Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המירוץ ביפן לא היה עשוי כמו שצריך בגלל שג'רמי לא דיבר בכלל על הGTR הוא הזכיר כמה פרטים למרות שהרכב מאוד מאוד מיוחד ויש בו המון דברים. אני מקווה לראות אותו בהמשך על המסלול שלהם.

 

אני הורדתי מטורנטלייץ על 450 קיילובייט לשניה משהו כמו 32 דקות לקח להוריד.

S2000

  • תגובות 185
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה נחמד מאוד.

 

הקטילה של אלפה הייתה גדולה ומצחיקה.

אבל כמה שהיא יפה........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הרג אותי בפרק השלישי איך שהם נכנסו לתחרות ההיא שבה בודקים את האלפות. מאי משך את ריצ'ארד וג'רמי באמצע כדי שלא ישימו לב לזה.:lol:

 

הדבר שאני לא מבין בפרק הרביעי הוא- למה הוא לא ביקש מהשוטר שמדבר,בערך,אנגלית שיפעיל את מערכת הניווט. הוא הרי מבין יפנית יותר טוב מאנגלית.

 

למי שמבקש בקשר לטריוס- עוד לא הראו אותו ולכן לא תמצא כרגע את המבחן שלו.

 

אגב-בבקשה. ללא צורך בהורדה:

http://www.surfthechannel.com/show/television/Top_Gear.html

פורסם

אתם רק רואים או גם מקשיבים?

 

קלארקסון אמר שבהמשך העונה יש להם סקירה ספציפית ל GTR .

 

חכו בסבלנות:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

האלפא מהממת, הזמן שהיא עשתה תמוהה, אני מת לראות אותה על מסלול יבש. אין סיכוי שהיא איטית יותר מ-SL, מוזר מאוד. ועוד בכזה פער שהוט האצ' עוקפת אותה.

פורסם

המסלול היה מים כולו - אני מניח שזה מאד משפיע על הזמנים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פרק כל כך מצחיק של טופ גיר (5) הרבה זמן לא ראיתי..הרג אותי המכות שג'רמי קיבל בראש בנסיעה עם הטראיוס וה"תחרות" צפירות שלו עם הנהגים האחרים בחניון.

 

נ.ב

לא יאמן כמה הGTR מהירה..מדהים

 

אחלה פרק!

פורסם

היה פרק מצויין הפעם, בפרק האחרון שהיה התאכזבתי שהם לא בחנו את הGTR ורק נסעו על הכביש אבל הפעם הוא העלה אותה למסלול וזה היה מדהים יש בא כל כך הרבה חידושים ודברים שאין באף מכונית בעולם, נראה כאלו GTR הקדימה את זמנה.

 

חוץ מזה שהם קיבלו משימה לקנות רכבים יוקרתיים בסכום נמוך אני יודע לפני כמה שנים לג'יימס רולס רוייס קצת יותר ישנה מזאת.

הוא עשה פרק על הרולס רוייס שלו שהוא אמר שנראה נראה כמו מציאה גדולה אבל זה לא בגלל שהכמות דלק שהמכונית מבזבזת זה מדהים, היא גם לא מתנהגת טוב על הכביש ושיש לה מנוע חזק אי אפשר לנסוע איתה מהר בכלל.

הוא אמר שזה הטעות הכי גדולה זה לקנות מכונית כזאת אבל בפרק הזה הוא אמר שזה הבחירה הכי טובה שזה קצת הפתיע אותי.

S2000


×
×
  • תוכן חדש...