Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Padi, במקום לקרוא 5 הודעות אחורה, תתחיל לקרוא מהעמוד הראשון. ככה תבין ה-כ-ל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 185
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב הסיום של הפרק האחרון עם ה"שועל" הם אמרו שהכלבים הרגו את ג'רמי או משהו כזה... ככה לדעתי גם אמרו שסטיג השחור מת אחרי שהוא נסע עם היגואר המשופרת של טופגיר מהאוניית נושאת המטוסים למים וטבע.

עכשיו יציגו ג'רמי אחר?

S2000

פורסם
הם צוחקים עליה...

 

אבל כל כך בעבקביות חוזרים להזכיר אותה ובלי שום קטילה או בדיחות..........

 

אני זוכר פעם היות מראים תמונות של מכוניות קוריאניות או הודיות מזעזעות - אז היה ברור שהם יורדים עליהן.........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אבל שים לב לטון הדיבור של ג'רמי בסוף כל "ידיעה".

הצורה שבה הוא לא מתייחס לזה בכלל.

 

זה בצחוק

(למרות שזה כבר לא ממש מצחיק כשאתה מסביר בדיחה :roll:).

פורסם

למה כשהם אומרים "גלשתי באינטרנט ומצאתי את זה", לא מראים לנו את "זה"?

גם אנחנו רוצים לצחוק מהבדיחה (משפט מורות).. 8)

פורסם
למה כשהם אומרים "גלשתי באינטרנט ומצאתי את זה", לא מראים לנו את "זה"?

גם אנחנו רוצים לצחוק מהבדיחה (משפט מורות).. 8)

 

צנזורה.

פורסם

דעתי בכלליות על "העונה" האחרונה ועל בכלל העונות האחרונות, כאשר מישהו מתחיל להפסיק להתרגש מהנחיית תוכניות או שכבר נמאס לו לצחוק על אנשים, והבדיחות חוזרות על עצמן, קשה מאוד להביא כל עונה משהו חדש, הפעלולן הוא עוד מסמר בארון המתים של טופ-גיר, מה יקרה בשנה הבאה?? יעשו עוד מבחנים של מכוניות זולות? או מכוניות-על זולות? אני אוהב את טופ-גיר מאופק ונקי, כאשר הם מגזין רכב לאנשים פשוטים עם יכולות. כרגע היא פשוט מתפרפרת ובעוד שנה שנתיים כבר יורידו אותה אם לא ישנו את הפורמט או יחליפו מנחים.

לי כבר די נמאס לראות את התוכנית, רק מבחני מכוניות זולות ותו-לא. אני חייב לציין שאני לא רואה בגלל זמינות התוכנית [מתי אגו יקנו את התוכנית בעוד שנתיים?], וגם שכבר אין לי צורך לראות כל תוכנית מבחן מכוניות זולות/יקרות וכו'.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
...

 

אני מצטער אבל.. מה?!

 

איזה מכוניות זולות? ניסאן GTR? אולי האלפא 8C?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני זוכר שבעקבות מכתב מצופה הם עשו מבחן לרכב לאנשים רגילים כמוהו.

זוכרים מי ביקש ומה היה הרכב?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אני זוכר שבעקבות מכתב מצופה הם עשו מבחן לרכב לאנשים רגילים כמוהו.

זוכרים מי ביקש ומה היה הרכב?

 

רומן אברמוביץ' והרכב היה רולס רויס פנטום קבריולה.

פורסם

אכן אכן :)

 

נראה לי נמרוד היה יכול להצטרף בכיף למכתב ההוא.

 

אני עוד זוכר מכתב מצופה שמתלונן שרכב שלא לא מספיק מהיר וכו' וכו' = ובסוף זה היה ג'נסון באטון.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

עכשיו נצטרך לחכות כמה חודשים עד העונה הבאה.:-(

 

הפרק האחרון לעונה היה מצחיק ומשעשע. ג'יימס כבר לא קפטן סלואו.:-D

מישהו מעוניין לנסוע הפוך במהירות של 190 מייל לשעה? כי אני מאמין שב'דמפר' עדיין מחפשים מישהו.


×
×
  • תוכן חדש...