Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחני ריסוק של מאזדה 3 בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התפרק לגורמים? ראית את התמונות בכלל? המנוע שלם לגמרי, יחד עם הסרן. אני בטוח שעם קצת עבודה כל המכלולים שם שמישים לחלוטין.

 

התבלבלתי התכוונתי לחלק הקדמי של האוטו שבו נמצא המנוע התפרק לגמריי

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומה רע בזה? הוא אמור להתפרק, תוך ספיגת כוחות התאונה בעצמו, במקום שגופם של הנהג והנוסעים יספגו את זה. שוב, המאזדה עשתה את העבודה וספגה את התאונה כמו שצריך. נראה רע? גוף שבור ומרוסק נראה (ומרגיש) רע הרבה יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אבל להבדיל מהמאזדה, גוף האדם לא יחזור למצבו הקודם.

 

ממה שאני מתפלא זה איך השמשה מחזיקה מעמד בתוך המסגרת שלה-אני לא מתכוון לשבירה אלא ממש לזה שהיא מחזיקה מעמד.

פורסם

לפני כשנה בכביש 10 (ליד רמת בית שמש) התנגשה חזיתית מאזדה 3 בביואיק .נהג המאזדה היה על 120 בערך ונהרג במקום.נהג הביואיק נפצע קשה.פאראמדיק של מד"א שהיה שם סיפר לי שנהג המאזדה נהרג בגלל שלא היה חגור ולא בגלל המהירות! סימן שהרכב מתוכנן נכון.

חבר,אתה חופר

פורסם
עצוב לשמוע שתאונות גורמות לך לשמחה :evil:

 

דרך אגב אם זה הייה מבחן ריסוק אז כניראה המאזדה הזו הייתה זוכה לציון גבוהה מאוד , הרכב ספג את האנרגיה מצויין כל הקדימה התרסק לחלוטין ורוב המכה עברה למנוע ולסרן הקדימי שהתנתקו מהרכב וזה כמובן עדיף עשרות מונים מאשר שהם יחדרו לתוך תא הנוסעים .

 

תא הנוסעים נישאר כמעט שלם לחלוטין שימו לב שאין אפילו כיפוף בגג והדלתות כפי שזה ניראה מפה יכולות להיפתח עדיין ואין צורך לחתוך את הרכב , על פניו ניראה שהתאונה התרחשה במהירות גבוהה יחסית וסביר להניח שאם זה הייה רכב משנות ה-90 למשל המצב הייה נגמר אחרת מאשר פצוע במצב בינוני , כניראה בהרוג .

 

בלוגבסטר התקשרו...

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
לפני כשנה בכביש 10 (ליד רמת בית שמש) התנגשה חזיתית מאזדה 3 בביואיק .נהג המאזדה היה על 120 בערך ונהרג במקום.נהג הביואיק נפצע קשה.פאראמדיק של מד"א שהיה שם סיפר לי שנהג המאזדה נהרג בגלל שלא היה חגור ולא בגלל המהירות! סימן שהרכב מתוכנן נכון.

 

 

עם כבר העלית את הנושא של חגורות הבטיחות אז יש פרסומת לזה (חבל שלא משדרים אותה בארץ):

 

פורסם
עם כבר העלית את הנושא של חגורות הבטיחות אז יש פרסומת לזה (חבל שלא משדרים אותה בארץ):

 

זה נראה לך ישנה משהו ?

אולי זה :

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

סך הכל הוא רצה לפרק את המנוע ,הוא חסך זמן עבודה במוסך...

 

 

 

 

 

 

ברצינות -התכנון הזה של המזדה עדיף ,לפחות הנוסעים לא נפגעים, אני מעדיף לנסוע ברכב שכולו התפרק בשעת תאונה אבל אני לא יפגע ,למרות שאני לא נוסע ברכבים כאלה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
זה נראה לך ישנה משהו ?

אולי זה :

 

אחת המצררות...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
הטוקבקים שם גזעניים לפעמים

אבל גם האתר עצמו מוזר...

 

הטוקבקיסטים שם מאוד!!! גזענים, חבל שזה פני האתר.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

טוקבקיסטים הם אנשים עלובים באופן כללי.

 

לפני כמעט שנתיים נהרג חבר קרוב שלי בתאונת דרכים.

 

אחת התגובות הראשונות התחילה עם כותרת של

 

"ראיתם איזה אוטו היה לו?"

 

והתגובה בפנים הייתה

 

"בגלל זה מגיע לו".

 

מאותו יום אני לא קורא טוקבקים.

 

מבחינתי אלו שכותבים תגובות כאלו,

 

הם הטיפות של המיץ שיש למטה בתחתית שקיות הזבל.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
טוקבקיסטים הם אנשים עלובים באופן כללי.

 

לפני כמעט שנתיים נהרג חבר קרוב שלי בתאונת דרכים.

 

אחת התגובות הראשונות התחילה עם כותרת של

 

"ראיתם איזה אוטו היה לו?"

 

והתגובה בפנים הייתה

 

"בגלל זה מגיע לו".

 

מאותו יום אני לא קורא טוקבקים.

 

מבחינתי אלו שכותבים תגובות כאלו,

 

הם הטיפות של המיץ שיש למטה בתחתית שקיות הזבל.

 

לא צריך להתייחס לאנשים כאלו עלובים.

פורסם

אולי אם היה לה ESP התאונה היתה נמנעת.

 

מישהו יודע אם הנוסעים נפגעו קשה או שהרכב שמר אליהם? (נדמה לי שהם יסבלו מנזק לראש בגלל שאני כמעט בטוח שאין שם וילונות).


×
×
  • תוכן חדש...