Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

falou, לא נעים להגיד, אבל אמיל צודק.

הילדה קוראת ספר של גויים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא נעים, אז אל תצטט את ההודעה שמעליך כמה שעות אחרי שקיבלת התראה על אותו הדבר בדיוק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
falou, הילדה קוראת ספר של גויים.

 

היא כמו ג'ובני רוסו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל מה שאני רציתי לדעת זה איפה הבריטיות נמצאות.

אתם סחבתם את השרשור ללהתחתן עם יהודיה/לא יהודיה.

 

בקיצור,

 

תנו שמות של בריטיות, בבקשה.

פורסם
"מכבד" זאת אומרת, שאם הוא הולך לפי הדת שלו אז תהיה לו בעיה לחיות עם מישהי מדת אחרת.

בן אדם ש"מכבד" אבל לא מייחס חשיבות לחוקים של הדת לא תהיה לו בעיה לחיות עם מישהי מדת אחרת.

 

 

אתה טועה בגדול.

 

אחי חוזר בתשובה ומנהל אורח חיים דתי מאוד (עובד משרה מלאה אבל אוכל רק בד"ץ ומקפיד מאוד) ואשתו חוזרת בשאלה ומנהלת אורח חיים חילוני גמור.

 

ביום כיפור הוא צם והיא לא אבל לא אוכלת ליד הילדות, הוא שומר שבת ולה אין בעיה להכין לעצמה קפה אבל בבית היא מנהלת בית כשר והילדות בחינוך דתי. אם יש כבוד הדדי והבנה של צרכי בן /בת הזוג אז אין שום בעייה.

 

מעבר לזה כחילוני איפה בדיוק הדת באה לידי ביטוי בחיי היומיום?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מעבר לזה כחילוני איפה בדיוק הדת באה לידי ביטוי בחיי היומיום?

 

זו היתה בעצם השאלה שלי בניסוח הרבה יותר טוב ;)

 

לבלאק גוקר, האמת שאני מוצא הרבה מאוד בריטיות וכאלה בירושלים מה שגם בתי ספר אנגלים וצרפתיים שם עוזרים (אוכלוסייה) .

בעיקרון אני אוהב את הborderline , הרוב לא ישראלים

נ.ב. יש שם גם ערבים חילוניים שבאים לבלות שם - רובם דוברי אנגלית כך שלא נראה לי שתזהה אפילו

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אמיל - תן לי לשאול אותך משהו -

 

אתה מעדיף בחורה טובה שתהיה מושלמת בשבילך מבחינת אופי, אבל תהיה גויה או בחורה יהודיה שתתייחס אליך כמו חרא?

 

 

דת זה לא הכל. קודם כל בא אופי.

 

יוליה שהיה לה חבר לא יהודי, וגאה לומר שהיה לה בן זוג כמוהו.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

יוליה, כן?

אני לא רוצה בחורה שתתייחס אליי חרא, אבל גם לא רוצה בחורה גוייה.

אני מצטער אם אני פוגע במישהו, אבל לי אישית יפריע אם היא תעשה דברים שאני לא אעשה.

כמו לאכול אוכל לא כשר, לנסוע בכיפור וכאלה.

דברים כאלה אני לא עושה ויהיה לי קשה לחיות עם מישהי שכן תעשה את זה.

 

אופי מאוד חשוב, זה אחד הדברים החשובים באדם.

אבל יש גם דת שלא פחות חשוב מאופי.

ואם אני אוכל כשר ולא נוסע בכיפור, אז אני אתאמץ ואחפש אחת כזאת שתעשה מה שאני עושה.

לא בגלל שאני מכריח אלא בגלל שהיא גדלה על דברים כאלה, כמוני.

Kia Sportage, 2014 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...