Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה היה? זה גם היום ככה.

 

תכנס לכל חנות ספרים שם, תראה מדפים שלמים של מדריכי תחזוקה לכל הדגמים הרוסיים ולרוב דגמי יבוא הפופולאריים.

 

גם של היינס וגם של מו"לים אחרים.

 

 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי הערכה רבה לכישורי המכונאות של האזרח הרוסי* הממוצע (בלי שמץ של ציניות), אבל רכב מודרני צריך קצת יותר מארגז כלים מאולתר כדי לאתר ולתקן תקלות. ייתרונן של המכוניות הישנות היה בפשטות המערכות ובחוסן של המוצר, כל היתר (נוחות, עיצוב, יציבות, איכות ייצור) היה זניח עד בלתי קיים.

 

דוגמא להבדל קטן בין מזרח למערב:

גם בצפון אמריקה וגם ברוסיה, יש טמפרטורה של מינוס 30 צלסיוס בחורף. גם בצפון אמריקה וגם ברוסיה נוהגים במכוניות בחורף.

בצפון אמריקה המכוניות מצוידות במחממים למנוע השומרים על טמפרטורת השמן ו/או נוזל הקירור. אם המכונית לא מגיעה עם מחמם ייעודי, ניתן לרכוש מחממים המתחברים במקום מדיד השמן או הפקק של הרדיאטור.

רק ברוסיה ראיתי נהגים אשר מרוקנים בערב את הרדיאטור ממים כדי שלא יקפאו ויפוצצו את הבלוק (מי שמע על נוזל קירור? מגליקול עושים שתיה חריפה). בבוקר הם יוצאים אל רכבם הקפוא עם קומקום גדול וממלאים מים חמים ברדיאטור.

 

* אבקש מכל יוצאי בלרוס, אוקראינה, ליטה, לטביה, אסטוניה, גיאורגיה, אזרבאיג'ן וכו' לא להציף את הפורום בקריאות "אני לא רוסי"

פורסם

אני לא חושב, שיש עדיין נהגים, שמרוקנים מיים מרדיאטור לפני לילה חורפי, זה אכן היה קיים לפני כמה עשורים. תאמין לי, שהיום כל נהג, גם אם הוא חי מתחת לקו העוני, יכול להרשות לעצמו לקנות נוזל קירור נגד קיפאון, זה עולה גרושים. לאנשים עשירים יותר קיים מגוון רחב של מחממי מנוע, מחממי סולר, ומערכות עזר רבות אחרות. זה לא עיניין של תרבות, זה עיניין של יכולת כלכלית של האוכלוסיה וזהו.

 

 

פורסם

לא רק. גם בתקופה הסוביטית היה אנטיפריז. רק הבעייה שהוא שימש למטרות אחרות, כגון שתייה. גם נוזל בלמים היה פופולארי, בנוסף לשמפו, בשמים וכד'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

וגם חומצת מצברים, שמן מנוע וגיר, אפשר גם להכין אחלה משקה ממסטל אם לוקחים צמיג ישן ומשאירים אותו לכמה חודשים בגיגית עם בנזין אוקטן 72.

 

 

 

אתם הזויים לגמרי, מי ששתה אנטיפריז וכל החרא הזה הם אלקוהוליסטים גמורים, שסבלו מהתמכרות קשה.

 

 

מי שהיה ברשותו רכב פרטי היה לרוב בן אדם נורמטיבי עם קצת יותר שכל וקצת יותר כסף.

 

חלק מהתגובות כאן נראות כמו של ילדים בני 7

 

תריצו רגע את הסרט של החיים 20 שנה אחורה.

 

ההורים שלכם התמסתלו כל יום מבושם ומשחת נעליים? אולי סבא היה כל בוקר מפרק בקבוק וודקה והולך לישון בגינה הציבורית?

לא נראה לי. אולי המכרים או הסובבים שלככם היא כאלו? אני מניח שלא. לכמה חברים מהכתה שלכם היה אבא אלקוהוליסט?

 

מה, לא לכולם? מה אתם אומרים? הם לא באו לאסיפת הורים כשהם מסריחים מטינר ששתו לארוחת ערב?

 

די אם הסטיגמות המסריחות האלו, התופעה בהחלט הייתה קיימת, אבל אתם הוצאתם את זה מפרופורציה לחלוטין.

 

 

פורסם

צודק, יש ריח חריף של סטיגמה.

מכיוון שאני העליתי את עניין שתיית נוזל קירור, אני מתנצל אם מישהו נפגע.

זה הגליקול דפק לי את הראש.


×
×
  • תוכן חדש...