Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה לכם מזל גדול (ולא, זה שמישהו נכנס בך חזיתית ושובר לך "רק" את הרגליים והצלעות לא יכול להיכלל בהגדרה של נס מבחינתי. אם הוא פתאום היה ממריא ועובר מעליכם זה היה נס).

 

החלמה מהירה ומלאה.

 

כאחד שעבר את זה העיצה שלי היא אל תחפפו בפיזיו'. הקפדה והתמדה הם המפתח להחלמה מהירה ומלאה. נכון שזה קשה וכואב אבל זה מאוד חשוב. אחרי כמעט 3 שבועות של שכיבה על הגב, עוד חודשיים בכיסא גלגלים ללא כל אפשרות דריכה על הרגל (אפילו לא 100 גרם) ועוד חודש של דריכה חלקית נפטרתי מהקביים תוך פחות מחודש בזכות עבודה קשה (וכואבת) לאורך כל התקופה.

 

זה שאתם זוכרים הכל מצד אחד זה טוב לצורך העדות והמשפט אבל זה לא טוב כי בשביל מה לזכור דברים כאלה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא משנה כמה שתהיו בסדר , בסוף תמיד יהיה איזה ******* (אפשר להכניס 200 הגדרות פה)

 

בגלל זה לא מספיק להיות "בסדר", אלא צריך לקחת בחשבון שצריך להיות "סופרמן" כדי לחשוב גם על הטעות של הנהג השני על הכביש.

 

בהחלט נשמע כמו חווייה מצמררת, תאונות חזיתיות ידועות בחומרתן וכפועל יוצא מכך - בפציעות שנגררות עימן.

 

תרגיש טוב, הכי חשוב, וכולנו נשתדל לחפש עבורך את הרכב הבא :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני בהלם! :shock:

 

חבל שהז**ה בסקודה לא מת, לפחות היה יורד מהכביש מטומטם. פשוט אידיוט.

 

מאחל לכם החלמה מהירה, ולדדרה שתישא ברכה.

 

לצערי גם אני הייתי מעורב בתאונה קשה עם הקאפה שלי, מיותר לציין שהיא נשארה שלמה לגמרי מבפנים.

 

עוד מקרה, לפני 10 שנים אחי איבד שליטה לאחר שצמיג התפוצץ לו בפריזמה על כביש אשדוד-ת"א, 2 נגיחות בגדר ההפרדה הימנית והשמאלית ו 2 היפוכים ותא הנוסעים שלם לחלוטין.

 

נוהג רק על לנצ'יה (ואאודי אחת).

שוב, בריאות והחלמה מהירה, תחזור ללנצ'יות! (דבר איתי לעזרה)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

תודה רבה לכולם על שפע האיחולים והברכות !

הפגיעות שנוצרו אצלי בעקבות התאונה הם הפיכות וזה מזל מאוד גדול !

 

הפגיעות :

שבר בשתי הרגלים בחיבור בין הקרסול לשוק , שבר פתוח בבסיס בוהן שמאל ופריקה של הבוהן.

שתי צלעות נשברו וגם עצם החזה.

כמוכן חתכים עמוקים ב4 אצבעות ביד ימין ובברך ימין.

 

לגבי השיכור ה%#$^#% , הוא עדיין בתרדמת בבי"ח וממש לא נראה לי שהוא יחזור לכביש מתישהו.

יצאנו משם ככה עם המון מזל וגם בגלל הלנצ'יה שעשתה את העבודה שלה.

מסתבר שפנים הרכב לא נשאר שלם כפי שחשבתי אלא הפאנל של הבקרת אקלים + HU עפו (וזה מה שחתך לי את היד ככה) כמוכן התפרקה המנורה הקדמית של תא הנוסעים ופתח האוורור של הנוסע.

 

לא נוצרה אצלי טראומה בעקבות התאונה הזאת , אני רואה הכול בדרך מאוד חיובית כי לא יוצאים מתאונה כזאת בכזה מצב כמו שיצאנו.

 

לחזור לנהוג אני מתכוון כמה שיותר מהר , כי על האהבות לא מוותרים בגלל איזה אידיוט ששתה!

רק שזה הולך להיות על איטלקיה יותר גדולה וחדשה ( לנצ'יה קאפה או אלפא 156) טוב נו אני גם רוצה אחת קטנה יותר (אלפא 147) ככה שמתישהו אתם תשמעו ממני הרבה קדיחות :p

 

לגבי התאונה עצמה , היא הייתה סמוך ליציאה לכיוון מגה , ככה שכנראה הוא ירד מהיציאה והתחמק מרכב ישר אלינו.

רק שתבינו , לא ראו אותו מתקדם משום מקום , הוא היה מולנו פחות משניה לפני ההתנגשות.

 

צירפתי מספר תמונות של הדדרה ז"ל באור יום.

 

אגב , אותו בוקר של התאונה החלפתי מצבר , שמתי ורטא.

אז ככה אם מישהו רוצה מצבר חדש שהיה בשימוש 10 שעות מוזמן לשלוח ה"פ (סתם בצחוק , המצבר התפוצץ)

IMG_7063.JPG

IMG_7069.JPG

IMG_7072.JPG

IMG_7070.JPG

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

בשביל תחילת שנות ה90 - אכן שרד יפה.

אבל עדיין ניתן לראות שהגג קיבל עיוות וחצי דשבורד התפרק - מעניין איך מגאן חדשה הייתה מתמודדת עם זה.

 

ולא - אני לא אומר את זה חס וחלילה מבקורת או משהו בכיוון אלא מסקרנות(כי ראיתי פרק ישן של טופ גיר אתמול :))

מישר, מה עם החבר שלך?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עיוות בגג? דאשבורד מפורק? הרכב שרד יפה מאד!

 

אל תשכחו שהתאונה לא הייתה במהירות של 64 קמ"ש במכשול נייח כמו ב-ENCAP, אלא רכב שנע בסביבות 90 (גם אם נניח שהאט קצת) שהתנגש חזיתית ברכב שנע בסביבות 50-60 לכל הפחות. לתאונה בסדר גודל כזה אף אחד מהרכבים האלה לא תוכנן ואני מניח גם שאף אחד מהחדשים לא מתוכנן לה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אל תשכחו גם שזו היתה תאונת חזית - חזית בזוית ישרה כמעט לחלוטין.

במבחני NCAP בודקים ריסוק בזווית, מאחר ופגיעה בזווית היא השכיחה ביותר.

לו כל אנרגיית ההתנגשות היתה נמצאת בצד הנהג או הנוסע בלבד, סביר להניח ששני הנהגים היו במצב שונה, והמבין יבין.

מכונית חדשה עם 5 כוכבי בטיחות היתה מקנה רמת הגנה עדיפה בהרבה, ללא ספק, למרות שהלנצ'ייה לא כשלה כאן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...