Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברי!!

לאחרונה התעניינתי בסיוויק 2005-2006, והבנתי שבשנים אלה היא יוצרה בטורקיה, האם זה משנה משו!? יש הבדלים משנים קודמות? כיום אני נוסע בסיוויק ממודל 2002 ואני מאוד מרוצה.

 

והאם יש עוד משהו שכדאי לי לדעת על הרכב הנ"ל?!

ירידת ערך? צריכת דלק?!

 

תודה רבה!!

Polo 2012

פורסם

וכי מה זה משנה היכן יוצרה המכונית?

הסיוויק 4 דלתות שיוצרה בטורקייה זהה לחלוטין לזו היפנית,ולמעט כמה תוספות כמו רדיו דיסק מקורי,בקרת אקלים מכנית ותאורה בוהקת(ומעצבנת)ללוח המחוונים,היא זהה לחלוטין לסיוויק שלך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שלום לכם חברי!!

לאחרונה התעניינתי בסיוויק 2005-2006, והבנתי שבשנים אלה היא יוצרה בטורקיה, האם זה משנה משו!? יש הבדלים משנים קודמות? כיום אני נוסע בסיוויק ממודל 2002 ואני מאוד מרוצה.

 

והאם יש עוד משהו שכדאי לי לדעת על הרכב הנ"ל?!

ירידת ערך? צריכת דלק?!

 

תודה רבה!!

 

הנושא הנ"ל "נטחן" רבות בפורום, לא רק בעניין הסיביק, אלא גם בקורולה ועוד דגמים נוספים.

 

למקום ההרכבה אין משמעות. רב ההרכבה כיום מבוצעת ע"י רובוטים ולא ידי אדם, לרובוט לא משנה היכן הוא ממוקם, ביפן, בטורקיה או ברומניה...

פרו לכך, לכל חברה יש סטנדרטים של נוקשים אבטחת איכות, בהם היא מחוייבת לעמוד, בכל מפעל בעולם.

הנסיון שלי הינו עם הקורולה הטורקית. במשפחתי קיימת קורולה טורקית. כיום אני נוהג ב- RUNX מאנגליה, אין שום הבדל מבחינת איכות הרכבה או כל אגדה אחרת....

 

לגבי הסיביק.

 

*בעלת שמירת ערך טובה.

* אמינות טובה כמיטב המסורת היפנית.

* צריכת דלק של משפחתית ממוצעת, כתלות באופי הנהיגה שלך.

* טיפולים וחלפים יקרים מהממוצע.

* ביטוח יקר להחריד.

* ישיבה מאד נמוכה ולא נוחה.

* לסיכום- אופציה טובה, אך לא מצויינת, יש טובות ממנה.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
הנושא הנ"ל "נטחן" רבות בפורום, לא רק בעניין הסיביק, אלא גם בקורולה ועוד דגמים נוספים.

 

למקום ההרכבה אין משמעות. רב ההרכבה כיום מבוצעת ע"י רובוטים ולא ידי אדם, לרובוט לא משנה היכן הוא ממוקם, ביפן, בטורקיה או ברומניה...

פרו לכך, לכל חברה יש סטנדרטים של נוקשים אבטחת איכות, בהם היא מחוייבת לעמוד, בכל מפעל בעולם.

הנסיון שלי הינו עם הקורולה הטורקית. במשפחתי קיימת קורולה טורקית. כיום אני נוהג ב- RUNX מאנגליה, אין שום הבדל מבחינת איכות הרכבה או כל אגדה אחרת....

לא נכון.

אחוז עבודת ההרכבה הידנית בקורולה שיוצרה בטורקייה גבוה בהרבה מזו של קורולה שהורכבה ביפן,תוך ניצול כוח העבודה הזול.

זו בדיוק הסיבה שטויוטה,רנו,יונדאי והונדה הקימו מפעלי ייצור בטורקייה,בנוסף לעלויות שינוע נמוכות בהרבה.

מבחינת איכות,לא אמורים להיות הבדלים,ובמקרה הספציפי של הקורולה,הבעיות ממנה סבלה,בעיקר בראשית דרכה,מקורם לא היו בשל ארץ הייצור אלא בשל תכנון לקוי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
וכי מה זה משנה היכן יוצרה המכונית?

 

לא מדויק.

יכולים להיות הבדלים מהותים. בזמנו , בדרום אפריקה יצרו את רוב הרכבים שם בגלל הגנת מכס. התברר שטויוטה מקומית אמינה אבל מאזדה מקומית לא כל כך, בגלל בקרת איכות פחות טובה ובגלל בעיות במערכת החשמל . כמובן שבאותו זמן, המאזדה היפנית הראתה אמינות טובה.

 

גם בטויוטה היו הבדלים לרעה יחסית לדגם היפנית. למשל בטויוטה קרסידה בעלת הנעה אחורית הורכב דיפרנציאל בעל אורך חים מקוצר . המפעל היה חיב להשתמש בכמות מסוימת של חלקים מקומים והיה רק מפעל מקומי אחד לדיפרנציאלים, שסיפק את תוצרתו לכל היצרנים המקומים.

 

יהודה

פורסם
אחוז עבודת ההרכבה הידנית בקורולה שיוצרה בטורקייה גבוה בהרבה מזו של קורולה שהורכבה ביפן,תוך ניצול כוח העבודה הזול.

 

מבחינת איכות,לא אמורים להיות הבדלים

 

 

מבחינה כלכלית תמיד מעדיפים את האופציה הזולה ביותר לביצוע משימה כלשהי.

אם בסין, זול יותר לחפור תעלה עם מיליון סינים שחמושים בכפיות במקום עם טרקטורים - אז העבודה תעשה ידנית.

 

בטורקיה כוח האדם הזול מחליף רובוטים מיומנים, אם משהו מאמין שפועל אנושי שלפעמים רעב, לפעמים צמא, לפעמים סתם מדוכה, יכול להחליף רובוט שתמיד פועל באותה איכות - אז שיערב לו.

 

לדעתי סטיית התקן של רמת האיכות הממוצעת אצל פועל אנושי - תהיה תמיד גבוהה מאשר אצל רובוט.

×
×
  • תוכן חדש...