Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DAR:

 

1) האוטו של ג'יימס פעם הייתה בנטלי, לא רולס רויס.

 

2) כיום יש לו כסף לקנות אחת, ויש לו גם כמה מכוניות אחרות ליומיום, כולל הפיאט פנדה הנחמדה. בגלל זה הוא אומר שזה הגיוני לקנות אחת.

  • תגובות 185
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נראה כאלו GTR הקדימה את זמנה.

מדהים כמה שהמשפט הזה כנראה נכון לגביה.

 

 

האחיזה האבסולוטית שלה מסביב למסלול פשוט מדהימה.

במקום שרכבים אחרים נכנסו לתת היגוי או להיגוי יתר,

ה-GTR הזו פשוט הפתיעה בגדול.

 

כל הכבוד לניסאן.

מה שמדהים זה שהרכב הזה נראה ממש כאילו יצא מאיזה משחק טלויזיה,

למרות שג'רמי הדגיש במיוחד שהיא לא מרגישה כך.

 

 

ולגבי הצופר של המרצדס,

אני חושב שבאותו הרגע הוא השתיק את כולם בחניון :D

פורסם

היה אחלה פרק, ומישום מה הפרק הראשון שאהבתי בסדרה

(ואל תהרגו אותי :-))

אהבתיי את הסקירה של GTR, ותחרות הצפירות :lol:

ניראה לי בפרק הזה היו קצת פחות שטויות...

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
DAR:

 

1) האוטו של ג'יימס פעם הייתה בנטלי, לא רולס רויס.

 

2) כיום יש לו כסף לקנות אחת, ויש לו גם כמה מכוניות אחרות ליומיום, כולל הפיאט פנדה הנחמדה. בגלל זה הוא אומר שזה הגיוני לקנות אחת.

 

צודק, אני תמיד מתבלבל בניהם כי הם מאוד דומות מהשנים האלו. למרות זאת אני חושב שהם אותו דבר ברעיון שלהם.

S2000

פורסם

סתם שתהיו בעניינים..

ככה נראתה הGTR בסיום הצילומים של "טופ-גיר"

9080721.009.1M.jpg

 

http://www.worldcarfans.com/9080721.009/nissan-gt-r-gets-hit-in-rear-during-top-gear-photo-shoot

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
סתם שתהיו בעניינים..

ככה נראתה הGTR בסיום הצילומים של "טופ-גיר"

 

 

http://www.worldcarfans.com/9080721.009/nissan-gt-r-gets-hit-in-rear-during-top-gear-photo-shoot

 

את הכתבה קראת?

כך נראתה GTR כאשר המגזין (לא התוכנית, למרות שהן קשורות אחת לשניה) לקחו את הניסאן למבחן השוואתי באי מאן (לפי הכתבה הצד השני של המפגש הזה כנראה היה R8).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כן, קראתי..

זה עדיין לא סותר את מה שאמרתי "סיום הצילומים של טופ-גיר". זה באמת משנה אם מדובר על התוכנית או המגזין? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

 

האוטו של ג'יימס פעם הייתה בנטלי, לא רולס רויס.

 

אני לא מבין בכל הניואנסים של הבדלים - אבל הייתה לו גברת המעופפת וגם כתוב רול רויז על הגריל.

אתה בטוח שזו בנטלי?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

כרגע ראיתי את הפרק הראשון של העונה השניה (עם VINNY JONES, הפעם הראשונה שג'יימס מופיע).

 

הרכב שהיה לו הוא BENTLEY T2 משנות השמונים.

 

מה שיש לו על מכסה המנוע הוא B עם כנפיים של בנטלי, וכל האוטו זהה כמעט לחלוטין לרולסים של אותה תקופה.

פורסם

חברים יקרים,

 

הרבה יותר נוח להוריד בהורדה ישירה מהאינטרנט ולא בטורנטים.

 

איך? באמצעות אתרי אחסון קבצים כמו ראפידשייר, מגהאפלואוד ואחרים.

 

מצ"ב מטה לינקים ללינקים להורדת חמשת הפרקים הראשונים של עונה 11.

 

http://freetvdown.org/819-top-gear-season-11-episode-1/

 

http://freetvdown.org/827-top-gear-season-11-episode-2/

 

http://freetvdown.org/839-top-gear-season-11-episode-3/

 

http://freetvdown.org/852-top-gear-season-11-episode-4/

 

http://freetvdown.org/875-top-gear-season-11-episode-5/

 

האיכות - מסך רחב XVID.

 

כל שצריך לעשות זה להיכנס ללינקים שבדף של אותו פרק ולהוריד.

 

שימו לב, ישנם אתרים שלא מאפשרים להוריד יותר מחתיכה אחת (בד"כ של 100MB) בעת ובעונה אחת ולכן תוכלו להשתמש בכמה שרתים בו זמנית (חלק אחד משרת 1, חלק שני משרת 2 וכך הלאה..).

 

הלינקים מחולקים לקבוצות של שרתים. כל קבוצה - 7 לינקים של 100MB. החלקים הם אותם החלקים רק שכל אחד הועלה על שרתים שונים כדי שנוכל להוריד את כולם בו זמנית.

 

אם תורידו כל חלק בנפרד תוכלו להגיע עד למהירות רוחב הפס שלכם (אצלי במהירות 400KB לשניה) מה שאומר שכל הסיפור ייקח בערך כשעה וקצת לכל החלקים יחד.

 

לדעתי זה עדיף על טורנטים ועל החמור.

 

אם אוכל, אמצא שרתים שכל התוכנית הועלתה בחתיכה אחת ואביא לכם את הלינקים..

 

בהצלחה ותהנו.


×
×
  • תוכן חדש...