Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב החלטתי לוותר על הרעיון של לבנות תיבה עבור כרטיסי ה PCI ובמקום, אני כנראה יביא מארז אחר גם MINI-ITX שמתאים לתוספת של עוד 2 כרטיסי PCI וזהו.

 

בקשר לתיבה אני לא מוצא בעיה לבנות תיבה שתשב כמו התיבה של JL,

 

רק ברטרוספקטיבה ראיתי שרשמת את זה.

נראה לי לא כזה קל לייצר תיבה כזאת, יש שם הרבה מחשבה על הצורה של התיבה, המרחק של הסאב מהרצפה היות והוא יורה למטה. הגלגל יושב על התיבה הזאת ומגביה קצת את הבגאז' וזה מגיע עם ציוד שעושה סדר להגבהה הזו... בקיצור, יש שם מחשבה כדי שהכל יתאים בדיוק, לייצר משהו כזה יקח זמן, סבלנות ומוכשרות. לי במקרה הכי אידיאלי יש רק אחד מהשלושה בכל זמן נתון :)

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה מביא מארז מיני ITX, אז כדאי לך מאוד מאוד לשקול קניה של מחשב חזק כמו שלי (סתם לצורך ההשוואה, כל החומרה עלתה לי משהו כמו 1500 שקל) ולמכור את המחשב שלך, כך תשיג מחשב בהמתי אם כבר אז כבר :)

 

בקשר לתיבה - אני בטוח שעם קצת עבודה (אני בכיף אעזור) נוכל להגיע לתוצאה מרשימה ומסודרת, אבל זה כבר שיקול שלך וכמובן שמשהו מוכן עדיף

פורסם

סבבה,

transparent.gif

transparent.gif

זה מחשב קומפלט, על זה צריך להוסיף רק ספק כח - M2-ATX עולה פחות מ500 שקל כלל משלוח ומיסים עד הארץ,

 

זהו, עוד משהו ? אם חסר מארז אז אפשר לקחת מארז פרופיל נמוך של מדיה סנטר וזה כבר יהיה בדיוק בדיוק 1500

 

והמחשב הזה יהיה ה-ר-ב-ה יותר מכל התצורות הבסיסיות של הVOM-PC שמסתובבות בשוק

skypc.JPG

פורסם

הכל שאלה של מה אתה מחפש, מה בדיוק הביצועים האלה יתנו לך?

 

ראיתי פרויקט CarPc עם שלושה כרטיסי PCI מקצועיים של M-Audio שמבצעים פילטרים בתוכנה בזמן אמת ברמות הכי גבוהות שיש (אקולייזרים 61 ערוצים לערוץ, 24 ביט 192 קילו, משהו כמו 10 ערוצים בס"כ הכל)

ברמות האלה גם מחשב כזה לא הספיק.

 

במחשב שציינת צריכת חשמל גובהה יחסית ועל גודל מארז.

אני לא איש חשמל אבל תסכים איתי שמדובר פה ב-250W ויותר שזה קצת פחות מ-25A מהמצבר!

אני יודע שבדקת את הנושאים האלה ואשמח לשמוע מה היו התוצאות, אולי אני טועה.

לי יש מצבר/אלטרנטור של 90A ואני לא מרשה לעצמי לשים דבר כזה ברכב.

עוד לא דיברנו על כרטיסי PCI, USB,WIFI,BT = עוד חשמל.

 

מהירות שעון ו-2/4 core זה לא הכל בחיים (אתה בטח לא צריך לשמוע את זה ממני)

הציפסטים ל-ITX באים בדר"כ עם סט-פקודות ומעבדים יחודיים ל-HD וידאו ואודיו ופורמטים נוספים.

הלוחות החדשים יודעים גם להוריד את מהירות השעון של המעבד כשלא צריך אותו (ל-VIA יש שני שעונים על המעבד)

הם נבדקו והותאמו לסביבת הרכב (בין היתר)

 

שורה תחתונה, אם אתה רוצה כרטיס PCI תחליף מארז. זה זול, פשוט יציב.

 

נ.ב.

אני לא בטוח ש-M2-ATX יספיק ללוח כזה בפועל תחת לחץ.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

אני מריץ סט אפ דומה, עם לא מעט אביזרים על הUSB הכל רץ על M2-ATX, ואין לי ממש שום בעיות חשמל

בקשר לצריכה : לא חישבתי יותר מידי (יותר נכון חישבתי אני כבר לא זוכר) בכל מקרה לM2 יש פיוזר 15 אמפר ככה שיותר מידי לצרוך הוא גם ככה לא יכול

 

בכל מקרה המעבד+הלוח האלו כללים בתוכם

COOL AND QUIET

מה שאומר שמלבד מהירות המעבד הוא גם מאט מאווררים ועוד ועוד

ואגב להבדיל בVIA שיש לה רק 2 שעונים בAMD זה דינאמי לחלוטין ויש לו עוד מצבי ביניים

 

ככה שאין בעיה,

 

בקיצור הסטאפ הזה עובד ועובד מצויין

 

אגב הסט-אפ שלי (אתה יכול לראות בשרשור שלי) נבד בצורה מלאה,

הרצתי עליו בדיקת עומסים, 100 אחוז CPU, מאה אחוז זיכרון ראם והמון פעולות על המעבד הגרפי למשך 18 שעות רצוף, כל זה שכל האיבזרים מחוברים והוא מוזן מהM2-ATX

 

לא היתה שום בעיה ובלוגים של EVEREST נראו מתחים מאוד יציבים ותקינים

פורסם

אין לי צורך במחשב חזק, להיפך אני מעדיף לחסוך חשמל כי אני אצטרך אותו עם הסטאפ שרץ לי בראש כרגע. עם הייתי צריך עוד ביצועים ברכב אז יש לי כבר את כל החלקים מוכנים, לא צריך לקנות כמעט כלום... "מארז" כמו שלך פשוט לא פרקטי עבורי, הוא גבוה מדי. אני יכול להגיד בלב שלם שאין צורך במחשב חזק יותר ממה שקניתי עבור השימוש ברכב ולי מאוד חשוב ביצועים, מספיק לדעת לפי הרכיבים במחשב שלי בבית. אם אתה מתכנן להריץ משחקי 3D או סרטי HIGH DEF או אולי לערוך סרטים או לעשות RIP ל MP3 ברכב אז זה כבר סיפור אחר אבל אני לא רואה את עצמי הולך לשם... בכל אופן מארז יפתור את הבעיה...

הנה כמה דגמים שאני שוקל:

Morex 2766

Casetronic C158

פורסם

שים לב שהמארזים האלו דורשים כרטיסי PCI שהם "פרופיל נמוך", לא יודע איזה כרטיס אתה מתכנן אבל רוב אלו שאני מכיר הם גבוהים

 

מתי יש מפגש ?

מורן, אני, עודד (פוקאל) ויניב זה יכול להיות מפגש CAR-PC נאה מאוד, ויש עוד כמה בפורום שמתעניינים אבל מסיבה לא ברורה לא חושפים את זה

פורסם

למה מה רע בסקין שלי ? :)

(אתה מדבר על הסקין של הRR?)

 

יש לך הצעות לסקין יותר טוב\יפה ? אני פתוח להצעה (שנינו צריכים אותו סקין - אדום כחול שמתאים לתאורה של הרכב)

 

מורן, גובה המארז שלך הוא 6.3 סנטימטר, זה בדיוק הגובה של כרטיס PCI בגודל Low-Profile

כרטיס PCI בגודל מלא הגובה שלו זה 9 סנטימטר אז איך הוא יכנס במארז בגובה 63 מ"מ ?

פורסם

אני הייתי סך הכל בשניים אולי שלושה מפגשים, יום שבת בדר"כ לא נח לי.

אבל נראה לי שלמפגש הקרוב (07.06) אני מגיע.

רק צריך להכפיל את כמות הבשר, אני איש קצת גדול :)

 

עוד דבר,

צר לי להודיע לכם שבדקתי גם את הגרסה האחרונה 3541 של KX והבעיה של הצפצופים קיימת, ממש מעצבן, אני חוזר כנראה לדרייבר של קריאייטיב.

 

ועוד דבר,

עתיד, האם המחשב שלך משמש למולטימדיה?

האם אתה עובד עם הדרייבר של KX?

אם כן, איך קינפגת את הסאב כך שיתאים גם למוזיקה וגם ל-5.1?

אני לא ממש זוכר, אבל זוכר שהיתה לי בעיה עם הנושא.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם
אז תגיד חיובי :)

לא הבנתי אותך, אתה מבין שנכנסים שם PCI רגילים כן?

בנוגע למפגש, אני שם, אבל בלי מערכת... רק כבלים יש ברכב :)

יום ראשון אני מקווה לקבל את הפלטות... אני מחכה לזה כמו נרקומן :x


×
×
  • תוכן חדש...