Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשנים האחרונות אין שום קשר ירוק בין עיתונאות רכב לבין התוכנית.

זהו בידור נטו,

 

 

כמה טוב שיש את המופע המוטורי :roll:

  • תגובות 185
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמה טוב שיש את המופע המוטורי :roll:

 

אני מאוד מקווה שאתה צוחק:evil:

זה זוועה מוטורית לא מופע מוטורי ,הם מדברים שם לפי אינטרסים ופירסומות נטו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שי, היה אייקון בהודעה, במידה ופספסת ( :roll: )

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
גנדי זה היה בעונה האחרונה של פיפט גיר, בכל פרק הייתה פינה של רכב יד 2.

גם הפינה של הרכב עם ויקי והשמנצ'יק לא רעה אגב לדעתי, שהם בחניה בודקים רכבים ולוקחים אותם לסיבוב, רכבים שאשכרה אפשר לקנות ולא אקזוטיות במאות אלפי דולרים.

אז כן יוצא ש-80% מהתוכנית זה טיפ ויקי וג'ייסון.

 

עכשיו ברור לי מאיפה המחלוקת - אני מדבר על תכנית בגרסתה ישראלית - שהיא מקוצצת לאיזור של 22-23 דקות.

אתה מדבר על התכנית כמו שהיא משודרת בעורץ FIVE האנגלי - שזה 45-50 דקות.

 

אז בגרסא המקומית אני חושב לטיף, וויקי וג'ייסון לא נשאר הרבה מעבר ל50%-60%.

את הגרסא "המלאה" אני פחות מכיר כי ראיתי רק פרקים בודדים......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הפרק הראשון היה מצחיק מאוד. גם הקטע בו הם הכניסו את פיקאצ'ו והשוו אותו לטאטא ננו.

יש להם מידע לגבי רכב מסוים והם מפרסמים אותו אבל זה הכל. כל השאר זה תוכנית בידור (והיא מצליחה להיות כזו).

אחד הדברים שאני אוהב הוא שהם יורדים אחד על השני ועל הערוץ שמשדר אותם. זה מכניס פאן לתוכנית.

 

דרך אגב מי שלא רוצה להוריד את הפרק הראשון יכול לראות אותו דרך 'יוטיוב'.

פורסם
עכשיו ברור לי מאיפה המחלוקת - אני מדבר על תכנית בגרסתה ישראלית - שהיא מקוצצת לאיזור של 22-23 דקות.

אתה מדבר על התכנית כמו שהיא משודרת בעורץ FIVE האנגלי - שזה 45-50 דקות.

 

אז בגרסא המקומית אני חושב לטיף, וויקי וג'ייסון לא נשאר הרבה מעבר ל50%-60%.

את הגרסא "המלאה" אני פחות מכיר כי ראיתי רק פרקים בודדים......

אני מוריד מהאינטרנט את כל הפרקים ביום שהם משודרים. פרקים מלאים וחדשים, העונה האחרונה שהייתה הם מאוד השתפרו ועבדו על כל מה שטענת :wink:

פורסם
עכשיו ברור לי מאיפה המחלוקת - אני מדבר על תכנית בגרסתה ישראלית - שהיא מקוצצת לאיזור של 22-23 דקות.

אתה מדבר על התכנית כמו שהיא משודרת בעורץ FIVE האנגלי - שזה 45-50 דקות.

 

אז בגרסא המקומית אני חושב לטיף, וויקי וג'ייסון לא נשאר הרבה מעבר ל50%-60%.

את הגרסא "המלאה" אני פחות מכיר כי ראיתי רק פרקים בודדים......

 

אם אני לא טועה, הגרסה המקוצצת היא גרסה "בינלאומית",

שבה מוציאים כל מיני דברים הקשורים יותר לשוק הבריטי,

ומשאירים בעיקר את כתבות ה"fun".

(אם הייתי עובד באותו ערוץ, לא הייתי מעז לתת למישהו אחר לקצץ את התוכנית "שלי").

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נורא התחברתי לחלק האחרון של הפרק שבו ג'רמי בודק את המרצדס "BLACK" החדשה, תו"כ שהוא מדבר על כך שרכבים בימינו הם כבר לא אותו ריגוש כמו פעם, וכמה זה כיף מדי פעם לצאת לכביש בשעות הקטנות של הלילה ופשוט לעשות סיבוב בלי מוזיקה, בלי משפחה ילדים וכד' שיגעו אותך רק אתה והחתיכת מתכת הקטנה שלך.

 

מעבר לזה-פרק מעולה כרגיל,

אבי.

פורסם

מישהו הצליח לזהות את הזמן של האיבו? לפי העצבים נראה שהSTI הייתה מהירה יותר :D

 

ואיזה יופי של סיבובים היא עשתה סביב הSTI ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תודה על התזכורת.

פרק מצוין.

 

ולמי שניסה להשוות למופע המוטורי ולהגיד שטופ גיר לא אינפורמטיבית אלא בידורית בלבד - תראו איך כאן יצא ברור לגמרי מה הבדל בין STI ל-EVO.

במופע המוטורי דיברו הרבה אבל שכחו להגיד שסוברו פשוט לא פונה !!! :lol::lol::lol:

 

וכמה שלא ניסו להכניס פילפס לכתבה על RS6 עדיין אכישהו זה יצא משעמם - כנראה שכלום לא יעזר למכוניות האלו :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...