Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סקר] צליל המכונית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רעש מעביר בכם צמרמורת של אהבה והערצה ?

 

אצלי עושות את זה האלפות הישנות. איזה צליל ! ואוו! רק אלפה יודעת לייצר כזה צליל !!!

וגם במוו 740i מהדור הקודם ! :roll:

 

איזה צליל עושה לכם את זה?

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הקליאו שלי!

הצליל של המנוע שנכבה ישר לאחר ההתנעה :p

אני מכיר את הצליל... לאחותי היתה קליאו ! :)

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
איזה רעש מעביר בכם צמרמורת של אהבה והערצה ?

 

אצלי עושות את זה האלפות הישנות. איזה צליל ! ואוו! רק אלפה יודעת לייצר כזה צליל !!!

וגם במוו 740i מהדור הקודם ! :roll:

 

איזה צליל עושה לכם את זה?

 

גם אני אוהב במיוחד את הצליל את האלפות הישנות, במיוחד צליל של אלפה ספרינט עושה לי טוב,

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם
מנועי טורבו בעיקר תמיד מושכים יותר גם בגלל השסתום פריקה.

 

 

אבל בכלל לא הייתי מתנגד לשמוע איזה 147 GTA עוברת :p

 

כנ"ל.

וגם:לאנצ'יות למיניהן,VR6,ותתפלאו שגם MR-S

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אני חולה על הצליל באאאאאסססס של הלנצ'יה הירוקה כהה שמגיע למפגשים בר"ג!!!

אחחחחחחחחח איזה צליל :lol:

 

גולף VR6 עושה לי את זה מאוד!

 

אימפרזה טורבו מיאוווווווו חתולה...

 

אלעד(איזה מפגש היה בביג! :? ).

נינג'ה לבנה!

פורסם

מה שיש לנו בארץ זה אלפא. ל 147 GTA יש מוסיקת מנוע משכרת, הכי מענגת שהאוזניים שלי שמעו בארץ .

גם למנועי טורבו עם פורקי לחץ ואנטי לג יש צליל נפלא.

second is the first looser

פורסם

אין כמו הרעש של אלפות.... אבל..

 

אין על הבמוו הישנות עם המנועים הגדולים, או החדשות עם המנועים העוד יותר גדולים...

הכי אהבתי את צלילי ה2800 של ב.מ.וו... הייתי תמיד עוצם עיניים וחולם כשעברה אחת לידי.... במיוחד בטורים הגבוהים...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

ארבעה דברים:

 

מקום ראשון, אין ספק - אמריקאית שרירים ישנה ועצבנית!!!

מקום שני, VR6 .. אין מילים..

מקום שלישי, אימםרזה טורבו...גירגור כזה... אההה

מקום רביעי, פריקה!


×
×
  • תוכן חדש...