Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן ,

חשוב לדעת שהפגיעה הייתה בזוית , כי הרכב סטה אלינו ולא בא מולנו.

יעידו על זה התמונות מזירת התאונה שהלנצ'יה שלי ניגחה את הסקודה וסובבה אותה כמעט 180 מעלות.

כמוכן , רוב הפגיעות מעבר לתא מנוע נמצאות בצד הנהג : הגג שהתעקם , דלת שלא נפתחת ,פיצוף בשמשה הקדמית.

אגב . גם הרצפה התרוממה בצד הנהג בצורה הרבה יותר מאסיבית מצד הנוסע , יעידו על זה 2 רגליים שבורות לעומת הנוסע ששבר רגל אחת , למזלי הרגליים שלי היו על הדוושות ולכן הפגיעה שלי ברגליים פחות קשה.

2001 Opel Astra 1.6

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואו, איזה נס. הספיקה לי תאונה חזיתית אחת בחיים (ממושב הנוסע),

זה ממש לא נעים. המהירות הייתה קטנה בחצי (משהו כמו 60 קמ"ש ו-10 קמ"ש),

אבל עדיין "הצלחתי" לשבור צלע.

 

יהיה לך קשה לנשום בחודשים הבאים, אבל בסוף זה עובר.

הפציעה ברגליים עלולה להיות הרבה יותר בעייתית,

אז כמו שכתבו מעליי - תקפיד לטפל בעצמך כמו שצריך, ולא לחפף בפיזיותרפיה.

 

וכל הכבוד ללנצ'יה - אין ספק שהיא הגנה עליכם, לפי הצילומים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לפי הצילומים, זוית הפגיעה היתה קטנה יחסית, מאחר ותא המנוע נימעך בצורה כמעט שווה, וזה היה המזל שלך, בנוסף לכרית האוויר שפעלה כראוי למרות שהמכונית לא חדשה, ובמכוניות מהשנים הללו קשה לנבא כיצד תיפעל אם בכלל כרית האוויר.

בהתבסס על מכוניות שנשענו על אותה פלטפורמה, הדדרה היתה זוכה ל 2 כוכבים במיבחן התקני של NCAP.

בכל מקרה, החלמה מהירה !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מזל שיצאת מזה בריא!מדהים אפילו!מאחל לך רפואה שלמה.

 

ניראה לי שאני יודע למה זה קרה,כשנוסעים לכיוון רעננה רואים שלט "רעננה"וחץ שמאלה.

הבעיה בשלט הזה שהם לא התכוונו לפניה הקרובה..אלא לפניה השניה.

לכמה חלקיקי השניה כמעט פניתי בפניה הראשונה שהייתה נגד כיוון התנועה. יכול להיות שהנהג השיכור האידיוט(ועוד כמה קללות) הזה פנה בפניה הראשונה.

(אגב,בפניה אחת בכביש הזה יש גם פניה שמאלה עם רמזור שמורה שמאלה ומימינו שלט שאומר שאין פניה שמאלה..מישהו פשוט מחפף בכביש הזה.)

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

לאחר מבט בתמונות - אני עם חן פרחי,

 

נראה שהיה לכם מזל גדול ובגלל הזווית הקטנה בפגיעה הרכב קיבל פיזור אנרגיה לרוחבו.

 

כמו שאמרו, גש ותעשה פזיוטרפיה.

 

לדעתי האישית, אם לפנות לעורך דין הנכון ניתן לתבוע סכום יפה מביטוח החובה.

 

שוב, החלמה מהירה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
הלנצ'יה ? אולי במקום הגומל תלך לברך אותה? היא זאת שהצילה לך את החיים!

תהיה שלדתה צרורה ברוכה... (אומשהוכזה)

לשלוח מכתב תודה למנכ"ל לנצ'יה. אולי הוא יתרגש ותקבל לנצ'יה חדשה :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תודה רבה לכולם על שפע האיחולים והברכות !

הפגיעות שנוצרו אצלי בעקבות התאונה הם הפיכות וזה מזל מאוד גדול !

 

הפגיעות :

שבר בשתי הרגלים בחיבור בין הקרסול לשוק , שבר פתוח בבסיס בוהן שמאל ופריקה של הבוהן.

שתי צלעות נשברו וגם עצם החזה.

כמוכן חתכים עמוקים ב4 אצבעות ביד ימין ובברך ימין.

 

 

מסתבר שפנים הרכב לא נשאר שלם כפי שחשבתי אלא הפאנל של הבקרת אקלים + HU עפו (וזה מה שחתך לי את היד ככה) כמוכן התפרקה המנורה הקדמית של תא הנוסעים ופתח האוורור של הנוסע.

 

לא נוצרה אצלי טראומה בעקבות התאונה הזאת , אני רואה הכול בדרך מאוד חיובית כי לא יוצאים מתאונה כזאת בכזה מצב כמו שיצאנו.

 

לחזור לנהוג אני מתכוון כמה שיותר מהר , כי על האהבות לא מוותרים בגלל איזה אידיוט ששתה!

 

 

יקח לך כמה חודשים עד שתוכל שוב לנהוג. לוקח זמן עד שהשברים מחלימים והגמישות חוזרת למפרקים. השברים בצלעות זה רק כואב אבל מחלים מהר מאוד. מניסיון, מאוד לא מומלץ להתעטש בחודש הקרוב.

 

לגבי איך שאתה מתאר את פנים הרכב, זה נשמע כמו איטלקיה ממוצעת בת שנה.

 

היעקר שיצאתם חיים ועם פגיעות הפיכות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

החלמה מהירה, מאוד מזעזע מה שקורה במדינה הזאת...

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

שמח שיצאת בפגיעות הפיכות שכאלה.

הופתעתי שכריות האוויר נפתחו (לפי מה שאני יודע אורך חייהן הוא בסביבות ה-10 שנים..).

כנראה שהלנצ'יה באמת עשתה את העבודה.

172

פורסם

FIRST OF ALL... רפואה שלימה!!

 

ברכת חמות להחלמה מהירה.

מדהים איך הגוף מתפקד בשעות משבר (יצאת מהרכב והסתובבת עם צלעות ורגלים שבורות).

 

 

מדהים איך הגוף מתפקד עם רמות של אדרנלין שזורם בו...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.


×
×
  • תוכן חדש...