Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

החלטתי שאני רוצה לשפר את החיווט שלי במערכת,

 

כרגע יש לי כבלים 8G בכל האוטו, מתוצרת סין וRCA פשוטים מבית CLIFORNIA BOOM כל זה מחובר בלי מפצלים או כל דבר אחר,וכבל רמקול פשוט.

 

החיווט החדש יהיה:

כבל רמקול MONSTER 16G

נעלי מצבר מוזהבים 4,8,2 גייג' (-\+) מבית MONSTER גם כן

זוג כבלי RCA מסוככים הוזמנו מחו"ל גם כן מבית MOSTER

כבל 4 גייג' ו8 גייג' גרמניים.

2 מפצלים (מ4 גייג' ל2 של 8גייג')

 

חוות דעת על החיווט?

 

עכשיו הסתבכתי קצת עם ההתקנה,אני עושה אותה לבד.

עשיתי ציור של איך זה אמור להיות, האם זה נכון?

(האדום זה +,השחור הוא -)

 

http://img402.imageshack.us/img402/1333/23280489cn1.jpg

 

מה אפשר לשפר? יש לציין שההתקנה עוד לא התחילה וזה רק על גבי נייר,לכן אפשר להוסיף\לשנות.

 

תודה

:-)

פורסם

שמע עם אתה שואל מה הפלוס והמינוס, אז המצב לא טוב בכלל.

אולי קנית חיוט טוב אבל עם ההתקנה לא תהייה טובה אז כל החיוט יכול ללכת לפח.

המלצה שלי כך את הרכב דחוף למתקין שיתקין לך את החיוט כמו שצריך.

בלי קשר איזה כבלRCA קנית? דגם?

פורסם

לגבי הציור- לדעתי עדיף למשוך מינוס מכל אחד מהרכיבים ולחבר אותם לשילדה. ולא למשוך מכל אחד מהם למפצל ומשם לשילדה. זה לדעתי מיותר.

פורסם

א. - לא ראיתי שם פיוז! אתה צריך לשים פיוז ראשי על הכבל 4 גייג' שלך - לא יותר מ80 אמפר כי זה כל מה שכבל 4 גייג' מסוגל להעביר עד חמישה מטרים.

 

הפיוז צריך להיות במרחק של לא יותר מ25 ס"מ מהמצבר.

 

ב. קבל - מאיזה סיבה אתה שם קבל? אתה בכלל זקוק לקבל? - תריץ חיפוש ותקרא - 95 אחוז שזה מיותר לחלוטין, אם השופוני עושה לך את זה, תחבר אותו בכאילו.

 

הקבל הזה רק מכביד על מערכת החשמל של הרכב ובנוסף בכל פעם שאתה מגיע למוסך אתה צריך להזהיר את המוסכניק שיש עוד אמצעי אגירת אנרגיה ברכב ושהוא צריך לנתק גם אותו.

 

ג. תחבר את המינוס של הקבל ישירות לשלדת הרכב ואל תשרשר דרכו למונובלוק. תדאג שאורך הכבל מינוס מהקבל לשלדת הרכב יהיה קצר ככל האפשר, רצוי לא יותר מ20 ס"מ ושאורך קבל הפלוס מהקבל למצבר לא יעלה על חצי מטר - אחרת, הקבל שלך כבר פחות יעיל - בצורה משמעותית.

 

ד. תקרא את ההוראות של הקבל היטב לגבי הטענה ופריקה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה,

כמובן שיהיה פיוז , פשוט שכחתי לצייר אותו.

אתה אומר בעצם להעביר רק + דרך הקבל? וה- יהיה בנפרד?

ולהעביר 3 מינוסים מהשלדה? 2 ל2 מגברים ו1 לקבל?

 

שוב תודה

פורסם

כמה שאלות אחרונות לפני התחלת ההתקנה:

 

שמעתי שצריך לשים פיוזים אחרי שאני מפצל את ה+, האם זה נכון?

 

 

"+" ההתקנה הולכת להיות ככה: 4G מהמצבר מתפצל ל2 של 8G,

1 הולך ישירות למגבר,1 הולך לקבל וממנו למגבר השני.

 

 

"-" מוציא 2 מינוסים מהשלדה, (איזה גודל הם צריכים להיות? אלו הם 2 של 8G או 2 של 4G?)

1 הולך ישירות למגבר

1 הולך לקבל וממנו למגבר

 

 

 

"REMOTE" כרגע עובר לי כבל רמוט רגיל, האם עדיף לחבר את הREMOTE שבא עם הRCA באמצע?

 

 

"פיוז" פיוז של כ80AMP ליד המצבר, האם דרושים עוד פיוזים?

 

 

האם שכחתי משהו?

 

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...