Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיוניר 750mp

 

 

וקומפוננט של מורל...(דוטק)

 

עכשיו הקומפוננט מוציא צלילים נורא חזקים של טרייבל..

ניראה לי שזה צלילים כמו "ס" ו "ש" וקיצר לא צלילים נמוכים..

 

יש למישו תמכשיר בשביל שיעזור לי לכוון?

 

עד ועוד משו...מזה "הרץ"?

פורסם

תחום בתדרים שהאוזן האנושית שומעת הוא 20Hz--20000Hz.

ככל שהתדר יותר גבוה כך הצליל הוא יותר גבוה.

כדי להוריד את ההשפעה של הTREBLE יש להוריד את העוצמה של התדרים הגובוהים (1000-20000)

צריכה להיות גם שליטה על צורת החיתוך של התדרים (Q) -שקובעת עם חיתוך התדר יהיה חד או יתפרס על פני התדרים הסמוכים.

שווה לקרוא את חוברת ההדרכה במידה ויש ( אם לא יש באינטרנט) כי יש כמה דברים מאוד מעניינים שהרדיו דיסקים של PIONEER (אפילו הפשוטים ) מסוגלים לעשות.

כמובן שניתן גם להעלות את ה BASE ולהפעיל את הפונקצייה של ה LOUDNESS.

T h e C a t

×
×
  • תוכן חדש...