Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שידוע לי, ה-FJ יובא לארץ ביבוא "אישי" בלבד, ולאחרונה הציבו היבואנים מכשול למסלול הזה.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
עד כמה שידוע לי, ה-FJ יובא לארץ ביבוא "אישי" בלבד, ולאחרונה הציבו היבואנים מכשול למסלול הזה.

 

זה גם מה שאני מכיר, רק בדקתי.

 

תודה לכולם, אני אבדוק לגבי הדיסקברי 3, פרח לי מהראש.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
עד כמה שידוע לי, ה-FJ יובא לארץ ביבוא "אישי" בלבד, ולאחרונה הציבו היבואנים מכשול למסלול הזה.

 

אין בעיה להביא FJ CRUSIER ביבוא אישי כרגע. יוניון מוטורס לא ממהרים לחתום על אישור, אבל אפשר להשיג אותו.

לטעמי-רכב מזעזע. צריכת דלק נוראית, מנוע עצלן ועיצוב שנוי במחלוקת. יש אופציות עדיפות בפחות כסף.

Lexus CT200H

פורסם

בתקציב כזה אין לך מה לחפש אצל היבואנים בארץ , אלא רק ליבא בעצמך.

 

עכשיו השאלה מה בדיוק אתה צריך, אז ככה :

 

אם יותר לשטח ומקום ל-7 נוסעים ומרווח פנימי יש את אלה:

1)Toyota Sequoia

2)Chevrolet Tahoe LT 4dr SUV 4WD

3)Chevrolet Suburban LS 1500 4dr SUV 4WD

4)Ford Expedition EL Eddie Bauer 4dr SUV 4WD

כל הרכבים הנ"ל שנת 2008 חדשים בסביבות 350K

 

אם יותר לפינוק ופחות לשטח יש את אלו:

1)Volkswagen Touareg 2 VR6 FSI 4dr SUV AWD

2)Cadillac SRX V6 4dr SUV

3)Lexus RX 350 4dr SUV AWD

 

 

וכמובן שתוכל להביא שנה אחת אחורה משומשת במצב מצוין עם כמה אלפי מיילים, ככה שבתקציב כזה תוכל להביא גם כאלו:

1)Lincoln Navigator 4dr SUV

2)Lexus GX 470 4dr SUV 4WD

 

ואם אתה רוצה להרגיש כמו מלך אבל בתוספת של כמה ג'ובות תוכל להיות על אחת מאלה:

 

1)BMW X6 xDrive35i 4dr SUV AWD

 

2)Cadillac Escalade ESV 4dr SUV AWD

 

אם תרצה אין זו אגדה

בהצלחה

 

פורסם
בתקציב כזה אין לך מה לחפש אצל היבואנים בארץ , אלא רק ליבא בעצמך.

 

עכשיו השאלה מה בדיוק אתה צריך, אז ככה :

 

אם יותר לשטח ומקום ל-7 נוסעים ומרווח פנימי יש את אלה:

1)Toyota Sequoia

2)Chevrolet Tahoe LT 4dr SUV 4WD

3)Chevrolet Suburban LS 1500 4dr SUV 4WD

4)Ford Expedition EL Eddie Bauer 4dr SUV 4WD

כל הרכבים הנ"ל שנת 2008 חדשים בסביבות 350K

 

אם יותר לפינוק ופחות לשטח יש את אלו:

1)Volkswagen Touareg 2 VR6 FSI 4dr SUV AWD

2)Cadillac SRX V6 4dr SUV

3)Lexus RX 350 4dr SUV AWD

 

 

וכמובן שתוכל להביא שנה אחת אחורה משומשת במצב מצוין עם כמה אלפי מיילים, ככה שבתקציב כזה תוכל להביא גם כאלו:

1)Lincoln Navigator 4dr SUV

2)Lexus GX 470 4dr SUV 4WD

 

ואם אתה רוצה להרגיש כמו מלך אבל בתוספת של כמה ג'ובות תוכל להיות על אחת מאלה:

 

1)BMW X6 xDrive35i 4dr SUV AWD

 

2)Cadillac Escalade ESV 4dr SUV AWD

 

אם תרצה אין זו אגדה

בהצלחה

כל הבהמות האמריקאיות לא מתאימות לשטח בכלל, זוללות דלק בכמויות, ענקיות בצורה מוגזמת ולא איכותיות.

פורסם

כל הבהמות האמריקאיות לא מתאימות לשטח בכלל, זוללות דלק בכמויות, ענקיות בצורה מוגזמת ולא איכותיות.

 

אולי כדאי שתנהג על אחת מאלו לפני שתביע דעה שלקוחה מאיזה עיתון רכב טיפשי.

 

אופס סליחה נראה לי שאתה צודק הטויוטה ראב 4 הרבה יותר איכותי מטוארג לינקולן או לקסוס.

פורסם

1- טוארג הוא לא רכב אמריקאי.

2- לקסוס הוא לא רכב אמריקאי.

3- לינקולן, עם כל הכבוד למותג של פעם, זה ח*א של רכב.

הם נסיון נהיגה של כמה עשרות ק"מ ונסיעה של כמה מאות על הנוויגייטור, בארץ, הוא לא שווה את העלות שלו.

4- עם המנועים הישנים והע-צ-ו-מ-י-ם שמותקנים בבהמות האמריקאיות (נוויגייטור, אסקלייד ושות') - הם בהחלט בולעים דלק כמו מטורפים.

5- ההRAV4 אולי לא איכותי כמו האסקלייד, אבל הוא עולה בערך שליש ממנו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

1- טוארג הוא לא רכב אמריקאי.

2- לקסוס הוא לא רכב אמריקאי.

 

מה באמת?

 

אז רגע מה עדיף, לקנות טויוטא ראב 4 במחיר בשמיים או להביא לבד טוארג 2007 ב-270K?

 

3- לינקולן, עם כל הכבוד למותג של פעם, זה ח*א של רכב.

 

אני מוכנה לנהוג בח*א הזה כל חיי ולא בזבל היפני שמוכרים בארץ.

 

4- עם המנועים הישנים והע-צ-ו-מ-י-ם שמותקנים בבהמות האמריקאיות (נוויגייטור, אסקלייד ושות') - הם בהחלט בולעים דלק כמו מטורפים.

מי שקונה רכב מעל 300K באמת מסתכל על צריכת הדלק ביחס להנאה? אם כן באמת מגיע לו לנהוג בסובארו כל חייו.

 

דרך אגב שלא נסטה מהנושא לא כל הרכבים האלו היו בהצעה שלי ולהם לא היתה התייחסות למה????

 

אם יותר לשטח ומקום ל-7 נוסעים ומרווח פנימי יש את אלה:

1)Toyota Sequoia

2)Chevrolet Tahoe LT 4dr SUV 4WD

3)Chevrolet Suburban LS 1500 4dr SUV 4WD

4)Ford Expedition EL Eddie Bauer 4dr SUV 4WD

כל הרכבים הנ"ל שנת 2008 חדשים בסביבות 350K

 

אם יותר לפינוק ופחות לשטח יש את אלו:

1)Volkswagen Touareg 2 VR6 FSI 4dr SUV AWD

2)Cadillac SRX V6 4dr SUV

3)Lexus RX 350 4dr SUV AWD

 

 

וכמובן שתוכל להביא שנה אחת אחורה משומשת במצב מצוין עם כמה אלפי מיילים, ככה שבתקציב כזה תוכל להביא גם כאלו:

1)Lincoln Navigator 4dr SUV

2)Lexus GX 470 4dr SUV 4WD

 

ואם אתה רוצה להרגיש כמו מלך אבל בתוספת של כמה ג'ובות תוכל להיות על אחת מאלה:

 

1)BMW X6 xDrive35i 4dr SUV AWD

 

2)Cadillac Escalade ESV 4dr SUV AWD

פורסם
מה באמת?

 

נאמר בהתתחשב בעובדה שבתגובה ל"תקיפה" של התוצרת האמריקאית ציינת שעדיף רכב הטוארג או הלקסוס על פני RAV4

 

אז רגע מה עדיף, לקנות טויוטא ראב 4 במחיר בשמיים או להביא לבד טוארג 2007 ב-270K?

RAV4 עולה חדש בדרגתו ההכי מאובזרת כ220 אלף ש"ח.

הטוארג, חדש, בדרגתו הכי פשוטה, עולה 415 אלף ש"ח. הבדל פעוט במחיר.

כשמדברים על טוארג ב270 אלף ש"ח מדבר על רכב שנקנה כמשומש לאחר שעבר אי-אילו מיילים.

מדובר על רכב בתקינה אמריקאית. וללא אחריות יצרן בישראל. (וגם אז אני בספק אם הוא נכנס ב270K, אבל נגיד).

אני מוכנה לנהוג בח*א הזה כל חיי ולא בזבל היפני שמוכרים בארץ.

אף אחד לא אמר שאתה צריך לנהוג ב"זבל יפני שמוכרים בארץ". תקנה מה שאתה רוצה ותנהג במה שאתה רוצה.

יש מספיק מכוניות יפניות, כמו הלקסוס שציינת בעצמך, שעדיפות בכל תחום על פני האמריקאיות שאתה כלכך אוהד.

 

מי שקונה רכב מעל 300K באמת מסתכל על צריכת הדלק ביחס להנאה? אם כן באמת מגיע לו לנהוג בסובארו כל חייו.

כנראה שאתה לא קנית רכב במעל ל300K.

גם מי שקונה רכב ב600 אלף שקל מסתכל על צריכת הדלק.

אז אולי הוא לא יעשה חשבון אם הרכב עושה 10 קילומטר לליטר או 8 קילומטר לליטר,

אבל כשרכב מגיע עם נתוני יצרן אופטימיים של 4 ק"מ לליטר, מעבר לעניין העלות, זה גם מעיק להכנס לתחנת דלק כל יום-יומיים.

הנאה? איזה הנאה מפיקים מהעובדה שהרכב צורך דלק בצורה מטורפת?

והכי חשוב - רכב שמבזבז כלכך הרבה דלק גם מזהם את הסביבה הרבה יותר מאיזה RX400H (שישמור השם - הוא גם יפני, גם *יחסית* חסכוני וגם איכותי פי 1000 מהרכבים האמריקאיים).

 

דרך אגב שלא נסטה מהנושא לא כל הרכבים האלו היו בהצעה שלי ולהם לא היתה התייחסות למה????

 

תבין את הרמז.

 

תגובתי באדום.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

RAV4 עולה חדש בדרגתו ההכי מאובזרת כ220 אלף ש"ח.

הטוארג, חדש, בדרגתו הכי פשוטה, עולה 415 אלף ש"ח. הבדל פעוט במחיר.

כשמדברים על טוארג ב270 אלף ש"ח מדבר על רכב שנקנה כמשומש לאחר שעבר אי-אילו מיילים.

מדובר על רכב בתקינה אמריקאית. וללא אחריות יצרן בישראל. (וגם אז אני בספק אם הוא נכנס ב270K, אבל נגיד).

 

 

אם טוארג חדש עולה 415 אלף ש"ח וטוארג עם כמה אלפי מיילים במצב חדש שנקנה בארה"ב או קנדה ועולה פה על הכביש 270 אלף ש"ח במקרה הגרוע (והאמן לי שאני מתמצאת במחירים הרבה יותר טוב ממך) מה נראה לך עדיף?

 

ועכשיו אם תוכל להסביר לי מהי תקינה אמריקאית אני אודה לך מאוד כי את זה אני ממש חייבת להבין.

 

אחריות יצרן? צ'מפיון ישמחו אם תגיע אליהם למוסך ולא רק בגלל שכדי להביא את הרכב ארצה הם נתנו לך מכתב שרות.

 

כנראה שאתה לא קנית רכב במעל ל300K.

גם מי שקונה רכב ב600 אלף שקל מסתכל על צריכת הדלק.

אז אולי הוא לא יעשה חשבון אם הרכב עושה 10 קילומטר לליטר או 8 קילומטר לליטר,

אבל כשרכב מגיע עם נתוני יצרן אופטימיים של 4 ק"מ לליטר, מעבר לעניין העלות, זה גם מעיק להכנס לתחנת דלק כל יום-יומיים.

 

 

אל תסיק מסקנות מהירות לגבי מה שקניתי או לא , אם אתה לא יודע מי אני עדיף לך להיות קצת יותר צנוע.

במקרה אני מכירה 80% מהאנשים בארץ שקונים מכוניות גם מעל 800 אלף שקל ותאמין לי שהם לא מסתכלים על צריכת הדלק וזה לא מעניין אותם, יש רק את אלו שחושבים על זיהום האויר וקונים היברידיות כמו הלקסוס LS600

פורסם

 

אם טוארג חדש עולה 415 אלף ש"ח וטוארג עם כמה אלפי מיילים במצב חדש שנקנה בארה"ב או קנדה ועולה פה על הכביש 270 אלף ש"ח במקרה הגרוע (והאמן לי שאני מתמצאת במחירים הרבה יותר טוב ממך) מה נראה לך עדיף?

 

ועכשיו אם תוכל להסביר לי מהי תקינה אמריקאית אני אודה לך מאוד כי את זה אני ממש חייבת להבין.

 

אחריות יצרן? צ'מפיון ישמחו אם תגיע אליהם למוסך ולא רק בגלל שכדי להביא את הרכב ארצה הם נתנו לך מכתב שרות.

 

 

 

אל תסיק מסקנות מהירות לגבי מה שקניתי או לא , אם אתה לא יודע מי אני עדיף לך להיות קצת יותר צנוע.

במקרה אני מכירה 80% מהאנשים בארץ שקונים מכוניות גם מעל 800 אלף שקל ותאמין לי שהם לא מסתכלים על צריכת הדלק וזה לא מעניין אותם, יש רק את אלו שחושבים על זיהום האויר וקונים היברידיות כמו הלקסוס LS600

 

 

אפשר למצוא טוארג 2007 גם ב230-240 אלף ש"ח בייבוא אישי (מחיר לרכב בארץ).

בכל אופן, צ'מפיון מוטורס לא חותמים יותר על אישורים לטוארג ככה שיבוא אישי של טוארג כבר בלתי אפשרי כרגע.

תקינה אמריקאית אומרת שהרכב מותאם לארה"ב על כל צדדיו (אם זה בדברים חיצוניים כמו פנסים, מד מהירות וכו'

ועד לתוכנת ניהול המנוע) מה שיוצר מצב שבארץ היבואן והמוסכים מתקשים לתת שירות מהיר ויעיל לרכבים כאלה.

 

לגבי צריכת דלק-אני מכיר הרבה אנשים שנוסעים במכוניות של 300-400 אלף ש"ח שחושבים גם על צריכת הדלק.

את חושבת שאנשים "עשירים" הם אנשים פראיירים? להיפך, הם האנשים שהכי בודקים את הפרטים הכי קטנים.

יש לי משפחה מסודרת מעל הראש, ותתפלאי, הם מחשבים כל שקל שהם מוציאים (ולא, הם לא קמצנים) פשוט לחיות

בלי חשבון יוביל לקריסה כלכלית. דרך אגב, אולי זה לא רלוונטי לאנשים שקונים פורשה 911 במליון שקל. בסך הכל בשביל

לקנות אוטו ב300 אלף שקל לא צריך להיות מולטי מליונר. מספיק גם להיות מסודר כספית על איזה ג'וב טוב בחברה גדולה

(שכיר) ולכן גם צריכת הדלק משנה.

לכן היום כל יצרניות רכבי היוקרה מפתחות מנועים חדשים שצריכת הדלק שלהם תהיה נמוכה יותר (למשל המנוע 2.0

החדש של מרצדס שעל פי נתוני היצרן מבטיח צריכת דלק מבטיחה במיוחד).

Lexus CT200H

פורסם

 

אם טוארג חדש עולה 415 אלף ש"ח וטוארג עם כמה אלפי מיילים במצב חדש שנקנה בארה"ב או קנדה ועולה פה על הכביש 270 אלף ש"ח במקרה הגרוע (והאמן לי שאני מתמצאת במחירים הרבה יותר טוב ממך) מה נראה לך עדיף?

 

ועכשיו אם תוכל להסביר לי מהי תקינה אמריקאית אני אודה לך מאוד כי את זה אני ממש חייבת להבין.

 

אחריות יצרן? צ'מפיון ישמחו אם תגיע אליהם למוסך ולא רק בגלל שכדי להביא את הרכב ארצה הם נתנו לך מכתב שרות.

 

 

אל תסיק מסקנות מהירות לגבי מה שקניתי או לא , אם אתה לא יודע מי אני עדיף לך להיות קצת יותר צנוע.

במקרה אני מכירה 80% מהאנשים בארץ שקונים מכוניות גם מעל 800 אלף שקל ותאמין לי שהם לא מסתכלים על צריכת הדלק וזה לא מעניין אותם, יש רק את אלו שחושבים על זיהום האויר וקונים היברידיות כמו הלקסוס LS600

 

דבר ראשון - המחיר של 415 אלף שקל שצ'מפיון מפרסמים כמחירון - הוא לא אחרון ובהחלט פתוח למשא ומתן.

דבר שני - הנתונים מדברים בעד עצמם - כמה טוארגים חדשים מצ'מפיון עלו על הכביש וכמה בייבוא אישי?

דבר שלישי - אין טוארג דיזל בארה"ב. בעוד מנועי הדיזל מהווים לפחות 50% ממכירות הטוארג בארץ.

 

ההבדלים בין תקינה אירופאית לתקינה אמריקאית מתייחסת להבדלים במגוון מכלולים של הרכב.

לדוגמא - בתקינה האירופאית קיימת סטייה של הפנס השמאלי לימין, בעוד בתקינה האמריקאית הפנסים סימטריים קדימה.

 

 

ברור שצ'מפיון ישמחו שתגיעי לטפל אצלהם ברכב. זה אחלה כסף בשבילהם.

במיוחד כשהחלק שהתקלקל היה אמור להיות באחריות יצרן - אבל כיוון שהרכב הגיע בייבוא אישי מארה"ב, האחריות לא קיימת.

עכשיו רק תואילי בטובך לחתום על החשבונית של ה13 אלף שקל ולשלם אצל הפקידה בכניסה.

 

אני לא יודע מי את, והאמת גם לא ממש אכפת לי.

אני מכיר מספיק אנשים במקומות הכי בכירים אצל היבואנים של רכבי היוקרה ואני מכיר הרבה מהלקוחות שלהם.

יותר מזה - אני יכול להבטיח לך שאת לא מכירה 80% מהקהל שקונה רכבים במעל ל800 אלף שקל.

בטח שלא אישית מספיק כדי לדעת מה השיקולים שלהם בקניית הרכב.

אני לעומתך, מכיר נציגי מכירות, מנהלי מותגים ומנכ"לים של היבואנים ושומע מהם מה חשוב ללקוחות ברכב שהם קונים.

ובשנתיים-שלוש האחרונות בהחלט יש יותר התחשבות בצריכת הדלק של הרכב.

ולא, כסף הוא בד"כ לא הסיבה (כי למי באמת משנה אם ליטר דלק עולה שקל פחות או יותר? אז יעלה עוד 70 שקל תדלוק - ביג דיל), יש סיבות אחרות מספיק טובות (כמו שכבר ציינתי).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הדיסקברי 3 פצצה!!. בשטח אם הצלבות ובורות הוא מס '1, בדיונות קצת פחות

מרווח ונוח מאד לא רק לנהג.

ואם יש לך את מערכת ה ACE או איך שלא קוראים לזה, אז גם בכביש הוא המלך מנסיון!!

×
×
  • תוכן חדש...