Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה ההחלטה הראשונית היתה לקנות טויוטה קורולה 2008 (דגם GLI), אבא שלי גם עשה נהיגת מבחן שדווקא עברה בסדר.. אני קצת בדקתי באינטרנט וראיתי את התגובות לגבי תיבת ההילוכים הרובוטית ועדיין לא חשבתי ללכת על רכב אחר עד שחבר אמר לי לא להתקרב לאוטו הזה! (הוא נוהג עליו) הוא אמר שהתיבה מאוד בעייתית, ואמר שלאחר שהוא יצא מטיפול בחברה האוטו קירטע לו.. בשלב הזה החלטנו לרדת מהקורולה!

שמעתי בכל מיני מקומות שאולי מגיע דגם אוטומט לקורולה ואם זה כך כנראה שנקנה את האוטו (אם מישהו שמע משהו בנושא בבקשה תעדכנו אותי).

כרגע אנחנו חושבים יותר לכיוון ההונדה סיוויק 1.8 שנת 2006/2007

תוכלו לעזור לי קצת בהחלטה? יש אופציה אחרת עדיפה? או האם בעצם בכלל עדיף בכל זאת ללכת על הטויוטה?

פורסם

הונדה סיויק היא האופצייה הטובה מבין שני המכוניות שהזכרת. מכונית מעולה עם אמינות מצויינת .

לקורולה בחו"ל ישנו גיר אוט' צמוד למנוע 1.8 אבל עם יבואן שחצן כמו שיש כאן אין סיכוי שתראה אותה בארץ.

פורסם

תראה אם אתה שואל בגדול על טויוטה והונדה אז אני יכול להגיד שהונדה בעלת אחזקה יקרה - שאני אומר אחזקה יקרה אני מתכוון מטיפולים, דלקים, ביטוחים וכו'

 

לעומת זאת הטויוטה באחזקה קצת יותר זולה.

 

בארץ שלנו אנחנו יכולים להבכין יותר טויוטה מאשר הונדה

טויוטה צברה לעצמה במשך השנים שם עולמי באמינות.

הגירים האוטמטיים מתחלשים בכל אוטו גם בהונדה מחליפים גירים אוטומטיים וגם באוודי A6 מחליפים אחרי 100 אלף קילומטר.

כמובן שדבר כזה קורה בגדול בגלל רשלנות ואחזקה כולל נהיגה לא נכונה ברכב.

 

אנני מבין מדוע לקנות אוטו מהחברה אם אפשר תמיד לקנות יד ראשונה עם ק"מ נמוך כולל אחריות יצרן.

לדעתי העדיפות תמיד לקנות אוטו אמין עם שוק מהיר וכמובן לא יקר באחזקה בטיפולים שכן התכונות הללו נמצאות בטויוטה.

אם תחליט הונדה סיווק אין ספק שהאוטו מצויין אבל אם זאת ישנם טיפולים יקרים ומצב השוק לא משתווה לטויוטה.

פורסם
הונדה סיויק היא האופצייה הטובה מבין שני המכוניות שהזכרת. מכונית מעולה עם אמינות מצויינת .

לקורולה בחו"ל ישנו גיר אוט' צמוד למנוע 1.8 אבל עם יבואן שחצן כמו שיש כאן אין סיכוי שתראה אותה בארץ.

 

הקורולה האוטומטית שאתה מדבר עליה היא בעצם דגם 2009 עם מנוע חדש שיצא בארה"ב (זה בעיקרון אותו דגם כמו הקורולה 2008 באירופה רק שנכנס שם מאוחר יותר).. ורוב הסיכויים שלא תגיע לכאן!

אבל הבנתי שבאירופה כנראה ישווקו את הדגם הנוכחי עם תיבה אוטומטית.. השאלה היא האם התיבה הרובוטית של טויוטה היא כזאת נפילה כי אני שומע מלא דיעות עליה!

 

תראה אם אתה שואל בגדול על טויוטה והונדה אז אני יכול להגיד שהונדה בעלת אחזקה יקרה - שאני אומר אחזקה יקרה אני מתכוון מטיפולים, דלקים, ביטוחים וכו'

 

לעומת זאת הטויוטה באחזקה קצת יותר זולה.

 

בארץ שלנו אנחנו יכולים להבכין יותר טויוטה מאשר הונדה

טויוטה צברה לעצמה במשך השנים שם עולמי באמינות.

הגירים האוטמטיים מתחלשים בכל אוטו גם בהונדה מחליפים גירים אוטומטיים וגם באוודי A6 מחליפים אחרי 100 אלף קילומטר.

כמובן שדבר כזה קורה בגדול בגלל רשלנות ואחזקה כולל נהיגה לא נכונה ברכב.

 

אנני מבין מדוע לקנות אוטו מהחברה אם אפשר תמיד לקנות יד ראשונה עם ק"מ נמוך כולל אחריות יצרן.

לדעתי העדיפות תמיד לקנות אוטו אמין עם שוק מהיר וכמובן לא יקר באחזקה בטיפולים שכן התכונות הללו נמצאות בטויוטה.

אם תחליט הונדה סיווק אין ספק שהאוטו מצויין אבל אם זאת ישנם טיפולים יקרים ומצב השוק לא משתווה לטויוטה.

 

לפי סקר בארה"ב של עיתון רכבים מוביל טויוטה ירדה באמינות השנה (עד השנה היא היתה לוקחת כל שנה מקום ראשון!) והונדה עקפה את טויוטה באמינות! ודרך אגב אני לא אמרתי שאני רוצה רק חדש מהחברה גם יד ראשונה זאת אופציה! והעדיפות הראשונה שלי אכן היתה טויוטה.. אבל אני לא רוצה לקנות ואחרי זה להתחרט!

פורסם
תראה אם אתה שואל בגדול על טויוטה והונדה אז אני יכול להגיד שהונדה בעלת אחזקה יקרה - שאני אומר אחזקה יקרה אני מתכוון מטיפולים, דלקים, ביטוחים וכו'

לעומת זאת הטויוטה באחזקה קצת יותר זולה.

קצת יותר זול מיקר זה עדיין יקר

בארץ שלנו אנחנו יכולים להבכין (להבחין?) יותר טויוטה מאשר הונדה

יש גם יותר לאנטיס מאשר שניהן ביחד, זה עדיין לא הופך את זה לבסדר

טויוטה צברה לעצמה במשך השנים שם עולמי באמינות.

והונדה לא?

הגירים האוטמטיים מתחלשים (נחלשים?) בכל אוטו גם בהונדה מחליפים גירים אוטומטיים וגם באוודי A6 מחליפים אחרי 100 אלף קילומטר.

כנראה שגם היתה לך A6

כמובן שדבר כזה קורה בגדול בגלל רשלנות ואחזקה כולל נהיגה לא נכונה ברכב.

כך שאין קשר לאמינות הכללית ?

אנני(אינני) מבין מדוע לקנות אוטו מהחברה אם אפשר תמיד לקנות יד ראשונה עם ק"מ נמוך כולל אחריות יצרן.

לדעתי העדיפות תמיד לקנות אוטו אמין עם שוק מהיר (מזה שוק מהיר, יש לו מדבקה של ריגר?) וכמובן לא יקר באחזקה בטיפולים שכן התכונות הללו נמצאות בטויוטה.

אם תחליט הונדה סיווק אין ספק שהאוטו מצויין אבל אם זאת ישנם טיפולים יקרים ומצב השוק לא משתווה לטויוטה.

 

היתה לך טויוטה?

היתה לך הונדה?

 

האם הן היו באותו המצב מאותו השנתון ואותה תקופת זמן?

על מה אתה מבסס את כל הקביעות שלך בתגובה?

 

ההונדה והטויוטה רכבים מעולים (הכל יחסי), רק לאחר נסיעת מבחן תוכל להחליט איזו לבחור, אני הייתי לוקח את הקורולה הידנית (הסיוויק 1.8 קצת יקרה מדי), כאשר מדובר באוטומט הייתי מחפש אחת עם קילומטרז' נמוך, סיוויק או קורולה, וקונה אותה לאחר שספגה את ירידת הערך הראשונית

 

אני חושב שיחסית לרמת התגובות לאחרונה הצלחתה להתעלות על שאר המשתמשים ולגבב ערימת שטויות חסרות בסיס ויחוס שלא נראתה כבר הרבה זמן

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

כמדומני היה איזה שרשור שעסק בעובדה שהקורולה "תסופק" גם עם גיר אוטומטי רגיל ולא רובוטי

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...