Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בחיבור קופסאת פיצול ADSL/PHONE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי HPNA עובד מצויין כולל מחשב אחד בWIN95 אבל צריך לזכור את מגבלות המהירות שבמקרה שלי כמעט לא מפריעות.

לגבי ה Wi Fi - די מפחיד אותי מקור די חזק של קרינה אלקטרומגנטית שפועל כל הזמן בבית ואני מנסה להמנע משימוש בו. הקרינה דומה לזו של טלפון אלחוטי אבל זה עובד כל הזמן ולא כמה דקות ביום כמו הטלפון.

פורסם

הסלולארי שלך כל הזמן משדר כדי לשמור קשר רצוף עם הרשת, שמע פחד מקרינה זה עיניין אחר כבר, זה שעובד לך טוב HPNA תגיד תודה ותהיה "בשקט" כדי שלא חלילה יפתחו פה על זה כי לרוב זה לא עובד טוב בכלל ומ-א-ו-ד לא יציב

פורסם
OK. אז למה לא לחבר את הפילטר על הקו ראשי שממנו מתפצלים כל הקווים לבית?

 

אצלי בבית יש פיצול בכניסה של קו הטלפון. זוג אחד לADSL וזוג שני לפילטר ומשם לשאר שקעי הטלפון בבית. הסידור הזה עובד טוב.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם

תמונות מהשתלת הפילטר בשקע טלפון:

 

1. חיבור מגעים 1-2-3

2. חיבור מגעים 4-5-6

3. השקע עם הפילטר

 

הערה: אצלי הADSL על קו 2. ברוב הבתים הוא על קו 1 שמחובר למגעים 3-4 ולא 2,5 כמו אצלי ולכן יש לחבר את קו 1 לחיבורים 1,6 ואת הפילטר בין 1,6 ובין 3,4

filter 123.jpg

filter 456.jpg

socket.jpg

פורסם

מרק,תחבר את הקו בג'ימפור ,אם יש לך מקום בתוך השקע אשמח לתת לך פילטר ADSL קטן שתועל לחבר את הטלפון לשקע ללא פילטר חיצוני מגושם.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

יש שני קווי טלפון. הADSL נמצא כרגע על קו 2 אבל אני משתמש גם בטלפון בקו הזה - אחרת לא הייתי צריך פילטרים.

במקרה של קו 1 כמו אצלך צריך לחבר את החוטים שיוצאים מR1 ו R2 לנקודות 3,4 בשקע (הסדר שמאל/ימין לא חשוב) ואת 2 החוטים האחרים של הפילטר לחוטים של הקו מהקיר (אפשר להעזר בחיבורים שלא בשימוש כמו שאני עשיתי או בסתם נעלי חיבור של חשמל).

 

לגבי המיספור - אני רואה שזה יצא לא ברור:

בתמונה הימנית 1 למעלה 3 למטה, בתמונה השמאלית 4 למטה 6 למעלה.

 

 

מרק,תחבר את הקו בג'ימפור.
לא צריך ג'ימפור בשקע שלו, רק לחבר את הקו היחיד לזוג החיבורים מימין (3/4)
פורסם

יתכן שיש גימפור מובנה על הכרטיס,אני לא מכיר אותו,אך רק בחיבור 2 גידים של הקו ,אפשר לדעת באמצעות אנסט או רב מודד.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

הזוג הימני מתחבר לשני הפינים המרכזיים בשקע הטלפון דרך פילטר ולשקע הDSL באופן ישיר. הזוג השמאלי מתחבר לשני הפינים שצמודים למרכזיים בשקע הטלפון בלי פילטר.

אם יש קו 2 מתחברים אליהם ואם אין קו 2 מתעלמים מהם. אין כאן אלקטרוניקה אלא חיבור פיזי פשוט.

×
×
  • תוכן חדש...