Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בסופ"ש חברה שלי הייתה עם הרכב ואני מניח שמכאן כבר אפשר להבין את כיוון העניינים.

כרגע הרכב אצל מוסך של מכר בלית ברירה, הייתי מעדיף לקחת לרון עקב ניסיונות העבר אבל לא מצליח לסדר את זה.

בכל מקרה יש שבר של כסנטימטר 1 או 2 בחלק הקדמי וסדקים קלים ב 2 הצלעות הקדמיות.

הוא אומר שמחיר של חדש זה כ 1500 ש"ח ותיקון יעלה לי בערך 500 ש"ח- פירוק, הרכבה וריתוך.

עכשיו הריתוך יהיה בארגון עם יישור של השבר הקטן וחיזוק של הצלעות. חשוב לציין ששום צד אחר לא התעוות.

השאלה שלי היא אם באמת הריתוך יהיה מספיק חזק בתנאי שירתכו כמו שצריך? בכל זאת הקרטר הזה הוא דיי דק.

אולי עדיף לקנות חדש וזהו?

המוסכניק אומר שהוא כבר שלח עשרות כאלו לריתוך בלי שום בעיה ודיברתי עם מישהו שאני מכיר שגם עבר מקרה דומה וריתך אצלו

ועד עכשיו 3 שנים אין בעיות.

אז אשמח לעוד דעות והמלצות.

עכשיו כשהרכב כבר על ליפט והקרטר כבר מפורק מה עוד אפשר לעשות בכלליות למנוע? לנקות , לחזק, להחליף משהו שכבר אמור להיות בלוי?

תודה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

  • ספונסר פורום
פורסם

אם השבר לא גדול אז אין בעיה לרתך אותו

המחיר 500 שח כולל גם שמן מנוע סינטטי ?

אם כן (גם אם לא)אז המחיר הינו זול במיוחד ,לך על זה .

 

כדאי במקרה של הורדת האגן לפרק את רשתית משאבת השמן

ולנקות אותה באופן יסודי .

 

יש להקפיד להשתמש בסיליקון אטימה איכותי במיוחד(אצלי משתמשים בלבן המקורי) אחרת האגן ינזל .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם השבר לא גדול אז אין בעיה לרתך אותו

המחיר 500 שח כולל גם שמן מנוע סינטטי ?

אם כן (גם אם לא)אז המחיר הינו זול במיוחד ,לך על זה .

 

כדאי במקרה של הורדת האגן לפרק את רשתית משאבת השמן

ולנקות אותה באופן יסודי .

 

יש להקפיד להשתמש בסיליקון אטימה איכותי במיוחד(אצלי משתמשים בלבן המקורי) אחרת האגן ינזל .

 

אני האיתי ממליץ להחליף אותו את הרשתית לא עולה הרבה בחברה עולה 120 ש''ח האיתי מחליף הרבה כאלה בעיקר למנוע טורבו

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

  • ספונסר פורום
פורסם

למה בידיוק החלפת הרבה כאלה ?

 

אין שום צורך להחליף את הרישתית (כמו שלא מחליפים צלחות אחרי האוכל)ניקוי

קל עם נפט או ספרי קרבורטור וזה כמו חדש .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ריתוך טיג איכותי ואין שום בעיה. גם אם השבר גדול ניתן לרתך חתיכה אלומניום, אתה יכול להיות רגוע. חבל על הכסף להחליף לחדש.

פורסם

אני לא הייתי מתקן שבר של 1 סנטימטר בקרטר גם אם הרתך היה מבטיח לי ניסים נפלאות.

 

קרטר תחליפי+עבודה ב-1100 שקל.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=212174&highlight=%D7%90%D7%92%D7%9F+%D7%A9%D7%9E%D7%9F+%D7%9C%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3&page=2

איזה כייף לי :)

פורסם

מצטרף, אין שום בעיה, למכר שלי היה גולף, הוא היה מפוצץ את הקרטר לפחות פעם בחודש (הבנאדם פרטיזן), והיינו מסדרים את זה לבד עם רתכת.

זה הגיע למצב שפעם הוא פיצץ אותו בדיוק בבורג ריקון, שמנו שם ברז במקום זה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

עזוב, כל אחד ואיך שנוח לו, מרק הוא פרפקציוניסט (כל הכבוד על זה).

אני אישית לא הייתי משקיע 1100 ש"ח כשאני יכול לקבל את אותה התמורה ב500 ש"ח.

שורה תחתונה, אין שום בעיה לרתך את האגן, זה לא פעם ראשונה ולא אחרונה שהדבר יקרה בפולקסווגן גולף.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

פשוט צריך לא לעלות על מדרכות או להתקרב לאבני שפה עמוק מידי .

להתקין את הפלסטיק המרעיש מתחת לספויילר שהוא נמוך יותר מהקרטר וצועק לעצור !

 

ניתן להזמין ב-E-BAY קיט של סקידים המיועדים לגולף בדומה לרכבי שטח.

איזה כייף לי :)

פורסם

לכל מי ששאל המחיר כולל רק מה שרשמתי - פירוק, ריתוך והרכבה.

יהיה ניקוי של הרישתית והחלפת פילטר שמן ושמן מנוע חדש 5W-40 סינטטי מלא.

אני חושב שאפשר לפעמים להגיע עם ריתוך לתוצאות יותר טובות ממה שהיה במקור (לפחות לגבי ברזל אני בטוח בזה), אז אני אתן לזה ניסיון.

לגבי הסקידים אני חושב שזה רעיון טוב מאוד בשבילי כל עוד חברה שלי עדיין נוהגת על הרכב

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

×
×
  • תוכן חדש...