Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הביקוש מהרכב:

1) רכב בעל 7 מקומות או פשוט רכב עם תא מטען גדול, רכב שנקנה ע"י נכה, צריך מקום לרובוט מאחור.

2) יכולות שטח טובות מאד, נוחות נסיעה בכביש, בשתיהן לפחות כמו לאנד קרוזור.

3) בעל מנוע חסכוני, כמה שאפשר, לא משנה בנזין או דיזל, תיבת הילוכים אוטומטית.

4)תקציב 300,000 עד 350,000 ש"ח.

 

אני שמתי עין על הצ'ירוקי החדש של ג'יפ, הרעיפו עליו מחמאות בלי סוף במבחן השטח של "אוטו".

מה אתם אומרים?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

התשובה בגוף השאלה .למרות שרואים אותם כבר יותר מידי -מעין "קורולה" לעשירים.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לג'יפ צ'רוקי 7 מקומות??? תבדוק את עצמך. זה רכב קטן יחסית.

 

יכולת השטח הטובה ביותר תמצא בהאמר H3, אבל על הכביש הוא נחות. וגם לו אין שבע מקומות.

 

בקיצור, נשארת עם הבחירה הקלאסית - מיצובישי פאג'רו/טויוטה לנדקרוזר 120/ ניסאן פאת'פיינדר. שלושתם טובים ויענו על הדרישות שלך. איזה הכי טוב? לדעתי, העדר צודק.

Jeepolog.com

פורסם

הלנד קרוזר v8 לפי דעתי הכי מתאים ,גם גודל וגם יכולות שטח מופלאות, אבל הוא לא נכנס בתקציב ולכן ההמלצה שלי כמו של אלו לפני זה לקחת את האח הקטן של הV8 הלנד קרוזר 90 .

הצירוקי מגיע עם 5 מקומות בילבד ונושק ל-400K, יש את הג'יפ קומנדר שמגיע עם 7 מקומות וגם הוא מעבר לתקציב.

פורסם

לא בהכרח קראתי בפורום אחר שהמון לא מרוצים מהשירות שטויוטה נותנת לבעלי הלנד קרוזרים שלה .

תחפש בגוגל כי אני לא זוכר איפה קראתי .

בכל מקרה ללנד קרוזר הישנות יש הייתה בעייה בדיפרנציאל האחורי שהיה נשבר (תבדוק אם תקנו את זה בחדשה)

אני ממליץ על הג'פ החדש של ניסאן .

נראה טוב .

יצאתי עמבה

פורסם

עם כבר מדובר על גודל ועבירות בשטח,אני הייתי בוחר באחד משני הדגמים , או הניסן פטרול או הלנד קרוזר V8 שנייהם מדהימים!! אבל ביגלל שהם מעל התקציב אז אני מיצטרף לעדר בהמלצה על הלנד קרוזר 90.

:fadein:
פורסם

כך גם אני חשבתי. הבעיה היא שהרכב המוחלף הוא לאנד קרוזר 2004, כך שצריך משהו בסגנון הנוחות בכביש והיכולות הגבוהות בשטח ופשוט אין. לגבי הצ'ירוקי צריך לבדוק את גודל תא המטען ואז להחליט... בינתיים זה לאנד קרוזור.

מה עם הFJ?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
לג'יפ צ'רוקי 7 מקומות??? תבדוק את עצמך. זה רכב קטן יחסית.

 

יכולת השטח הטובה ביותר תמצא בהאמר H3, אבל על הכביש הוא נחות. וגם לו אין שבע מקומות.

 

בקיצור, נשארת עם הבחירה הקלאסית - מיצובישי פאג'רו/טויוטה לנדקרוזר 120/ ניסאן פאת'פיינדר. שלושתם טובים ויענו על הדרישות שלך. איזה הכי טוב? לדעתי, העדר צודק.

 

 

אין ג'יפ צ'ירוקי 7 מקומות ולא גראנד צ'ירוקי.

 

לפי דעתי התכוונת לג'יפ קומנדר

הג'יפ היחידי בעל 7 מקומות.

שלומי.

פורסם
אני בעד לנד-קרוזר , עונה לצרכים ולדרישות , אמינות-על !

 

לא על ולא נעלים, מתקלקל ולא מעט, המנכ"ל שלנו נוסע על אחת , והרכב מבלה לא מעט במוסכים.

מציע לך להתגלגל לפורום של YNET , רוכשת לנד קרוזר התלוננה שמנוע הרכב שבק לאחר 6000 ק"מ והוחלף בחדש.

אמינות על, לא בדיוק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
כך שצריך משהו בסגנון הנוחות בכביש והיכולות הגבוהות בשטח ופשוט אין.

 

יש. כבר כתבו לך - דיסקברי.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

בקריאה חוזרת של הדרישות, כל מי שכתב לך דיסקברי3 צודק. לא יודע למה הוא לא קפץ לי לראש מייד (אולי כי אני לא אוהב לנדרוברים :twisted:). לפני חודש השתתפתי במבחן של לנדקרוזר V8 (אתה יכול לקרוא את המבחן כאן) שבוא הבאנו דיסקברי3 בתור קנה מידה. זו הפעם הרביעית שאנחנו בוחנים את הדיסקברי3 , והוא עומד יפה במבחן הזמן. אתה יכול לקנות את הדגם הפחות מפואר, ובלי כריות אויר, בטיפה מעל התקציב שלך, וזה רכב באמת גדול, מרווח מאד, תא מטען ענק, שבע מושבים שימושיים, נראה לי גבוה ונוח מאד גם עבור נהג מוגבל, והוא אכן מצויין בשטח ביחס לרוב מתחריו (בתנאי שמחליפים לצמיגים נורמליים כמובן). והבעייה היחידה של לנדרוברים, האמינות המפוקפקת, כנראה באמת השתפרה, כי הרכב נמכר כבר שלוש שנים בארץ ואני לא מודע לבעיות כרוניות כמו שאפיינו את הדורות הקודמים.

Jeepolog.com

פורסם
לא על ולא נעלים, מתקלקל ולא מעט, המנכ"ל שלנו נוסע על אחת , והרכב מבלה לא מעט במוסכים.

מציע לך להתגלגל לפורום של YNET , רוכשת לנד קרוזר התלוננה שמנוע הרכב שבק לאחר 6000 ק"מ והוחלף בחדש.

אמינות על, לא בדיוק.

 

 

לא יודע איזה לאנד קרוזר קנה המנכ"ל שלך אבל אנחנו קנינו את הלאנד קרוזר השלישי (הראשון פרדו 2001 השני 2003 והחדש 2007) שלנו ולפחות בקשר לאמינות אין תלונות, מלבד טיפולים שוטפים הרכב טיפ-טופ.

אישית- הייתי קונה את הדיסקברי 3, כנראה הרכב הכי מפנק ואול-ראונדר הכי טוב במחיר הזה.

אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

×
×
  • תוכן חדש...