Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אחרי קניית רכב בא תמיד ישור קו.

ועם הישור קו המכני סיימתי.

עכשיו בא הויזואלי :)

 

הצבא קצת מת

וצריך לתקן

הרכב הוא פולו שנת 2000 דור4

המלצות ועצות.

 

הצבע לא שרוף לפי העין שלי

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

טיפול פוליש/וקס מקצועי לרכב יעלה בערך (וזו הערכה מאוד גסה) כ-500 ש"ח.

 

עכשיו, לא תמיד זה ייתן לך את התוצאה שתצפה לה.

 

לפעמים אין מנוס מצבע כללי.

 

בכל מקרה, בעל מקצוע הגון יגיד לך באמת מה התוצאה שכדאי לך לצפות לה.

פורסם

פוליש ווקס לאוטו במחיר מצויין

380 ש"ח,זה במקום שאני עובד בו,מבצעים זאת אנשים שעשו הרבה פוליש ווקס בחיים שלהם.

התוצאה מצויינת!

 

0546239388-מאיר.

תגיד לו שגיא יצחק שלח אותך.

 

המקום הוא "משינה" חדרה,בצמוד לתחנת מכבי האש.

חדרה(כבר אמרתי?!).

 

שיהיה בהצלחה

Justy For Ever

תחת פרוייקט קוסמטי "קטן",בקרוב תמונות!

פורסם

ידידי היקר,

 

הרכב שלך סה"כ 8 שנים על הכביש ככה שאני מתאר לעצמי שהצבע עדיין במצב מצויין ואין צורך לבצע פוליש.

 

תקנה קופסאת ווקס איכותיית ב-40 שקל+צמר גפן או סמרטוטים ותעשה ווקס בעצמך.

איזה כייף לי :)

פורסם

רק לדעתי,האישית כמובן.

פוליש ווקס יוצא הרבה יותר טוב מאשר ווקס ידני

מכיוון שכשעורים פוליש משתמשים בדיסק הזה,ולדעתי הוא יואצ הרבה יותר טוב.

אבל כאן נכנסים השיקולים שלך

כלכליים כמובן

 

ווקס ידני יעלה לך 40 ש"ח בערך ופוליש ווקס יעלה לך בין 350-500 ש"ח.תלוי במקום ובעבודה.

Justy For Ever

תחת פרוייקט קוסמטי "קטן",בקרוב תמונות!

פורסם

צר לי להיות הורס המסיבות, אך קח בחשבון שקיימת האפשרות שהפיגמנט דעך.

ישנם פיגמנטים הרגישים יותר לאור מפיגמנטים אחרים, ובהם ישנה דעיכה בגוון בהתאם לחשיפה לאור (קרני U.V.)

במקרה שכזה, הפוליש ווקס, המחדש את שכבת הלכה על הצבע, כמעט ולא ישנה דבר.

התופעה נפוצה בגוונים אדומים, סגולים ולעיתים גם בצהוב.

כך שאם זה רכב שעמד הרבה בשמש...

פורסם

אני משתמש בווקס של קארפלן אוטופיניש, ממליץ בחום.

 

תוכל לרכוש באתר שלהם - carplan.co.il.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

אני ההיתי ממליץ לך מאוד על מוסך אלפא פחחות וצבע שנמצאים בכפר סבא ביחנן הסנדלר.

היו לי כמה מכוניות שצבעם דהה והם ידעו להתמודד טוב עם התופעה !!!

ממליץ לך מאוד !

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

יעזור אם תעלה תמונה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

שבוע טוב כולם

מדובר בצבע שחור.

 

ובעיקרון קבל קיבלתי הצעת מחיר ממוסך בחולון של 450 שקל.

וכאשר שאלתי לפשר העבודה הוא לא הסכים לפרט ופשוט אמר לי "מה אתה דואג יצא חדש"

החלטתי שלא בא לי להיתעסק עם בעל מקצוע שמזלזל בשאלות שלי.

החלטתי להיתוועץ בחברי הפורום.

מחר אני אשטוף את האוטו

נייבש ונשים טרטל ווקס(שבמקרה מצאתי אצל אמא שלי באוטו.

 

שאלה אחרת היא:

הצבע שלהווקס אמור להיות ירוק בהיר ?

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

×
×
  • תוכן חדש...