Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בבעלותי (רכשתי לאחרונה)רכב מסוג פולו מנוע 1000,אחלה רכב (בניתיים...)

משום מה הביאו לי עימו 2 מפתחות(?!)מפתח אחד שפותח רק את הדלת של הנהג והמפתח השני לכל הרכב כולל הנעה.

לצערי העניין הנ"ל מאוד מבלבל ולא נראה לי (אפילו מאוד לא חכם...לא נראה לי שהספרדים(שם יוצר הרכב)התכוונו לכך...).

השאלה שלי האם ניתן להרכיב שלט שפותח ונועל רק את הדלת הקידמית,כך שלא אצתרך את המפתח הנוסף בצרור...

אין אין אין נעילה מרכזית ברכב.

כמה דבר כזה אמור לעלות,והיכן עושים זאת?

פורסם

כמובן, שזו לא הייתה כוונת היצרן.

 

פשוט, אצל אחד הבעלים הקודמים, התקלקל המנעול בדלת נהג, אולי עקב ניסיון פריצה, ואז החליפו צילינדר במנעול, ויש צורך במפתח נוסף.

 

אתה יכול כמובן להרכיב נעילה מרכזית, שתפתח ותנעל את כל הדלתות, אצל כל מתקין אזעקות/אביזרים.

 

אני הייתי במקום זה מצליב את הצילינדר של הדלת הימנית עם השמאלית, מוותר על אפשרות פתיחת דלת ימנית עם מפתח, ומשאיר את המפתח הנוסף בבית.

 

 

פורסם

כנראה שכתוצאה מנסיון פריצה כושל החליפו רק את המנעול בדלת הנהג. מעבר לזה אמורה להיות נעילה מרכזית ברכב. לנעילה המרכזית ניתן לחבר שלטי נוחות/אזעקה ותקבל את מה שאתה רוצה.

 

לגבי המנעול- ניתן להתאים צילינדר למפתח המקורי של הרכב כך שלא יהיה לך מנעול אחד שונה. לרוב עניין לא זול. מעבר לזה לתקן את הנעילה המרכזית.

 

בקיצור כל האפשרויות עומדות בפנייך, הכל עניין של כסף. נסה לפנות לחבר הפורום "פאר המנעולים" לגבי התאמת צילינדר למפתח.

פורסם
מעבר לזה אמורה להיות נעילה מרכזית ברכב.

 

 

אביב, פולו 1000 סמ"ק זה דגם שיועד רק לחברות השכרה, אין שם נעילה מרכזית מקורית.

 

בשאר הדגמים יש.

 

 

פורסם

תודה רבה על התגובה המהירה,

אני לקחתי את האפשרות של בוקי שאחליף בין הצילנדר של דלת ליד הנהג לבין הדלת של הנהג.

ועל הדרך אני גם יעשה \ ייתקן את הנעילה המרכזית.

אולי אתם יודעים טלפון של או היכן הוא נמצא "פאר מעולים" ?

פורסם

נכון מאוד בוקי,הרכב מהשכרה לשעבר.

אז האם ניתן להרכיב נעליה רק לדלת הנהג באמצעות שלט?

פורסם

פאר מנעולים נמצאים בפתח תקווה, ברחוב שנקר, הפירסומת שלהם מופיעה בבאנר בראש עמוד הפורום.

 

קיט לנעילה מרכזית נמכר כסט של 4 מנועים + יחידת בקרה + שלט.

 

לא נראה לי, שמישהו יסכים להתקין לך נעילה רק לדלת אחת.

 

 

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים (המהירים מאוד!!!)

אין אין על הפורום הזה!!!

ותזכרו תמיד!

 

חוק בלייזר מספר 132:

"לא ברור למה , אבל כשחותחים אוכל באלכסון הוא תעים יותר"

פורסם

לא ברור למה אבל כשחותחים אוכל באלכסון, הוא תמיד טעים יותר"

מתנצל על טעות הכתיב הקודמת.

פורסם

 

חוק בלייזר מספר 132:

"לא ברור למה , אבל כשחותחים אוכל באלכסון הוא תעים יותר"

 

לא ברור למה אבל כשחותחים אוכל באלכסון, הוא תמיד טעים יותר"

מתנצל על טעות הכתיב הקודמת.

 

ואם מדובר בתיקון טעויות , טעות נוספת נכון לכתוב - כשחותכים!

×
×
  • תוכן חדש...