Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מש"א תל השומר - איך השרות שם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישו יכול לספר משו על השרות שם?

 

האם ניתן לתפוס שם מקצוע איכותי?

 

מבחינת חיילים במש"א?

סדר התורנויות?

 

כל מידע ,ברכה.

פורסם

כנראה הסלנג בהודעתך המקורית (מישו, משו) הוציא אותו משלוות רוחו.

אגב, מישהו שאל בשרשור אחר מה מקור התמונה בסמלון שלך, ולא ענית. יש לי חשד מבוסס מאוד, אבל אני רוצה לוודא.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

המקום סיוט. במיוחד אם אין לך ת"ש 5 ומעלה ו/או הקלות מיוחדות אחרות.

בקיצור - תברח...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ואוו ואוו ואוו כמה שמועות

בתור אחד שמשרת שם כבר שבע שנים השירות לא כזה גרוע אפילו טוב

הכל תלוי לאיפה אתה מיועד ואיזה מקצוע יש לך או שאתה מגיע ללא מקצוע כלל

במקרה כזה, כן תברח...

פורסם

יש לי ידידה שמשרתת שם בתור משקית משמעת,כול יום משמונה בבוקר עד 1,והביתה,די מרוצה.:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

sharonarn, אם אתה משרת שם בתור עתודאי (אני אנחש שאתה הנדסאי?) זה עולם שונה לגמרי.

הייתי עושה אבטחת טרמפיאדות עם אנשים משם ולא היה בחור/ה אחד/אחת שלא שמעתי שהתלונן/ה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תשמעו.

על כל בסיס או מקום בצבא יהיה אחד שיגיד שזה המקום הטוב עלי אדמות ויהיה אחד שיגיד שזה חרא.

 

ביחידה האחרונה שבה שירתתי בצבא, היו חיילים שהיו הולכים הביתה ב-12, ומי שהיה נשאר עד מאוחר לא היה עושה יותר מדיי.

אני? הייתי טוחן שמה שעות.

 

ו...? נהנתי מכל רגע ביחידה.

 

בכל בסיס יש את ההוא שכולם פותחים עליו, ואת ההוא שכל הזמן בוכה.

ואת ההיא שכל הזמן פותחת ובוכה, אבל זה לא קשור כרגע.

 

אי אפשר לנבא איך יהיה ביחידה.

 

יכול להיות לך מפקד מדהים ואחלה חבר'ה, ופתאום 2 ישתחררו, יגיעו כמה חדשים ישתנה המפקד וכל המקום יקבל אווירה אחרת.

יכול להיות שבסדנא א' כיף חיים ובסככה ליד שואת עולם.

 

מש"א, הוא בסיס בתל השומר - המון אזרחים עובדי צה"ל, ככה שב-5 המקום שממה.

כמה רע כבר יכול להיות בבסיס פתוח בתל השומר?

 

עושים טרמפיאדות? אוי אוי אוי... אנשים יושבים ובוכים כאן.

בואו לבקעה. שמה אין טרמפיאדות (או מים זורמים...)

פורסם

עדיף ללקק *נוש מלהיות בחיל חימוש :D

 

יש כאלה בבסיסי חימוש שעושים את השירות הכי פנאן שיש ויש כאלה שמקללים את הרגע...

הכול תלוי מה התפקיד שלך ומי המפקד שלך.

בשירות שלי יצא לי להיות כ8 חודשים בסדנת רכב של יחש"ם 650 בתור אפסנאי, עד שיצאתי לקצונה.

את האמת , למעט השמירות שקצת הטרידו (לילה בשבוע - שבת ל3-4 וזה ירד יפה אחרי שהתחלתי לעשות סמל תורן), הייתי מבסוט שם ומאוד נהנתי מאוד מהתקופה שם.

לעומת זאת , הייתי אחרי הקק"צ בשלישות ברמת גן (מקשל"ר) כולם יגידו ישר איזה *ית זונות , איזה חיים ובלה בלה בלה...

אישית לא סבלתי את הבסיס שם , בסיס של ג'ובניקים מגעילים (אין לי משהו יותר הולם להגיד) כל אחד רק דופק את השני כאילו אין מחר וכל מיני זבל שרק ג'ובניקים עושים, אחרי 5 אין יותר בסיס ואף אחד לא מכיר את השני.

בבית ליד לעומת זאת למרות שזה היה בסיס יומיות , לא היו כאלה דברים ותמיד הייתה אחלה אוירה וצחוקים.

 

בקיצור הכול תלוי בבסיס , בתפקיד שלך , במפקד ובשאר החיילים.

ואם זה בסיס חימוש , אז גם בכושר ההסתגלות שלך :D

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

מש"א, הוא בסיס בתל השומר - המון אזרחים עובדי צה"ל, ככה שב-5 המקום שממה.

כמה רע כבר יכול להיות בבסיס פתוח בתל השומר?

 

עושים טרמפיאדות? אוי אוי אוי... אנשים יושבים ובוכים כאן.

בואו לבקעה. שמה אין טרמפיאדות (או מים זורמים...)

 

בסיס שמורכב מאזרחים עובדים צה"ל, עתודאים וקצינים.

ממ.. מעניין מי עושה את כל העבודה השחורה בבסיס - אני אתן לך רמז - מישהו שמרוויח פחות מ500 שקל בחודש.

ב5 המקום שממה? אולי (למרות בד"כ לא). אבל מצד שני, הבסיס נפתח כבר ב5:30 בבוקר.

ואני עמדתי בשער דרום של תל-השומר כדי לבדוק חוגרים לחיילים שבאים בשעות הללו לבסיס.

 

עושים טרמפיאדות? אם לא הדגשתי - זה מה שעושים בעלי הת"ש 5/7 שיש להם אישורי עבודה.

האחרים נטחנים שם עד דק בשמירות (2 לילות בשבוע - שזה ה-מ-ו-ן לבסיס עורפי), ומשהו כמו אחת לחודשיים עושים אבט"ש -בבסיס של עצמם.

משמע לוקחים אותם לשבוע שלם מהמשרד שלהם, והם כל היום, מסביב לשעון (2-4), במשך שבוע/שבועיים, שומרים.

 

אז עכשיו תגיד לי שבבסיסים של קרביים יותר קשה. סביר להניח שנכון.. אבל האווירה שם בערך פי 500 יותר טובה.

 

ואני לא מדבר בכלל על היחס שאתה מקבל שם מצד האזרחים והקצינים (שמתייחסים אליך כמו לאיזה עובד סיני Sweatshop).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לא יודע עם מי דיברתה אצלנו ומתי

אבל אני יכול להגיד לך שהתנאים לחיילי חובה השתנו בשנתיים האחרונות לחיילי החובה

ובאמת חשוב איפה אתה נופל יש מקומות שתעשה את העבודה השחורה של כולם

ויש מקומות שתעשה כמו כולם ולא חשוב עם הם אזרחים \ קצינים

אותו דבר לגבי היחסים בין האנשים

אצלנו במחלקה יש אחלה אנשים וחלקם חברים טובים גם אחרי שעות הפעילות

×
×
  • תוכן חדש...