Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית, מקווה שלא אשכב עם גוייה.

אני לא מתכוון להתחתן עם לא יהודיה, אני יהודי ולא מתכוון לעזוב את היהדות או משהו כזה.

 

עוד סיבה, ההורים שלי יזרקו אותי מכל המדרגות אם אביא לא יהודיה הבייתה.

ותראו לכם (אלה שהם יהודים) שהילדים שלכם, שיהיו כל היום עם האמא, יגדלו וילמדו דברים לא יהודיים!!

אתם יהודים, אבל הילדים שלכם לא יהיו יהודים, יקבלו ערכים לא יהודים, זה נורא!

 

צריך לא רק לחשוב על עצמכם, אלא גם על הילדים שלכם ומה שהם יהיו.

Kia Sportage, 2014 

 

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה בטח מלא רחמים כלפי כל מי שלא הייתה לו הזכות להיוולד יהודי. נכון?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

### ילדים, הזהרו. מנהל רשע מוחק ציטוטים מיותרים ומחלק התראות ###

 

לא, אני לא מרחם על אף אחד.

כל אחד נולד למי שנולד, יהודי, לא יהודי, לא משנה.

 

אני לא אמרתי משהו שאומר שאני מרחם או שטות כזאתי, אני אמרתי את דעתי וזהו.

ותראו, יש פה כמה וכמה שלמרות שהם "לא קרובים לדת" לא התחתנו ללא יהודיה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

LOL השרשור הזה דיי משעשע עם כל התגובות

 

טוב למרות שאני גויי או איך שלא תקראו לזה אך עדיין יש לי מה להגיד בעניין

 

בקשר לזה שמישהו מעוניין לצאת עם מישהי לא מה"דת" שלו לא אמור להוות בעיה לאף בן אדם חילוני ואני מדגיש חילוני נישואים זה אותו דבר מבחינתי ! למה שדת תכתיב לך אם מי לחיות אם היא בכלל לא משמעותית בחייך ?

 

וכן אני מכיר הרבה כאלה שעפו מכל המדרגות בגלל זה , חלק מכיר בתור משפחה רחוקה וחלק כחברים , כן קפריסין זה לא כזה ביג דיל וגם להתנתק ולצאת לחיות בחו"ל אם העניין הופך למטרד אמיתי

 

כל העניין הוא שבארץ גזענות מתגבשת עם הבן אדם מהילדות, טלוויזיה, בתי ספר וסיפורי סבתא שלא מעניינים אף אחד! אך עדיין אי אפשר להתעלם שבישראל רמת הגזענות ואני לא מתכוון רק למוצהרת גבוהה מאוד . יש כאלה שיסכימו ויש כאלה שלא יסכימו עם הדעה הזו אך לדעתי זו עובדה מבחינתי שבה אני מתנסה יום אחרי יום .

 

בכל מקרה מה הקשר אם נולדת להורים יהודים , נוצרים או מוסלמים או בודים לא משנה מה ... העיקר הבן אדם עצמו ושום דבר אחר !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
LOL

בקשר לזה שמישהו מעוניין לצאת עם מישהי לא מה"דת" שלו לא אמור להוות בעיה לאף בן אדם חילוני ואני מדגיש חילוני נישואים זה אותו דבר מבחינתי ! למה שדת תכתיב לך אם מי לחיות אם היא בכלל לא משמעותית בחייך ?

בכל מקרה מה הקשר אם נולדת להורים יהודים , נוצרים או מוסלמים או בודים לא משנה מה ... העיקר הבן אדם עצמו ושום דבר אחר !

אני מסכים איתך שהכי חשוב איך הבן אדם מתנהג ושהוא יהיה טוב ויהיה אליי טוב.

אבל בוא נגיד ככה, כל אחד בא מבית עם דת מסויימת שאיתו הוא חי כל החיים.

אני יהודי שחי על פי חוקים של יהודים ואשתי נגיד נוצריה, היא חיה לפי נצרות.

אני והיא אף פעם לא נצליח לחיות ביחד! היא תאכל לא כשר ואני אוכל כשר!

כל זה, בתנאי שהבן אדם מכבד את הדת שלו, ובן אדם חילוני כמו שאמרת שלא מכבד לא תהיו לו ממש בעיה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

לא הבנתי מהקשר של השרשור לבחורות לא יהודיות!

90% אחוז מהבריטיות שיש היום בארץ הן יהודיות, ואלה שלא הן לרוב תיירות זקנות, אז.....

פורסם
אני מסכים איתך שהכי חשוב איך הבן אדם מתנהג ושהוא יהיה טוב ויהיה אליי טוב.

אבל בוא נגיד ככה, כל אחד בא מבית עם דת מסויימת שאיתו הוא חי כל החיים.

אני יהודי שחי על פי חוקים של יהודים ואשתי נגיד נוצריה, היא חיה לפי נצרות.

אני והיא אף פעם לא נצליח לחיות ביחד! היא תאכל לא כשר ואני אוכל כשר!

כל זה, בתנאי שהבן אדם מכבד את הדת שלו, ובן אדם חילוני כמו שאמרת שלא מכבד לא תהיו לו ממש בעיה.

 

טוב,

האמת שדיי הפריעה לי בהודעה שלך המילה "מכבד" והיחס שלה לדת בפרט

יש הבדל בן לכבד דת ובין לחיות לפי הדת וההבדל ענקי ביותר ! אפשר לכבד דת בלי לחיות לפי מה שאומרים בדת זו או אחרת וזה כולל לחיות ביחד בלי שתהיה שום בעיה לא באוכל ולא בשום דבר אחר .

 

בכל מקרה כדי שלא איכנס לוויכוח מיותר תסביר לי אין בן אדם שמכבד את הדת שלו חיי ??

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

"מכבד" זאת אומרת, שאם הוא הולך לפי הדת שלו אז תהיה לו בעיה לחיות עם מישהי מדת אחרת.

בן אדם ש"מכבד" אבל לא מייחס חשיבות לחוקים של הדת לא תהיה לו בעיה לחיות עם מישהי מדת אחרת.

 

בכל מקרה כדי שלא איכנס לוויכוח מיותר תסביר לי אין בן אדם שמכבד את הדת שלו חיי ??

אני חושב שרצית לרשום "איך" ולא "אין".

בן אדם שמכבד את הדת שלו, אולי הוא יילך לפי הדת ואולי לא.

איך הוא חי?! שוב פעם, מה שרשמתי למעלה ^

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
LOL ....

כל העניין הוא שבארץ גזענות מתגבשת עם הבן אדם מהילדות, טלוויזיה, בתי ספר וסיפורי סבתא שלא מעניינים אף אחד! אך עדיין אי אפשר להתעלם שבישראל רמת הגזענות ואני לא מתכוון רק למוצהרת גבוהה מאוד . יש כאלה שיסכימו ויש כאלה שלא יסכימו עם הדעה הזו אך לדעתי זו עובדה מבחינתי שבה אני מתנסה יום אחרי יום ...........

בכל מקרה מה הקשר אם נולדת להורים יהודים , נוצרים או מוסלמים או בודים לא משנה מה ... העיקר הבן אדם עצמו ושום דבר אחר !

 

רואים מאיפה אתה רק לפי התגובה,בלי להכיר אותך.

גם נוצרים,מוסלמים וכל השאר מעדיפים להתחתן עם בן הדת שלהם ולא אף אחד אחר.

חוץ מהמדינה שאתה מגיע ממנה.

אתה יוצא בעיקר עם בחורות מהמדינה שאתה מגיע ממנה או עם כל אחת?

כי זה בדיוק אותו דבר,אדם חסר דת גם מחפש את השייכות.

 

אבל מה קורה עם האנגליות?

איפה מוצאים אותן?

אייל

פורסם
אני אישית, מקווה שלא אשכב עם גוייה.

אני לא מתכוון להתחתן עם לא יהודיה, אני יהודי ולא מתכוון לעזוב את היהדות או משהו כזה.

 

עוד סיבה, ההורים שלי יזרקו אותי מכל המדרגות אם אביא לא יהודיה הבייתה.

ותראו לכם (אלה שהם יהודים) שהילדים שלכם, שיהיו כל היום עם האמא, יגדלו וילמדו דברים לא יהודיים!!

אתם יהודים, אבל הילדים שלכם לא יהיו יהודים, יקבלו ערכים לא יהודים, זה נורא!

 

צריך לא רק לחשוב על עצמכם, אלא גם על הילדים שלכם ומה שהם יהיו.

 

חתיכת קשקשן, תתבגר.

באמת משעשע לשמוע את התגובות כאן ואני כן יהודי 'white-night'..:wink:,

אני נשוי לגויה, כן, התחתנתי בקפריסין.

שומר את כל החגים היהודיים כמו חילוני מסור, לא מניח תפילין ולא הולך לבתי כנסת.

אשתי לא חוגגת אף חג נוצרי מיוחד אבל שנינו כן אוכלים סופלה שוקולד עם גלידת וניל מיד לאחר ארוחה של עוף ביין ביום שישי בערב. לפני כמה שנים אני הייתי בפסח בדרום אפריקה, שכחתי שפסח ואכלתי המבורגר ענק בלחמנייה בזמן שאשתי (הגויה..) ישבה בבית בארץ וטחנה מצות.

כשיהיו ילדים, סביר להניח שאשתי תתגייר רק כדי שהילדים לא יסבלו בארץ הלעתים מכוערת שלנו.

צאו מהסרט, לא כל הגוים באים לכאן כדי לגרום לנו לשכוח מהמסורת, יש כאלה שאפילו באו כדי להיות בצד 'שלנו', גם בסיכסוכים עם השכנים.

 

ולפותח השירשור - אנגליות יש בכל מקום, צריך רק להסתובב ולהקשיב למבטא, אין איזשהו גן חיות ששם שומרים אותן בשבילך.

בריאות לכולם!

פורסם

אני חושב שרצית לרשום "איך" ולא "אין".

בן אדם שמכבד את הדת שלו, אולי הוא יילך לפי הדת ואולי לא.

איך הוא חי?! שוב פעם, מה שרשמתי למעלה ^

 

אכן כן , התכוונתי לאיך טעות הקלדה .

אז אתה אומר שיהודי שמכבד את הדת שלו אוכל כשר וזהו זה נכון ?? השאלה היתה באופן עקיף איך אתה מגדיר את רמת ה"הליכה לפי דת" המקובלת ??

 

רואים מאיפה אתה רק לפי התגובה,בלי להכיר אותך. בשביל בפאן אולי תגיד לי אתה מאיפה אני? אני חייב לשמוע את זה

גם נוצרים,מוסלמים וכל השאר מעדיפים להתחתן עם בן הדת שלהם ולא אף אחד אחר. תראה לי איפה אמרתי אחרת

חוץ מהמדינה שאתה מגיע ממנה. אוהה עכשיו עוד פעם , מאיפה אני ?

אתה יוצא בעיקר עם בחורות מהמדינה שאתה מגיע ממנה או עם כל אחת? לא מעניין אותי שום דבר חוץ מהבחורה עצמה! דת געז, מוצא, מאיזה מדינה או כל שטות אחרת לא מעניינת אותי

כי זה בדיוק אותו דבר,אדם חסר דת גם מחפש את השייכות. אני שייך לגזע האנושי (בני אדם)

 

אבל מה קורה עם האנגליות?

איפה מוצאים אותן?

בהרבה מקומות, אני דווקא הייתי הולך על כיוון ירושלים במקרה הזה

 

 

שנינו כן אוכלים סופלה שוקולד עם גלידת וניל מיד לאחר ארוחה של עוף ביין ביום שישי בערב.

 

למה אתה גורם לי להזיל ריר עכשיו ;)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

wonderd

אני התבגרתי אל תדאג!

אבל לאישתך יהיו לה פה ושם דברים גויים (אני לא יודע מאיזה דת אשתך) שישפיעו על הילדים.

אם היא תתגייר זה לא אומר כלום, לא אומר שהיא תהפוך ליהודיה או משהו כזה.

בכל זאת, כל הדברים ה"גויים" שחינכו אותה בבית ישארו וימשיכו כביכול לילדים.

 

אם לך לא ממש איכפת אז בכבוד, אבל לי לי אישית איכפת שהילדים שלי יגדלו כיהודים!

שידעו את הדת, מהם החוקים, מה מותר ומה אסור לפי הדת!

 

כל אחד בוחר כיצד לחנך את הילדים שלו.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
צריך לא רק לחשוב על עצמכם, אלא גם על הילדים שלכם ומה שהם יהיו.

 

הילדה שלי היא בת אדם.

אחרי זה, היא הבת שלי.

אחרי זה - מה שתבחר להיות.

 

ושלומה מצויין, תודה על הדאגה הכנה...

 

[רק באינטרנט אנשים מבוגרים מקבלים עצות לגבי עתיד הילדים מילדים בני 16]

104_small.jpg

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הילדה שלי היא בת אדם.

אחרי זה, היא הבת שלי.

אחרי זה - מה שתבחר להיות.

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

עשיתם עבודה טובה ! ילדה מתוקה :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...