקנות תעשו לבד.

פורסם
א. תקרא את תגובה מס' 33.

ב. אני אפילו לא אטרח לענות לך.

 

א. בפעם הראשונה שאני קראתי את הנושא ( בפעם הראשונה ) לא היה רשום כל הכבוד למאזדה, היה רשום רק שאף אחד לא נהרג.

ב. וזה כי...?

 

 

מחקרים מראים שמערכת בקרת יציבות יכולה למנוע 40% מתאונות הדרכים.

 

מאזדה 3 בדגם הנפוץ (1.6) אינה מצויידת במערכת כזאת, בניגוד ללא מעט מכוניות בסגמנט.

 

מסכים, סוג של בזיון שיש ב 3 בגירסת ה 1.6 ESP שאמור להיות סטנדרט היום.

אני מקווה שבדגם החדש שיבוא הם ישכילו טיפה ויוסיפו את ה ESP.

פורסם

מה בדיוק דומה בין שתי התאונות????

 

המזדה 3 החליקה על מים ונכנסה בעץ/עמוד.

הב.מ.וו חטפה פגיעה מהצד מאוטו אחר.

 

אה... הבנתי... אתה חושב שהתאונות דומות כי בשניהם חלק מהקדימה של האוטו נפרד משאר האוטו?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
מה בדיוק דומה בין שתי התאונות????

 

המזדה 3 החליקה על מים ונכנסה בעץ/עמוד.

הב.מ.וו חטפה פגיעה מהצד מאוטו אחר.

 

אה... הבנתי... אתה חושב שהתאונות דומות כי בשניהם חלק מהקדימה של האוטו נפרד משאר האוטו?

 

התכוונתי לתוצאה דומה.

אתה באמת מאמין שחלק קידמי של האוטו היה נטלש אם האוטו היה "מחליק" ונכנס בעץ ?! באיזה מהירות הוא צריך להחליק ? הוא בטח "טס" במהירות גבוהה ממש

 

וחברה תקראו מה כתוב שם גם.

פורסם

it's a fucking disaster

מה שקורה פה.

лоывра длодлова длодлм дывлоад выадлодлосмывало

you don't know hebrew?

או שאתה ג'רמי מ TOP GEAR.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
A similar result?

Try again...

In the mazda the driver was injured "medium".

In the BMW the passenger was killed and the driver seriously injured.

 

מה לא ברור לך אתה עושה את עצמך או שאתה באמת לא מבין...

החלטתי לעלות תאונה של BMW כי גם לה עף המנוע וזהו.

פורסם
it's a fucking disaster

מה שקורה פה.

лоывра длодлова длодлм дывлоад выадлодлосмывало

you don't know hebrew?

או שאתה ג'רמי מ TOP GEAR.

 

Yes, I'm Jeremy from Top Gear.

I live abroad and my laptop from the BBC doesn't support Hebrew.

My home computer does, so sometimes I respond in English.

You can ignore my English the same way I ignore your Russian

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...