Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הסנטר, הראשון שציינת קצת בולט ודי מסוכן לשים אותו על הדש בורד אם אתה רוצה לשמור על התקנה "בטוחה".

אני בחרתי לבנות סנטר מפיבר במקום תא שהיה בדיוק במרכז הרכב למעלה.

אתה יכול לשים רמקול קווקסיאלי קטן או רמקול full range.

אפשר אפילו לקנות סט ביחד ולחלק אחד לי ואחד לך :)

 

האם בחרת כבר כרטיס קול?

 

בהצלחה.

 

נ.ב.

אני רץ עם מחשב דומה, קצת ישן יותר (VIA MII 12000) עם תוכנת centrafuse ואשמח להדגים ולעזור.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הזמנתי כ. קול כמו שלך, ה Audigy 2 ZS שיושב ב PCMCIA Slot, זו האופציה השפויה היחידה שמצאתי היות וכרטיסי קול USB ישתמשו במעבד עבור כל ה DSP וכרטיסי FIREWIRE אני לא מכיר טוב. יש לי יציאת PCI אחת אבל אין מקום במארז (VoomPC).

בנוגע לסנטר, איך אתה מתכנן להגביר אותו? איזה שזה לה יהיה...

פורסם

כן זה נקרא RISER, אבל עדיין אין בכלל מקום במארז הזה, אפילו לא ל RISER... עדיין אני לא מוכן לוותר עליו, מאוד מאוד קולע לתנאים של הרכב המארז הזה... מבאס אותי יותר מהכל שאי אפשר להגיע ל 800x480 עם הכ. מסך שיש לי ON-Board... אנשים כמוני כבר מנסים לעשות את זה שנים ללא הצלחה עם הכ. מסך הזה.

פורסם

הסנטר אצלי מוגבר ע"י מגבר קטן של סוני שיש לי.

אני חושב שאיתמר מוכר מגבר קטנטן של אודיסון יחסית זול שיכול בהחלט להתאים לך.

 

אני לא מבין מה הבעיה בכרטיס המסך שלך, למה דווקא 800X480? האם זו הרזולוציה הטבעית של המסך?

 

לגבי הכרטיס קול חשוב שתדע את המגבלות שלו,

הדרייבר החדש של קריאייטיב לא כולל את ה-Thx console שמאד מאד חסר ולא ברור למה, אתה צריך להתקין את האפליקציה מהדיסק שמגיע עם הכרטיס.

הבעיה העיקרית של הכרטיס היא שבדרייבר המקורי אין לך אופציה לחתוך את הרמקולים והסאב בתדר שונה, למשל אני רוצה לחתך את הרמקולים ב-60 הרץ ואת הסאב ב-80.

אפשר לעשות את זה רק עם הדרייברים של Kx Project שגם להם יש קצת חסרונות, דבר איתי בפרטי ואני אסביר לך.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

אשמח אם תדברו פה לטובת למדיה של כולם

 

בקשר לרזולוציה - לרוב זאת הרזולוציה הטיבעית של מסך רחב לרכב,

בכל מקרה הוא מתכוון לעבוד עם KX ולא עם הדרייבר המקורי, אגב הבעיה היחידה שאני מכיר בנוגע לKX וPCMCIA זה הנושא של ההייברנט (שאגב אני עם PCI אין את הבעיה הזאת)

פורסם

אכן כך,

בכרטיס PCMCIA יש בעיה כאשר חוזרים מהייברנייט עם הדרייבר של KX, ישנו צפצוף מעצבן שאפשר לפתור ע"י לחיצות חוזרות על כפתור PLAY, אחרי כשלושים לחיצות חוזרות זה נעלם ואפשר להמשיך לשמוע מוזיקה.

ניסיתי אפילו לעשות את זה בתוכנה שתלחץ לבד וזה עדיין מעצבן.

אתמול בלילה התקנתי את הדרייבר האחרון של KX 3541 בימים הקרובים אני אדווח אם הבעיה עדיין קיימת למרות שלא דובר על זה שהבעיה נפתרה.

 

לגבי הרזולוציה יש לוחות עם צ'יפסט של nvidia שתומכים למי שזה ממש משנה, אני לא רואה בעיה במסך 7 אינטש, אבל כנראה שעד שאני אראה מצב של תמיכה אמיתית לא אדע האם ההבדל שווה.

 

אצלי ברכב היתה בעיה להכניס את המסך בגלל העומק שלו וזה דבר שכדאי לבדוק, נאלצנו (הבחור של שמעון מסאונדסטורם עשה ואני הסתכלתי) להוריד את המיגון מחיבור ה-VGA כדי להכניס אותו (יש לי חיבור זווית, גם זה לא נכנס) מה שגורם לקצת רעשים בתמונה (גלים) לפעמים.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

גם לי היה ריצודים ודווקא מה שגרם להם זה HUB USB שהיה מחובר על כבל USB אחר, לא ברור איך זה השפיע אבל זה השפיע

 

בקשר לדרייברים הפרוייקט הזה עוד פעיל יוצאים לו עדכונים ?

פורסם

בהחלט, העדכון האחרון יצא בתחילת אפריל.

יש תמיכה מסויימת לויסטה ולכרטיסים החדשים יותר של קריאייטיב (לא בדקתי).

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

עודד, נראה לי שמצאתי לנו את הפתרון ב-ה הידיעה בלי שום שינוי של המארז...

אני בדיוק בודק מוצרי הרחבה לPCI עבור אחד הפרויקטים שיש לנו בחו"ל, ועלה לי רעיון להשתמש במוצר בעל מאפיינים יותר ביתיים עבור המטרה שלנו... תסתכל כאן.

בעצם מה שהמוצרים האלה עושים הוא הרחבת BUS ה PCI או PCI-E שלך, זאת על ידי התקנה של כרטיס בתוך המחשב ואליו מתחברת קופסא חיצונית עם כבל מיוחד. היחידה הפנימית מתפקדת כ PCI BRIDGE ומרחיבה את ה BUS למספר הסלוטים שנדרשים, כאשר כולם משתפים את רוחב הפס של הסלוט שאתה מפצל. בקופסא החיצונית יש מקום לתקוע את כרטיסי הPCI או PCI-E שלך, בהתאם לסוג הקופסא שנרכשה. זה BUS מטורף ביכולתיו ה PCI, מאוד מתוחכם.

אני חושב לקחת את הדגם שמפצל ל-2 סלוטים PCI בעזרת כרטיס PC CARD בודד. הסלוט שמגיע אצלי מספיק עדכני ומתפקד על PCI BUS של 32 ביט 33MHZ. הקופסא החיצונית נותנת לך את אותם המאפיינים רק ב-2 סלוטים של PCI במקום אחד של PCMCIA.

בקופסה החיצונית אני יתקע כ. מסך PCI שעושה 800x480 בלי בעיה וכרטיס קול PCI אחר, עוד לא יודע איזה... משהו HI-END בסגנון ה M-Audio, מה שיתן לי את האיכות והשליטה שנדרשת פה... אני רק מקווה שהכ. מסך יעבוד חלק, לכרטיס קול אני פחות דואג. כמו כן צריך לעשות התאמות לחשמל, אבל אני מכיר את החברה שמיבאת אותם מספיק טוב ומעריך שהם יוכלו לעזור...

אני יעדכן שיהיה לי מידע יותר קונקרטי.

פורסם

אם החברה שלו עובדת עם זה לא אמורה להיות בעיה לבקש "סימפל" אחד,

 

אגב מורן, לי אין בעיה המארז שלי מאפשר התקנה של PCI בלי שום בעיה ככה שלי אין את הבעיה, אבל בכל מקרה נראה פתרון לא רע בכלל

 

אגב למה אתה מאמין שאתה צריך משהו יותר איכותי מהקריאטיב,

אחרי כמה חודשים עם הקריאטיב על אותו סט-אפ בדיוק שנסעתי איתו שנה עם אלפיין 9855, אני יכול להגיד בצורה ברורה לחלוטין שאני לא חש בשום ירידה באיכות, ולו הקטנה ביותר

פורסם

עתיד, מספיק לנצנץ, אנחנו יודעים שאין לך את הבעיה :)

בכל אופן לא לקחתי בחשבון שגם את המוצרים הקטנים הם מתמכרים עבור חברות היי-טק לדמו אצל הלקוחות... אני ינסה להשיג יחידה משומשת בזול.

 

אוצפיה עוד יותר טובה יכולה להיות זאת

וזאת בתקווה שהרחבה של הכבלים לא משפיעה... צריך לחפש מה המרחק המקסימלי שאפשר ליישם בין ה - PCI southbridge לסלוטים עצמם...


×
×
  • תוכן חדש...