Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין למה בחרת ללכת על זוג אייליט מקדימה?

לא אמרת למשהו בעבר על SQ?

כמו כן, בסט אף אקטיבי עדיף לקחת מגברים מאותה סדרה כדי שיתנהגו בצורה דומה.

בדר"כ נתונים המפורסמים ע"י היצרן (כגון THD, Damping וכו') נמדדים ב-4 אום מכיוון שהם יכולים להפגע בהתנגדות נמוכה יותר.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תדאג אם אתה רוצה לדעת את נתוני היצרן של A3

 

הדאמפינג שלו ב100 הרץ זה 1126 ב4 אום ככה שיפגם ככל שיפגם זה יהיה בסדר ...

 

בנוסף ... זוג מידבאס לא פוגם בSQ להפך במקרה של האלייט זה גם נכון מבחינת נפח

פורסם

לא יודע מאיפה הבאת את הנתון על הדאמפינג (בחוברת כתוב שב-20-20K זה מעל 200) בכל מקרה זה לא הנתון היחידי הרלוונטי.

לגבי זוג המידים, לא שכנעת אותי, מי שמחפש איכות לא שם זוג וופרים זהים מקדימה, למה זה מועיל בדיוק?

אם יש נפח גדול מידיי ואתה מחפש איכות פשוט תוריד את הנפח.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

הסיבה שאני רוצה זוג מידבאסים אילייט היא כי אחד לא מפיק את העוצמה שאני מחפש בקיקים של תופים וכו', חוצמזה שאני יכול אז הנה לך :-o

לגבי המגברים, מה לא מצא חן בעינייך? שה DLS הם מסדרה שונה או שחיברתי בין אלפיין ל DLS ?

פורסם

אני מניח שהתכוונת לשילוב בין ה DLS Ultimate A3 עבור המידבאסים ו DLS Reference RA40 עבור המידרנג/טוויטר וגם עבור הסט האחורי. אם כך, מה שהבנתי לגבי דאמפינג פקטור בתכלס זה שחשוב שהוא יהיה גבוה עבור סאב/מידבאס פחות לגבי מידרנג' והכי פחות לגבי טוויטרים וזאת היות ודאמפינג פקטור משפיע נחרצות על ה SLEW. עבור המידבאסים בחרתי מגבר עם דאמפינג פאקטור מאוד מאוד גבוה וגם אחד שיכול לתת מספיק עוצמה ב-2 אוהם. עבור המידרנג' והטוויטר וגם עבור הסט האחורי אני לא צריך כל כך הרבה עוצמה (כסגנון A4 שהוא מאוד יקר גם כן) ולכן ירדתי סדרה אחת מהכי טובה, והדאמפינג מספיק גבוה בשביל לא לשחק תפקיד... אני לא מבין את הטענה שלך לגבי זה ש 2 מידבאסים פוגם באיכות או SQ... SQ לא חייב להיות חלש, וזה לא שאני מוסיף אלמנט שונה ועושה סלט בסגנונות...

פורסם

השילוב של דואל אלייט מקדימה יכול להיות מעניין מאוד,

בעיקרון המיד-באס הזה הוא מאוד מדוייק אך חסרה לו מעט נוכחות, כאילו לא מרגישים אותו "דוחף" זוג כזה יתכן ויפצה על החסר ואז בשילוב עם הדיוק זה פשוט WOW אחד ענק !

 

נשמע פצצה, יאללה מורן מת לשמוע כבר :shock:

פורסם

זה בהחלט אחד הפרוייקטים המיוחדים לאחרונה.

 

אז מה נסגר. היה לך בהתחלה מגבר קיקר. לאן הלך?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הקיקר כמו עוד הרבה ציוד שיש לי פה ובניות מיוחדות לפוקוס ימכרו בקרוב.

החלטתי בסוף לא ללכת על ה RA40 היות גם אני לא מאוד התלהבתי ממנו, ואני ירכוש עוד מגבר מסדרת ה Ultimate.

פורסם

א.כן

ב.בחמש דקות אתה עובר ל120 אמפר, בלי הרבה בלאגן (קפיצה לפרוקיה, קניית אלטרנטור של גולף\בורה\אוקטביה TDI והרכבה בבית לבד או במוסך בגרושים)

פורסם

מורן,

יש כל מיני רמות של SQ ואתה צריך להחליט לאיזו רמה אתה מכוון.

כמו שכבר הוכח בעבר אפשר לעשות SQ עם מגברים פשוטים של JBL.

כמו שאני לא מוכן לשנות את מראה הרכב ובכך מוריד את רמת ה-SQ ברכב שלי אתה יכול לבחור סאונד עוצמתי ולשים שני וופרים מקדימה. אני לא אומר שהמערכת לא תשמע טוב, היא תשמע טוב וחזק היא יכולה להשמע טוב יותר עם וופר אחד, אבל גם חלש יותר.

SQ ועוצמה בגדול, אני חוזר ב ג ד ו ל , לא הולכים ביחד.

עוצמה גבוהה מקשה בין היתר על הרמקול, על מערכת החשמל ועל חלל הרכב.

 

וסתם מתוך סקרנות, למה לא ללכת על רמקול אחר? לא שמעתי את הסופרימו אבל הוא אמור להיות איכותי יותר, לא?

 

לגבי התגובות על הדאמפינג פאקטור, הדברים הוצאו מהקשרם, היתרון בשימוש במגברים מאותה סדרה הוא:

נניח שיש לי מגבר של חברה/סדרה X ומגבר של חברה/סדרה Y ואני מכוון את המערכת בווליום מסויים כאשר אני משנה את הווליום הכיוון לא נשמר בצורה זהה מכיוון שכל מגבר מתנהג אחרת לאות הנכנס.

ההבדלים יהיו קטנים מאד עד זניחים במגברים מאותה סדרה, קטנים קצת פחות במגברים מחברות זהות וסדרות שונות ויותר משמעותיים במגברים מחברות שונות. שוב, הכל שאלה לאן את רוצה להגיע עם עניין ה-SQ.

 

חסל הרצאות, תתחדש ובהצלחה, הלוואי עליי מגברים כאלה :)

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828


×
×
  • תוכן חדש...