Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יוליה, כן?

אני לא רוצה בחורה שתתייחס אליי חרא, אבל גם לא רוצה בחורה גוייה.

 

עדיין לא ענית על השאלה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שרשמתי זאת התשובה שלי.

אף אחד לא מבטיח שבחורה גוייה תתייחס אליי טוב.

נגיד ככה, אני מעדיף בחורה שתתייחס אליי טוב ולא אחת שתתייחס אליי חרא.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

יוליה הציבה תנאים לבחור צעיר שעדיין לא יודע מערכת יחסים מה היא ולכן אין לצפות לתשובה רצינית בנושא.

חוצמזה, אנגליות נחשבות גויות או יהודיות?

בריאות לכולם!

פורסם

יוליה שכחה שעלתה לארץ בגלל היותה יהודיה בלבד.מעניין שעכשיו אחריי שעלתה אין לה בעיה לצאת ולהתחתן עם גויי.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

מי אמר שיוליה שכחה?

מי אמר שבן זוג בוחרים משיקולים מדיניים/פוליטים/לאומיים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מתייחסת ליהדות שלי בתור לאום - לא דת. אני הבחורה הכי אתאיסטית וכופרת בדת שאפשר למצוא אבל מבחינתי הלאום שלי יהודי. מה שכן, זה לא הופך אותי לטובה ממישהו אחר כי הוא לא. אני לא בוחרת בן זוג לפי הדת שלו (אותו החבר למען האמת היה קתולי), אלא לפי האופי.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אני מצטער אם אני פוגע במישהו, אבל לי אישית יפריע אם היא תעשה דברים שאני לא אעשה.

כמו לאכול אוכל לא כשר, לנסוע בכיפור וכאלה.

דברים כאלה אני לא עושה ויהיה לי קשה לחיות עם מישהי שכן תעשה את זה.

 

אז מה אכפת לך אם מישהו אחר יכול לחיות עם זה?

אני מבין שאתה לא רוצה להתחתן עם מישהי שלא שומרת על כשרות ונוסעת בכיפור (בהנחה שזה נכון גם אם היא יהודיה)

אבל מה כל כך מפריע לך שמישהו אחר אומר שאין לו בעיה עם זה? (במיוחד אם הוא בעצמו, השם ירחם, לא שומר כשרות ונוסע בכיפור)

פורסם
יוליה הציבה תנאים לבחור צעיר שעדיין לא יודע מערכת יחסים מה היא ולכן אין לצפות לתשובה רצינית בנושא.

חוצמזה, אנגליות נחשבות גויות או יהודיות?

 

אני מסכים עם יוליה בזה שהיהודים לא יותר טובים מעמים אחרים (אתמול אפילו היה לי ויכוח בצעקות עם סבא שלי על ערך החיים של יהודים מול גוים. ויכוח מיותר).

 

מצד שני, לי יש צורת חיים לא דתית אבל שקשורה ללאום שלי כיהודי ולערכים שקיבלתי בבית.

 

אין לי בעיה שמישהו ילך ויתחתן עם גויה, אבל ראיתי את זה הרבה במשפחה המורחבת שלי, שהם מקבלים על עצמם את הערכים של חברה אחרת שבה הם חיים ופתאום הם שייכים לקבוצה שונה לגמרי של אנשים. יש לי בני דודים מדרגה שלישית שמגדירים את עצמם כפלסטינים, וזה מפריע לי שהם מדברים נגד המדינה שלי כשאבא שלהם יהודי.

 

אני לא מגן על התרבות שלי כשאני מעדיף לא להתחתן עם גויה, אלא גם על התרבות שלה. מעצבן אותי למשל לראות את ההשפעה המוסלמית בצרפת ובריטניה בדיוק כמו שלא נעים לי לראות את ההשפעה הלטינית המוגזמת בארה"ב.

כשיש התנגשות בין ערכים והשקפות עולם זה הרבה פעמים נגמר ברע.

 

אני לא ממש סובל את התרבות של הצרפתים, אבל נראה לי שגם עליה צריך לשמור, ובהנחה שלא ירצו לפוצץ את כולנו, גם על החלקים הטובים של התרבות האיסלאמית (אני מתכוון לאנשים כמונו שלא עושים בעיות ולא לקיצונים).

 

אני לא מחשיב את היותי יהודי למשהו יותר טוב מאחרים, אבל זוהי צורת חיים שעליה אני שומר וככה אני רוצה שהילדים שלי יחיו.

פורסם

אופיר, אני דיברתי על עצמי.

כל אחד שלא התאים לו מה שאמרתי, התחיל לקפוץ עליי ולעשות פוזות, ולהראות שהוא גאה שהוא גוי.

אם הוא גאה אז שיהיה גאה! מה איכפת לי?

אני עושה מה שבראש שלי ומביע את הדעות שלי.

 

אז שיסבירו לי אנשים, מה הם עושים פה במדינה יהודית כשהם גויים?

מה הקשר בינם לבין המדינה?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

בקיצור ...

מי שאוהב גוייות שילך לגויות.

מי שאוהב יהודיות ילך ליהודיות.

מי שטוב לו ישראלית ילך עם ישראלית.

ומי שטוב לו בריטית ילך עם בריטיות .

על טעם ועל ריח (בנשים ובכלל) אין להתווכח ...

אתם רבים כמו ילדים בגן, זה כמו שתגיד לבחור שנשוי לאישתו 10 שנה שלדעתך היא מכוערת והוא יגיד לך שהיא יפה

ואין פה מנצח ומפסיד.

איש איש בדרכו יחיה ...(יעשה מה בראש שלו [= ).

שבת שלום עלינו, על כל עם ישראל וכל ה"גויים" (מילה מכוערת) שחיים בינינו.

פורסם
אז שיסבירו לי אנשים, מה הם עושים פה במדינה יהודית כשהם גויים?

מה הקשר בינם לבין המדינה?

 

מישהו חייב לך הסברים?!

 

אני כאן כי כאן אני נולדתי. אני לא צריך סיבה אחרת.

הבת שלי כאן מאותה סיבה.

ואשתי כאן בגלל מזג האוויר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אופיר, אני דיברתי על עצמי.

כל אחד שלא התאים לו מה שאמרתי, התחיל לקפוץ עליי ולעשות פוזות, ולהראות שהוא גאה שהוא גוי.

אם הוא גאה אז שיהיה גאה! מה איכפת לי?

אני עושה מה שבראש שלי ומביע את הדעות שלי

 

והם מביעים את דעתם

 

אז שיסבירו לי אנשים, מה הם עושים פה במדינה יהודית כשהם גויים?

מה הקשר בינם לבין המדינה?

 

לפעמים הקשר הוא קרוב משפחה יהודי (לדוגמא אבא יהודי...)

 

ולפעמים כמו שנרשם מעלי זה מזג האוויר

 

מה אכפת לך?

פורסם

וואו,

איך הגעתם לחתונה?

 

סך הכל הבחור רוצה לצאת עם בריטית,לקראת החתונה אני מאמין שהוא יתחיל לחשוב מה הוא עושה.

 

אמיל,אל תאכל סרטים נשמה .

 

זה מזכיר לי בחור בשם היטלר "מה יש ליהודים לחפש פה? מה הקשר שלהם למדינה פה?"

 

אני אישית,לא יכול להתחתן עם גויה,כי כן לחץ משפחתי משפיע עליי.

 

אבל לצאת עם אחת בכיף,ולהנות ולהעביר את הזמן - למה לא?!

 

אגב,

כשהייתי קטן היה לי שיער בצבע בלונד ועיינים ירוקות/כחולות נראתי גרמני :lol:

פורסם

אמיל, זה ברור מאוד.

 

1) יש עמים שונים שהיו פה כשנוסדה המדינה. להם יש זכות להמשיך להיות פה כל עוד לא עושים בעיות (אני יודע מה אתה חושב, אבל אתה טועה, לא כל האנשים שהם לא יהודים הם "רעים", ולא כולם עושים בעיות)

 

2) אתה לא נולדת פה, אז איזו זכות יש לך להיות פה?

 

3) ישראל לא שייכת לעם היהודי בגלל סיבות דתיות, אלא היסטוריות (מבחינתי הדת זה דבר מפגר לגמרי שנועס לעוור את ההיגיון ולשלוט על אנשים חלשי אופי ולגרום להם לשנוא אחרים. מישהו שאנחנו מכירים?)

מבחינתי אין שום ערך לעובדה שאנחנו פה ולא באירלנד.

 

4) אני נולדתי במדינה קאתולית. איזו זכות יש לי לחיות שם אם אני יהודי? בולשיט! איפה שאתה גר זה פשוט מקום מחיה, לא הצהרה דתית וכל אחד יכול לחיות איפה שבא לו.

 

5) ההבדל הוא שהיהודים נמצאים כאן בשביל לשמור על העם מחיסול, ותרבויות אחרות לא ממש משתלבות, אבל מ"לא משתלבות" ועד "תעיפו אותם מפה" יש מרחק גדול מאוד.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...