Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחני ריסוק של מאזדה 3 בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי אם היה לה ESP התאונה היתה נמנעת.

 

מישהו יודע אם הנוסעים נפגעו קשה או שהרכב שמר אליהם? (נדמה לי שהם יסבלו מנזק לראש בגלל שאני כמעט בטוח שאין שם וילונות).

 

רשום במפורש:

 

" נהג איבד שליטה על רכבו בכביש רמות, הסתחרר חצה נתיב הפרדה ונפצע באורח קל"

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

 

אפשר לראות שרק בתאונה אחת את הנוסעים לא נשאר שלם.

לדעתי זה מעולה, למרות שהרכב מקבל בראש, הנוסעים לא ממש נפגעים.

פורסם

הקדמת אותי, בדיוק רציתי להעלות תאונות רק עם מאזדה 3 וטויוטה קורולה, יש המון בשנה האחרונה, הן פשוט מתרסקות, תראה מה קרה למאזדה האדומה...

בטוח יש הרבה כאלו בפרוקיות עכשיו, נכון שהתא נוסעים ברובן נשאר שלם, אבל האוטו נראה בכלל לא בטיחותי וחזק, הוא מתקפל מיד מכל תאונה הכי קטנה.

יצא לי לראות גם בדרכים לא מעט מאזדה3 שמעורבות בתאונות, תמיד הנזק אצלן גדול יותר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

:screwy:

 

ממש סטטיסטיקה החלטית ואמינה...

 

מ- 6 תאונות אקראיות שרואים דרך צילומים חובבניים לא ניתן ללמוד כלום על רמת הבטיחות הפאסיבית של אוטו כלשהו.

 

חוץ מזה, האדומה בלינק השני פצועה קשה. אתה בטוח שזה יותר טוב ממוות?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

בטוח יש הרבה כאלו בפרוקיות עכשיו, נכון שהתא נוסעים ברובן נשאר שלם, אבל האוטו נראה בכלל לא בטיחותי וחזק, הוא מתקפל מיד מכל תאונה הכי קטנה.

יצא לי לראות גם בדרכים לא מעט מאזדה3 שמעורבות בתאונות, תמיד הנזק אצלן גדול יותר.

זו בדיוק הנקודה.

תא המנוע אמור "להתקפל" ולקרוס בתאונה, על מנת לספוג את אנרגיית ההתנגשות, וחוזקה של המכונית נמדד על פי חוזק כלוב תא הנוסעים שאמור להשאר שלם.

על המכוניות החדשות נראות קטסטרופה אחרי תאונות, אך זהו ייעודם - להגן על חיי הנוסעים בהן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בדיוק, היום כל רכב חדש שמקבל 4-5 כוכבי ריסוק יראה כאילו הוא עבר מכה מאוד רצינית והלך על הרכב אבל כך הנוסעים לא נפגעים או לכל הפחות נפגעים פחות (כל פגיעה פחות רצינית).

אני יודע שאני מעדיף רכב כזה מאשר רכב שיראה כאילו הוא שרד היטב את התאונה אבל העביר אותה אלי (את האנרגיה).

פורסם

ג'רמי כתב:

 

"חוץ מזה, האדומה בלינק השני פצועה קשה. אתה בטוח שזה יותר טוב ממוות?"

 

 

 

ואתה ?:shock:

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

לא הייתי מחלק כאלה שבחים לרכב עם 4 כוכבי בטיחות.

הבאת 5 דוגמאות של אנשים שניצלו ממוות בעודם נוסעים/נוהגים במאזדה 3, אתה יכול גם להגיד כמה היו כאלה שנהרגו? אני בטוח שיותר.

 

לא כל הכבוד ולא נעליים.

פורסם

טוב בוא נעשה קצת סדר.

 

אין לי מאזדה , אני לא קשור למאזדה , ולא שילמו לי בכדי לכתוב את השרשור הנ"ל .

 

4 כוכבי בטיחות לרכב זה לא הרבה ?:shock:

אם אתה מכיר כל כך הרבה תאונות עם הרוגים עם הרכב הנ"ל ,אז אולי תשתף אותנו?

לפי דעתי הרכב די בטיחותי .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

א. נכון, 4 כוכבים זה לא הרבה (במיוחד כשלגולף MK5, פוקוס, מגאן - היו 5).

ב. אני לא יכול לשתף אותך כי אין לי נתונים מן הסתם. אבל במדינה שבה נהרגים כ-400 איש בשנה בתאונות דרכים, והרכב הנפוץ ביותר על הכביש הוא מאזדה 3, זה בהחלט יותר מסביר שהיא כאלה שקיפחו את חייהם ברכב הזה.

 

אגב, הרכב לא די בטיחותי לפי דעתך, הוא די בטיחותי ממה שראית ב-5 תמונות.

פורסם
אגב, הרכב לא די בטיחותי לפי דעתך, הוא די בטיחותי ממה שראית ב-5 תמונות.

 

מילא בטיחותי או לו, אבל אתה קובע לבן-אדם מהי דעתו?!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא הייתי מחלק כאלה שבחים לרכב עם 4 כוכבי בטיחות.

לא כל הכבוד ולא נעליים.

 

אתה ממש לא מבין,

אתה יודע שההבדל בין 4 ל 5 כוכבי בטיחות יכול להיות גם חוסר במדבקת אזהרה על כרית אויר של הנוסע?

 

המכוניות האלו עשו בדיוק את מה שתיכננו אותם לעשות, קרסו לחלוטין והתפרקו לחתיכות אבל השאירו את תא הנוסעים מוגן עד כמה שאפשר.

 

אוטו שלא היה מתפרק ונשאר כמיקשה אחת היה מעביר את רוב האנרגיה לתא הנוסעים..

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.


×
×
  • תוכן חדש...