Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

#### ציטוט מיותר של ההודעה מעליך נמחק ####

 

אולי שכחת מה היא הזהות שלך מאיפה אתה בא וכמה חשוב לשמור עליה.יש משפחות שיינתקו איתכם קשרים לנצח נצחים עקב התבוללות.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא התבוללות - התבלבלות...אתה התבלבלת עם הפורום לענייני דת.

דווקא לחלק מהבריטיות יש מבטא מושך למדי, יש תכניות שאני צופה ב BBC (כן כן...), והמנחות שם איך לומר; סקסיות, והרבה בזכות המבטא.

בריאות לכולם!

פורסם
אולי שכחת מה היא הזהות שלך מאיפה אתה בא וכמה חשוב לשמור עליה.יש משפחות שיינתקו איתכם קשרים לנצח נצחים עקב התבוללות.

 

חשוב לשמור?!

למה חשוב לשמור?

 

כל המדינה הזו מבוססת על צעירים שמרדו בהוריהם, בדרך חייהם ובמסורת שלהם ויצרו דרך חדשה ויהדות לאומית ולא רק דתית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אולי עדיף לא להכנס לזה.

 

אני כבר כמה פעמים ניהלתי שיחות עם אנשים לגבי זה שלא הייתי יוצא בחיים עם מישהי שהיא לא יהודיה למרות שאני לא דתי, ואין שום צורה שאני לא אצא גזען, למרות שאני ממש לא גזען.

 

יש הבדלים תרבותיים וכל אחד צריך לחשוב איך הוא רוצה לחנך את הילדים שלו.

פורסם

ראינו בינתיים איך המדינה שלנו נראית ואיך היא מתנהלת עם ה"תרבות היהודית הנאורה" שיש פה...

מדינה של חיות נטולת כל תרבות

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אני כבר כמה פעמים ניהלתי שיחות עם אנשים לגבי זה שלא הייתי יוצא בחיים עם מישהי שהיא לא יהודיה למרות שאני לא דתי, ואין שום צורה שאני לא אצא גזען, למרות שאני ממש לא גזען.

 

יש הבדלים תרבותיים וכל אחד צריך לחשוב איך הוא רוצה לחנך את הילדים שלו.

 

בעניין ההבדלים התרבותיים, למי אתה (או ישראלי חילוני) קרוב יותר תרבותית, לחילוני מאנגליה או לחרדי מברוקלין?

 

לא להתחתן עם מישהו שאיננו מהעדה שלך איננה גזענות. גזענות, לפחות לדידי, כוללת פסילת האחר וראייתו כנחות. זו, במקסימום, אתנוצנטריות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

1.למה אתם מדברים על אנגליות כאילו הן לא יהודיות?

2.כל בחור יהודי שחי לא בארץ עבר כמה גויות עד שהתחתן עם יהודיה.

3.אני עברתי כמה גויות בחיים שלי וגם יש לי אחת עכשיו אבל אין סיכוי שאני מתחתן עם אחת.

 

גם אני בעד אנגליות :mm_yeah:

אייל

פורסם
אולי עדיף לא להכנס לזה.

 

אני כבר כמה פעמים ניהלתי שיחות עם אנשים לגבי זה שלא הייתי יוצא בחיים עם מישהי שהיא לא יהודיה למרות שאני לא דתי, ואין שום צורה שאני לא אצא גזען, למרות שאני ממש לא גזען.

 

יש הבדלים תרבותיים וכל אחד צריך לחשוב איך הוא רוצה לחנך את הילדים שלו.

יוסי, step by step. קודם תתרגל את עניין הפרידה מבלי לצאת מניאק.:wink:

חוץ מזה, בדייט ראשון אתה מבקש לעיין בלאום בת.ז. ?:roll:

Veni Vidi Vici

פורסם
פותח השרשור עזוב שטויות מה אתה מחפש גוייה??

 

אין בריטית יהודיה? :roll: יש מספיק בריטים בפיתוח שהם יהודים כמוך וכמוני.

 

 

תודה

 

 

תאמינו לי, אני והשגעונות שלי, הבריטית שראיתי לפני כמה ימים לא יוצאת לי מהראש!

פורסם

אני כמו אדיוט בוהה בדף האחרון ולא מבין חצי ממה שהולך פה, ורק אחרי כמה דקות אני קולט שאתם מדברים עם גויות ולא גוויות. D:



מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

לא נראה לי שזו אתנוצנטריות.

 

יש לי די הרבה חברים שהם לא יהודים. העניין הוא שבשביל חתונה ונישואים זה שונה כי יש תרבות מהבית שעליה שומרים.

 

וההשוואה בין לא יהודיה מברוקלין או חרדית היא לא טובה, כי עם שתיהן אני לא אתחתן.

 

אגב, לא נראה לי תעודת זהות היא משהו חשוב, אלא ההשתייכות. זה לא שאני אומר שיהודים הם יותר טובים, אבל זה שונה.

 

לא עניין של לאום ולא עניין של דת. יש עניינים תרבותיים לא תואמים פשוט. מי שלא נפרד מגויה כשאמא שלה מתקשרת אליך וצועקת "כל היהודים אותו דבר, אתם רוצים לשלוט על העולם עם הכסף שלכם", לא יודע על מה הוא מדבר.

הכל יכול להיות בסדר 20 שנה, אבל במריבה הרצינית הראשונה אתה תמיד תחזור להיות "יהודי מלוכלך".

 

(גילוי נאות: הכותב חווה זאת על בשרו והחוויה נשארה חקוקה בזיכרון עמוק מאוד)

 

אגב, לצאת עם בריטית יהודיה נשמע די טוב, כי היא עדיין יהודיה כמו שצריך ולא הגועל נפש שיש כאן.

פורסם

גויות ולא גוויות.



 

השרשור על פולניות הוא בסוף הדף...

 

אבל במריבה הרצינית הראשונה אתה תמיד תחזור להיות "יהודי מלוכלך".

 

"יהודי קמצן..."

אבל מי מקשיב למה נשים אומרות שהן כועסות...?

 

לעניין, גם אם תתחתן עם תימניה היא יכולה להטיח בך באיזשהו שלב שאתה "אשכנזי מאנייק".

So?!

הרבה אנשים חוזרים מהר מאוד לסטריאוטיפים בזמן רתחה. זה לא אומר שאתה צריך לאכול זאת מחברה שלך (אתה לא!), אבל לא צריך לייחס לזה יותר חשיבות ממה שזה. גם אצלנו יוצאים הסטריאוטיפים העדתיים מהר מאוד בזמן ויכוחים.

 

קשיים בזוגיות תמיד יש, במישורים שונים וכמה שהרקע התרבותי שונה יותר, יש יותר קשיים במישור הזה. אבל דבר אחד אני יודע בוודאות, לא הדעות הקדומות והאמונות של אף לא אחד לא ייקבעו לי עם מי אני אחיה ולמה. אני לא מתכופף בפני צרות מוחין ועין ושכוללללם ייקפצו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לי היתה חברה הולנדית ומאז אני בעד הולנדיות.

גם יפות, גם חטובות (מהאופניים) גם תרבותיות וגם לא תופסות תחת כמו רוב הישראליות.

גם השפה ההולנדית מאוד נעימה לאוזן, למרות הקרבה לגרמנית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...