Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
2) אתה לא נולדת פה, אז איזו זכות יש לך להיות פה?

אני לא נולדתי פה, נכון.

אבל אני עליתי ארצה עם ההורים שלי, כי אנחנו יהודים!

פה אני בטוח, פה אף אחד לא יגיד לי "יהודי מסריח" ופה אני הולך חופשי.

וההורים שלי ידעו שאם אנחנו נישאר ברוסיה אז שמה לא נוכל לחיות בשקט ותמיד ילעגו לנו.

 

אמיל,אל תאכל סרטים נשמה .

 

זה מזכיר לי בחור בשם היטלר "מה יש ליהודים לחפש פה? מה הקשר שלהם למדינה פה?"

הדבר האחרון שאני רוצה שיגידו שאני מזכיר את היטלר.

להפך, אני לא מזכיר, כי אני אוהב יהודים ולא שונא ותם.

אבל באמת, מה קשור גויים למדינה שלנו?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אתה לא רוצה שידמו אותך להיטלר, אבל צורת המחשבה שלך דומה לשלו.

ההבדל היחיד שהוא לא רצה יהודים במדינה שלו ואתה לא רוצה גויים במדינה שלך.

 

בשביל זה קיים המונח "חופש דת" - שכל אחד יכול להאמין במה שהוא רוצה, לשנות את דעותיות מדקה לדקה, ועדיין לא יוציאו אותו להורג בגלל זה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אין לי בעיה שמישהו ילך ויתחתן עם גויה, אבל ראיתי את זה הרבה במשפחה המורחבת שלי, שהם מקבלים על עצמם את הערכים של חברה אחרת שבה הם חיים ופתאום הם שייכים לקבוצה שונה לגמרי של אנשים. יש לי בני דודים מדרגה שלישית שמגדירים את עצמם כפלסטינים, וזה מפריע לי שהם מדברים נגד המדינה שלי כשאבא שלהם יהודי.

 

אני לא מגן על התרבות שלי כשאני מעדיף לא להתחתן עם גויה, אלא גם על התרבות שלה. מעצבן אותי למשל לראות את ההשפעה המוסלמית בצרפת ובריטניה בדיוק כמו שלא נעים לי לראות את ההשפעה הלטינית המוגזמת בארה"ב.

 

יוסי עם כל הכבוד, לפי דעתי הדוגמאות שהבאת לא נבעו ולא קשורים לדת אלא כפי שכתבת בעצמך על התרבות .

תרבות שונה גם בדתות, ועם כל הכבוד למשפחה הרחוקה שלך אבל כנראה שזו התרבות שבה הם חיו ולכן הפכו לכאלה ובלי קשר לדת עצמה!

סתם דוגמא, סבא שלי חיי בזמנו בכפר שנקרא מעלול בצפון והיה בעל האדמות הגדול בכפר, במהלך הקמת המדינה - מלחמת השחרור או איך שלא יקראו לה- הכפר הזה כבר הריסות וכל האדמות הופקעו ! אז לי יש כמה וכמה אפשרויות שלפיהם אני יכול לחיות, או אני אהפוך למשהו דומה למשפחה הרחוקה שלך אך בצורה הרבה יותר תקופנית ואגרסיבית כי הרגו לקחו בלא בלא בלא, או שאני אחיה את החיים שלי כבן אדם נורמאלי ואיכשהו איזכר בדברים הטובים כמו למשל שבמקום הכפר הזה יש חוות סוסים מדהימה שם ושאני ממש נהנה מטיולי סוסים באזור ! ומה שעבר עבר !

איכשהו אחרי שכתבתי את זה גם פה אני לא רואה שום קשר לדת, הכל עניין של תרבות והשקפת החיים שלפיה אתה חיי

פעם זה הפתיע אותי שלא מבדילים בין דת לתרבות , אך כבר יש לי חסינות כך שזה פחות מרגש אותי ;)

 

אז שיסבירו לי אנשים, מה הם עושים פה במדינה יהודית כשהם גויים?

מה הקשר בינם לבין המדינה?

 

LOL ענק, יש להרבה "גויים" זכות הרבה יותר גדולה משל הרבה יהודים לחיות במדינה הזו אך אני לא מתכוון להיכנס לדיון הזה (למרות שאין לי בעיה אך סתם כדי לא להפוך את כיוון התרד)

 

3) ישראל לא שייכת לעם היהודי בגלל סיבות דתיות, אלא היסטוריות (מבחינתי הדת זה דבר מפגר לגמרי שנועס לעוור את ההיגיון ולשלוט על אנשים חלשי אופי ולגרום להם לשנוא אחרים. מישהו שאנחנו מכירים?)

מבחינתי אין שום ערך לעובדה שאנחנו פה ולא באירלנד.

 

4) אני נולדתי במדינה קאתולית. איזו זכות יש לי לחיות שם אם אני יהודי? בולשיט! איפה שאתה גר זה פשוט מקום מחיה, לא הצהרה דתית וכל אחד יכול לחיות איפה שבא לו.

 

את האמת קראתי פעם ראשונה, אחרי שכבר רשמתי תגובה קראתי את מה שכתבת פעם נוספת והבנתי שפישלתי בהבנה ...

אז אני מסכים איתך ומפה אני אתייחס לקטע " ישראל לא שייכת לעם היהודי בגלל סיבות דתיות, אלא היסטוריות" אני לא ארחיב עליו אך אני אשאל שאלה פשוטה... עד כמה היסטורי אתה יכול לחזור?? אני טוב בטוח שאיכשהו רוב הכותבים פה מאמינים.יודעים.חושבים ש (אם זה יהודים מוסלימים נוצרים ו...) שהעולם התחיל מאדם וחווה ! אז בעצם העולם שייך לכולם ואם תשאל אותי מדינות דתות וכל שאר השטויות אלו הגבלות של האדם עצמו כדי לייצר לעצמו שייכות מסויימת למשהו יותר ממוקד, שליטה וכוח ועוד !

 

פה אני בטוח, פה אף אחד לא יגיד לי "יהודי מסריח" ופה אני הולך חופשי.

וההורים שלי ידעו שאם אנחנו נישאר ברוסיה אז שמה לא נוכל לחיות בשקט ותמיד ילעגו לנו.

 

LOL כל פעם מצחיק אותי מחדש, איכשהו לי אותה הרגשה בארץ, וכן אני לא מתכוון להישאר פה מאותה סיבה (שהיא פחות מפריעה לי כי אני לא שם זXXX על שטויות של אנשים ) אז תגיד לי איך אתה שונה מ"ברוסיה" ? אאאא כן רק החלפת מילה אחת (הגזע/דת/לאום/....... )

 

 

הדבר האחרון שאני רוצה שיגידו שאני מזכיר את היטלר.

להפך, אני לא מזכיר, כי אני אוהב יהודים ולא שונא ותם.

אבל באמת, מה קשור גויים למדינה שלנו?

 

תשמע יש לי כבר כאבים בבטן מרוב צחוק, אתה רואה את זה כאילו אתה כובש מדינה ואז יש לך קרקע נקייה לחלוטין להתחיל ממנה LOL או אוליי קנית איזה מדינה קטנטונת לעצמך !!

אתה מזכיר את היטלר אך שונה !! אתה אוהב יהודים ולא שונא אותם , אז אתה החלפת את הגזע העליון של הנאצ'יזם בגזע אחר וחושב באותה צורה - לא אישי נגדך, אני לא מכיר אותך ואין לי שום כוונה לפגוע בך באופן אישי או עקיף , אני רק מתייחס למה שכתבת .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אוי נו באמת, למה אני מזכיר את היטלר? בגלל שאני שונא גויים?

אז מה, כל מי ששונא ערבים לדוגמא גם הוא היטלר? תפסיקו לדבר שטויות.

 

אז בואו אני אצא עליכם, על כאלה גויים שבאים לארץ!

כל ח*א קטן מגיע לארץ ואין לו שום קשר ליהדות והוא בכלל לא יהודי (מצד האבא) וזה לא נחשב!

 

ובקשר לרוסיה, ברוסיה שונאים יהודים!

גם פה שונאים הרוסים את היהודים, הגויים האלה שלא קשורים בכלל שונאים אותנו.

ומה מעצבן?! שהם שונאים אותנו אבל בכל זאת גרים לידנו וחיים פה!

ורוצה דוגמא: לפני כמה זמן רוסים שברו קבר פה בבאר שבע של איתיופים נראה לי

ומה רשמו: "להרוג יהודים" אלה רוסים שיש פה במדינה.

אני לא אומר שכל הרוסים כאלה, לא מכליל חס וחלילה אבל זה מה שיש.

 

נ.ב.

מזה LOL?!

אני יוצא מהדיון הזה, אני יודע שלא אוכל להוכיח לכם כלום.

כל אחד יישאר בדעות שלו (כמוני) אז עדיף שינעלו כי זה לא הולך לאן שצריך.

 

שיהיה לכולם יום טוב.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

[quote=אמיל221;1544378

אז בואו אני אצא עליכם, על כאלה גויים שבאים לארץ!

כל ח*א קטן מגיע לארץ ואין לו שום קשר ליהדות והוא בכלל לא יהודי (מצד האבא) וזה לא נחשב!

 

אני חוזר, אף אחד לא שואל אותך ואת שכמותך איפה לחיות ולמה ומה נחשב או לא נחשב בעיניך ממש לא מעניין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אמיל - יש לי עוד שאלה אליך - אתה יודע בכלל מה זה גוי?

 

לידיעתך, גוי זה למעשה עם. גם היהודים הם סוג של גוי - וזה אני אומרת על סמך פירוש תנ"כי אז אל תתחיל לנסות אפילו להתווכח אתי על זה.

 

תשאל את ההורים שלך למה הם עברו לישראל - תאמין לי שזה לא בגלל שהם יהודים אלא סביר יותר להניח כדי שהחיים שלהם יהיו יותר קלים - אין מה לעשות תמיד אפשר להסוות תועלתנות במסווה של ציונות כשאתה כבר יהודי.

 

ועוד משהו - אם אפשר לשאול - מאיזה חלק של בריה"מ עלית? זה די חשוב לפואנטה שלי אז אני אשמח אם תענה על זה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

ליוליה, הבן אדם הכי לא תוקפני פה.

אני יודע שגוי זה עם, אבל כולם אומרים גוי אז ככה זה נמשך.

 

אנחנו עלינו מקווקז (חלק מברית המועצות).

ואת ההורים שלי אני אשאל, למרות שכבר עכשיו אני יכול להגיד את התשובה.

אבל אני אגיד וכל אחד פה יתחיל להשתולל אז נצטרך להרגיע אותם.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
אוי נו באמת, למה אני מזכיר את היטלר? בגלל שאני שונא גויים?

אז מה, כל מי ששונא ערבים לדוגמא גם הוא היטלר? תפסיקו לדבר שטויות.

 

כן!

כל עוד אתה מתייחס בצורה הזו אז כן , כמו שבגמניה הנאצית לא רצו אף אחד חוץ מהגזע העליון שלהם זה בדיוק כמו שאתה מתייחס כיום לערבים במדינה כי זו המדינה שלך - אתה "הגזע העליון" - וכמו שהתייחסו אליכם ברוסיה אותו דבר !

הדימיון להיטלר לא נובע משנאת יהודים אלא מהשקפת העולם שדומה

 

=

אז בואו אני אצא עליכם, על כאלה גויים שבאים לארץ!

כל ח*א קטן מגיע לארץ ואין לו שום קשר ליהדות והוא בכלל לא יהודי (מצד האבא) וזה לא נחשב!

 

מי אתה שתחליט מי החרא ?? אאא כן בקריאה שנייה אז אתה אומר שכל ה"לא יהודים" חרא ! השקפת עולם מעניינת ומזכירה לי איזה מישהו שהתייחס דווקא ליהודים ואחרים בצורה דומה LOL

 

 

=

ובקשר לרוסיה, ברוסיה שונאים יהודים!

גם פה שונאים הרוסים את היהודים, הגויים האלה שלא קשורים בכלל שונאים אותנו.

ומה מעצבן?! שהם שונאים אותנו אבל בכל זאת גרים לידנו וחיים פה!

ורוצה דוגמא: לפני כמה זמן רוסים שברו קבר פה בבאר שבע של איתיופים נראה לי

ומה רשמו: "להרוג יהודים" אלה רוסים שיש פה במדינה.

אני לא אומר שכל הרוסים כאלה, לא מכליל חס וחלילה אבל זה מה שיש.

 

ענק, כן גזענות היא חלק מהמדינה הזו שתמיד משדרת גזענות כלשהי אז אתה מצפה למשהו אחר ? אתה דוגמא חייה לזה ;)

 

=

נ.ב.

מזה LOL?!

 

LOL = laughing out loud

 

שיהיה גם לך אחלה יום

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אמיל, ההבדל בינך ובין אחרים היא העובדה שאתה מובל על ידי אידיאולוגיה.

 

אתה מאמין שהיהודים הם עם נבון, חכם, ומוצלח יותר מאחרים.

 

אתה לא לומד מהי אפליה? אתה קווקזי. יש כמות מטורפת של בדיחות על קווקזים וזה די מדהים אותי שאתה עדיין לא מבין שאנשים כמוך (גזענים) הם אלו שעושים את העולם למקום יותר מחורבן.

 

אם כולם היו חושבים כמוך העולם כבר לא היה קיים, כי כל עם היה אומר שכל העמים האחרים הם ח*רות וצריך לסלק אותם.

 

מצד שני, אם לא הייתה אידיאולוגיה בעולם ואנשים כמוך לא היו מתעסקים בעניינים של אחרים, העולם היה מקום הרבה יותר יפה.

 

אתה חושב שאתה יותר טוב בגלל שאתה יהודי? לא אתה לא! אתה פחות טוב? גם לא.

 

תהיה בן אדם ותפסיק להתייחס לתרבויות ודתות אחרות כמו אל צרעת.

 

מקווה שתגדל יום אחד...

פורסם
זה לא יגמר.

 

עדיף שינעלו את השרשור וזהו.:idea:

 

 

יוסי פרנקוס היקר - הרסת לי את השרשור!!:evil:

 

כל מה שאני מעוניין לדעת זה איפה ניתן למצוא בריטים בארצנו הקטנטונת - אסור כבר לפנטז?

 

יוסי, אני אמחל לך אם תרשום לי עוד שמות של בריטיות :oops:

פורסם

יוסי, תתפלא אבל עוד לא ראיתי בדיחה אחת על קווקזים.

רציני איתך, אני חיפשתי ומצאתי רק אחת ושהיא גם לא קשורה.

 

אני לא חושב שהיהודים הכי חכמים, היהודים חכמים אבל יש גם חכמים מדתות אחרות.

אני לא מתעסק באחרים!

תגיד, מכל השרשור הזה ראית שאמרתי "אל תתחתנו עם גוייה אלא רק עם מישהי מהדת שלך!"?

לא אמרתי, אני סך הכל אמרתי את דעתי.

וכולכם התחלתם להתנפל עליי ולתקפוף אותי כמו לא יודע מה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

מה שהבנתי מהתגובות שלך זה שאתה שונא את כל מי שהוא לא יהודי כי אתה מגיע מנקודת מבט אתנוצרנטרית לגמרי וכנראה שלא היית בחו"ל כי אתה לא ממש יודע איך פועל העולם ואיך נראים עמים אחרים.

 

כמו שכבר אמרתי, אתה חושב שאתה יותר טוב כי אתה שונא את השאר.

 

זה לא עושה אותך ליותר חכם, אלא ליותר טיפש. אתה כנראה לא קורא ספרים, ואם כן אז רק מעטים וגזעניים.

 

הייתי מציע לך ללמוד איך פועל העולם ולהבין שלמרות שהעם היהודי תרם המון להיסטוריה, אנחנו עדיין רק חלקיק קטן בהיסטוריה ואם אתה בעצמך לא עשית כלום ולא השגת משהו, אתה לא יכול להיות גאה.

רק להזכירך, גם יגאל עמיר (ימח שמו) הוא יהודי, והוא חושב בדיוק כמוך שעמים אחרים הם זבל.

פורסם

תגיד, מכל השרשור הזה ראית שאמרתי "אל תתחתנו עם גוייה אלא רק עם מישהי מהדת שלך!"?

לא אמרתי, אני סך הכל אמרתי את דעתי.

וכולכם התחלתם להתנפל עליי ולתקפוף אותי כמו לא יודע מה.

 

מעניין למה כולם התנפלו עליך ?! אולי תשאל את עצמך את השאלה הזו ותקרא שוב את התגובות שלך ובחייך הפעם תרשום במקום גויי יהודי ובמקום ישראל רוסיה . תראה איך זה משתקף לך .

 

בדרך כלל אני קורא - כמעט את הכל אך התגובות שלי תמיד צצות כשאני רואה לנכון להגיב, במקרה שלך הייתי חייב כי זה לא טוב קודם כל לך !! ואחרי זה לי ולכל מי שחושב כמוני

 

בלאק ג'אק, במקרה הזה גם אני מצטער, הבורדר ליין בירושלים , אפשר למצוא גם באמירקן קולוני בירושלים .... איכשהו אפשר גם למצוא סטודנטים בהחלפה או אנשים שבאו לתמוך לעזור ולתרום, מקום הבלוי המועדף עליהם בחיפה הוא מרכז הכרמל (שם אני רואה הכי הרבה) . חוץ מזה אם אתה כבר מחפש אז תצא ותאמין לי שתמצא במקום לחפש באופטופיק של פורום רכב ;)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
יוסי, תתפלא אבל עוד לא ראיתי בדיחה אחת על קווקזים.

רציני איתך, אני חיפשתי ומצאתי רק אחת ושהיא גם לא קשורה.

 

 

צודק, קווקזים זה לא מצחיק. קווקזים זה עצוב.

תבין, עם גזענות לא תגיע לכלום וכל זמן שאתה פוסל אחרים בגלל שייכות דתית אתה מפרה את הקרקע לזה שמחר יקום מישהו שיעיף גם אותך מכאן.

 

מעניין איך היית מגיב אם היית מכיר יהודיה כשרה שהמשפחה שלה לא מוכנה שהיא תצא עם קווקזי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...