Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפעם הפרק אכן היה מצחיק מתמיד.

"תחרות" הצפירות הרגה אותי מצחוק :lol:. אין ספק כל החניון שמע את זה. תחרות הדחיפות בין ג'יימס וג'רמי היתה מצחיקה גם היא (ג'רמי נראה כאילו הוא צריך אמבולנס).

נראה שכל מהשג'רמי עשה באותו פרק הוא לחטוף. בניסן הלך לו הצוואר, בקטע עם המרצדס הוא כמעט מת והקטע עם הטריוס אני מאמין שכאב גם לטריוס וגם לג'רמי, מישהו רוצה טריוס עם סאן רוף בהכנה ביתית?:-D.

  • תגובות 185
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ג'רמי מזדקן לנו !! מקווה שיש לו עוד כמה שנים של הומור בריטי משובח עימנו ! :)

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

באסה שביום ראשון זה יהיה הפרק האחרון של העונה:-( ..אני פשוט מכור לטופ גיר :-)

והמופע המוטורי לא שווה להיקרא אפילו חיקוי של טופ גיר כי זה כל כך עלוב,ואני לא מבין למה לקחו את שני האנשים ניראה לי הכי פחות מתאימים לתפקיד..

 

והפרק האחרון באמת ניראה כאילו זה פרק ה"פרידה" מג'רמי..כל דבר שהוא עשה הוא ניפגע ממנו-אבל אני מעריץ תבחור (לא צוחק..באמת מעריץ)

פורסם

כי טופגיר, כבר עונה שניה או שלישית ברציפות, עושים 2 עונות קצרות יחסית. עונת קיץ (שמשודרת עכשיו) ועונת סתיו (ששתתחיל בסביבות אוקטובר).

 

למה? אולימפיאדה!

(האמת שאין לי מושג למה :roll:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפי מה שהם אומרים, הפרק שב27 יהיה הפרק האחרון. לא הפרק ששודר השבוע.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש להם עכשיו סטנדרט חדש שאליו הם צריכים לחתור כל פעם:

 

1) החדשות עכשיו הרבה יותר טובות עם הקטע של "הייתי באינטרנט ומצאתי את זה!".

 

2) הם צריכים לעשות פעלולים כל פעם עם האיש החדש שלהם.

 

3) נותנים להם תקציב לקניית דברים מאוד משונים (אלפות למיניהן ודברים אחרים)

 

העונה הזאת היה הכי טובה שהייתה עד היום.

זה טוב שנותנים להם יותר חופש לעשות מה שהם רוצים ולהגיד מה שבא להם.

 

שמתם לב שעכשיו יש כמות אדירה של ניבולי פה מצונזרים?

פורסם

אני עוקב אחרי השירשור כמה זמן ולא מבין על איזה פרקים אתם מדברים ??

באגו רק ביום שישי היה קצת פרקים חדשים אבל עכשיו גם אותם עושים שידורים חוזרים ?

אתם רואים את זה באינטרנט או איפה ?

פורסם

לדעתי דווקא עונה 10 היית הטובה ביותר עד עכשיו.

 

ולדוגמא עונה 10 הייתה בעלת 11 פרקים אז איך הגעתם ל-6 אמנם הייתה פגרה קטנה באמצע אבל היא הייתה בעלת 11 פרקים או 10 אם לא לוקחים את ספיישל הקוטב.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)


×
×
  • תוכן חדש...