Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחני ריסוק של מאזדה 3 בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חסיד גדול של מאזדה אבל נראה שתא הנוסעים נשאר שלם וזה מה שחשוב.

זה שהמנוע והסרן הקדמי נתלשו לא מעניין אף אחד...

פורסם

עצוב לשמוע שתאונות גורמות לך לשמחה :evil:

 

דרך אגב אם זה הייה מבחן ריסוק אז כניראה המאזדה הזו הייתה זוכה לציון גבוהה מאוד , הרכב ספג את האנרגיה מצויין כל הקדימה התרסק לחלוטין ורוב המכה עברה למנוע ולסרן הקדימי שהתנתקו מהרכב וזה כמובן עדיף עשרות מונים מאשר שהם יחדרו לתוך תא הנוסעים .

 

תא הנוסעים נישאר כמעט שלם לחלוטין שימו לב שאין אפילו כיפוף בגג והדלתות כפי שזה ניראה מפה יכולות להיפתח עדיין ואין צורך לחתוך את הרכב , על פניו ניראה שהתאונה התרחשה במהירות גבוהה יחסית וסביר להניח שאם זה הייה רכב משנות ה-90 למשל המצב הייה נגמר אחרת מאשר פצוע במצב בינוני , כניראה בהרוג .

פורסם

המאזדה 3 עברה מבחן ריסוק אירופאי:

http://www.euroncap.com/tests/mazda_3_2006/265.aspx

 

הציונים לא מדהימים אבל גם בכלל לא רעים.

 

אין לי ספק שה- 3 הבאה תקבל ציון מקסימלי או כמעט מקסימלי ותכלול כסטנדרט גם ESP.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הרמה של הטוקבקים בכתבה ב-HNN פשוט מחפירה. הרכב, עם זאת, עבר את התאונה כמו שצריך - מה שהיה צריך לקרוס קרס, ומה שהיה צריך להישאר שלם נשאר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הטוקבקים שם גזעניים לפעמים

אבל גם האתר עצמו מוזר...

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

תאונה "קטנה מאוד".

אין שם שום דבר שלא יוכלו לשקם בשטחים ולהחזיר את הרכב לשוק כ"יד ראשונה מרופא" בלי שום שריטה.

הכל מקורי + שאסי נקי - מתחייב בבדיקה.

פורסם

בטח עכשיו הוא ימכור את הג'נטים בYAD2..

למכירה גנטים ממזדה 3 ...נמכרים עקב "שדרוג" לג'נט גדול יותר :)

פשוט הרבה עושים ככה וחושבים שכולם טיפשים

פורסם

האמת שהמנוע נשאר די שלם ואני לא אתפלא אם יהיה אפשר להניע אותו בחצי שעה עבודה.

די מדהים את האמת ההתפרקות של כל התא מנוע כולל הסרן הקדמי + ג'אנטים, עוד לא יצא לי לראות תאונה כזאתי.

 

מה שמזכיר, היום נתקע כאן רכב באחת הכיכרות, המשולש נשבר, והרכב? על הרצפה :lol:

 

זה מה שקורה שלא מתחזקים את הרכב.

 

אבי.

פורסם

"זה שראיתם את המנוע של המאזדה ביחד עם הגיר והסרן הקידמי על הכביש זה הדבר הטוב ביותר שיכל לקרות לנהג בתאונה הזו. זה מה שנקרא "איזורי קריסה", הרכבים החדשים ברובם (2006 ומעלה)מתוכננים בצורה כזו במכוון. כל איזור המנוע והגיר יושב על תושבות העשויות מסגסוגת אלומיניום שמתוכננות להשבר בשעת תאונה ולקרוס לקרקע ע"מ שכל חלק המנוע והגיר לא "ייכנסו" לתא הנוסעים וימחצו את הנהג. כמו כן חלק גדול מהאנרגיה של המכה "נופל" יחד עם המנוע ומועבר דרך הכנפיים (שנמחצות גם הן) לאחוריי הרכב, כל זאת במינימום אנרגיה לתא הנוסעים. "

 

מאחד המגיבים.

פורסם
וואוווו המנוע התפרק לגורמים

 

 

התפרק לגורמים? ראית את התמונות בכלל? המנוע שלם לגמרי, יחד עם הסרן. אני בטוח שעם קצת עבודה כל המכלולים שם שמישים לחלוטין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אין לך כל דרך לדעת את זה, אלא אם הוסמכת לבחינת תאונות בטלפתיה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...