Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני (וגם אוסמה בן לאדן) דווקא מעדיפים את הדגם המקוצר של ה-74.

 

לגבי גניבת רעיונות מן ה MP44, נכון שהוגו שמייסר "גוייס" על ידי הרוסים בשנים 1946-1952 אך גם הגרמנים גנבו מן הצ'כים.

את רובה הסער הראשון דווקא אפשר לייחס לרוסים - Fedorov "Avtomat" 1916.

אם כבר, אז יש גם את הנשק המועדף של בוני וקלייד, בראונינג BAR.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לרוב הרכבים האלה אין תקינה אירופאית, וכאלה שיש לא מספיקים תמורה מספיק גבוהה למחיר כדי להצליח כאן. גם אין כמעט דגם עם גיר אוטומטי (רק VOLGA SIBER, שאאל"ט ייצורה הופסק בגלל ביקוש נמוך).

 

גם יש במחירים שלהם רכבים יותר מוצלחים. לדוגמא - יונדאי אקסנט משתווה במחיר ללאדה קלינה. במחיר של וולגה סייבר מאובזרת (תתפלאו, אפילו רכבים רוסיים מוכרים בכמה רמות גימור("גולאג", "גולאג GL", "צ'רנוביל", "לנין", "לנין GT" :lol: ) אפשר לקנות VW פסאט ברמת גימור פשוטה. נראה לי שעדיף פסאט.

 

זה המחירים ברוסיה. כאן אני לא רוצה לדעת מה יקרה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בזמנו חבר שלי רצה להביא את הGAZ 21 בתור פריט אספנות.

המחירים לאקזמפלרים שמורים היו 5 ספרות בדולרים.

למשל זאת עולה 33 אלף יורו.

big_1.jpg

פורסם
אפילו רכבים רוסיים מוכרים בכמה רמות גימור("גולאג", "גולאג GL", "צ'רנוביל", "לנין", "לנין GT" :lol: )

:roflmao:

 

זה היה טוב. אני חשבתי שרמות גימור אצלהם אחרות:

אוקטיאבריונוק (על שם מהפכה קומוניסטית שהייתה באוקטובר או משהו בסגנון, מקבלים בכיתות התחלתיות)

אבזור:

מושבים מעץ

הגה

פיונר (חבר'ה עם עניבות אדומות במדים בבית ספר)

אבזור נוסף:

דלתות

קומסומולץ (זה שלב לפני התקבלות למפלגה קומוניסטית)

אבזור נוסף:

חלונות נפתחים, מושבים מרופדים, מד מהירות

קומוניסט (אחד שכבר התקבל למפלגה)

אבזור נוסף:

רדיו שמכוון לערוץ הפרלמנט כדי לשמוע ישיבות המפלגה, כרום על כל דבר אפשרי, תאורה בסאלון

צ'קיסט (זה כבר מישהו שעובד ב-KGB, חבר מפלגה בכיר או משהו כזה)

אבזור נוסף:

נהג צמוד

אקדמיק (מאין מדען ראשי של תחום כלשהו)

אבזור נוסף:

מזגן לנוסע, גיר אוטומטי שהחום שלו מבשל את הנהג (סיפור אמיתי! נהגים היו שמים על תעלת הגיר שמיכות ומרטיבים אותן), שיריון, חלונות חשמל, בלרינה (רקדנית בלט) שנותנת לאקדמיק "שירות", טלפון

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא שווה באמת לייבא - הקאלינה אולי תצליח בהתחלה בתור רכב ליסינג דרג נמוך, אבל זה יתפוגג מאד מהר (בסגנון הדלתא 88 ). הרכבים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה הג'יפים (ניבה אם תקבל מחיר נמוך במיוחד וה-UAZ-ים החדשים).

 

עדיף באמת לדרדר את השרשור לנשק :lol:

ההצעה שלי - AEK-971 ו-VSS :twisted:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עדיף באמת לדרדר את השרשור לנשק :lol:

ההצעה שלי - AEK-971 ו-VSS :twisted:

אני רוצה NS-45. :twisted: (דבר הזה היה מותקן ב-YAK-9K, פירק מנועים מההדף שלו וגם פירק מטוסי אוייב ביריה אחת, בפיתוח שלו השתתף יהודי נודלמן)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בחייך, עדיף משהו שאני אחזיק בידיים, לא אקח נגרר בשבילו :lol: ושני אלה שציינתי הם פשוט בעלי יתרון יחסי, כל אחד בתחומו.

 

לגבי מה שציינו בדבר ערכם של רכבי אספנות, ראיתי בזמנו מודעה של צ'איקה GAZ-13 קבריולט (יוצרה במספרים מוגבלים במשך כשנתיים בלבד בתחילת שנות ה-60) בסך פעוט של 265K$.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא שווה באמת לייבא - הקאלינה אולי תצליח בהתחלה בתור רכב ליסינג דרג נמוך, אבל זה יתפוגג מאד מהר (בסגנון הדלתא 88 ). הרכבים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה הג'יפים (ניבה אם תקבל מחיר נמוך במיוחד וה-UAZ-ים החדשים).

 

עדיף באמת לדרדר את השרשור לנשק :lol:

ההצעה שלי - AEK-971 ו-VSS :twisted:

 

הדלתא לא התפוגגה, היא התפוררה והתפרקה.

פורסם

לא נכון, יש אחת נוסעת בנתניה



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני רוצה NS-45. :twisted: (דבר הזה היה מותקן ב-YAK-9K, פירק מנועים מההדף שלו וגם פירק מטוסי אוייב ביריה אחת, בפיתוח שלו השתתף יהודי נודלמן)

 

זו בדיוק אותה בעיה של המכוניות הרוסיות הישנות- אמינות.הנדסת אנוש.עיצוב מיושן.

ה- NS-45 גרם יותר נזק ל YAK-9 מאשר למטרות עליהן ירה.

 

הסיבה היחידה להביא לארץ רכב רוסי היא שיש כאן כמיליון איש שיכולים לקרוא את ה руководство пользователя

המקורי

 

 

פורסם
руководство пользователя

אם כבר מדברים על מדריך משתמש. למכוניות רוסיות זה היה יותר כמו SERVICE MANUAL עם הוראות אחזקה ותיקונים. כמו ספר של היינס. אנשים שם תיקנו את הרכבים לבד ולא במוסכים. לכל אחד היו קשרים: שכן שמבין בקרבורטורים, חבר שמבין בחשמל, קרוב משפחה שיודע לעשות כיוון שסתומים וכד'. היה לי ספר כזה של לאדה סמארה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...