Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת העבודה שלי, אני נותן שירות ללקוחות.

בזמן האחרון יצא לי לפגוש בכמה עלמות חן בריטיות שממש עשו לי את זה. עם האחרונה כמעט התחלתי, עד שהיא אמרה שהיא טסה שבוע הבא ללונדון.

 

למה נדלקתי על בריטיות?

 

*החיוך הכובש

*החן

*הנימוסים

*השפה ( רבים חושבים שזו שפה "סנובית", אבל אני מאוד אוהב את המבטא)

*לבנות כמו סיד ( אני ממש אוהב את זה)

 

בקיצור,

 

באילו מקומות בארץ למצוא אותן? אולי אתרי אינטרנט מסויימים (קהילות, למשל)?

 

רק אל תגידו לי ללכת ל mikes place...

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יכול לספר לך כמה דברים על פרויקט תגלית שיגרמו למלכה להסמיק ולהסתובב סמוקה איזה שבוע שבועיים.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

כן, "תגלית" זה פרוייקט של הסוכנות היהודית, מביאים לפה צעירים מהתפוצות להראות להם את הארץ, הם עושים מסיבות הרבה בירושלים, אמריקאיות/בריטיות/דרום אמריקאיות, מסיבה עם הרבה יהודיות "כשרות" (וגם הרבה יהודים אז להיזהר לא לעצבן מישהו).

פורסם

פרויקט תגלית הביא בנים ובנות לארץ בגילאי 18 בשביל למשוך אותם לארץ ישראל.

 

וכשיש בנים ובנות בני 18 מעורבבים ביחד...

 

קורה בערך מה שקורה בקרייה :wink:

פורסם
תעשה אמבוש בכניסה לשגרירות.

 

אמבוש לבד? לא תודה.

חברים, כנראה פטריוטים, לא מעוניניים לשתף פעולה.

 

אני יכול לספר לך כמה דברים על פרויקט תגלית שיגרמו למלכה להסמיק ולהסתובב סמוקה איזה שבוע שבועיים.

 

זה בסדר, כמו כל אחד ששירת בכוחותינו, אני יודע על מה מדובר:)

 

חבר'ה,

 

אם לא תעזרו לי, כל הכסף שאני חוסך לי לעתיד, יבוזבז על נסיעה ללונדון - אסור שזה יקרה!:oops:

פורסם
סע לאילת ו/או למועדונים בת"א.

מועדונים בת"א WTF? אם אתה מחשיב בירטיות כשחומות עור לא מגולחות ושרשר זהב על הצוואר אז כן יש שם בשפע.

 

באילת יש הרבה, גם צרפתיות לשם בדרך לוקחים את כל אלה מפרוייקט "תגלית".

"With great power comes great responsibility"

למכירה המערכת של האוטו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=186935

פורסם
מועדונים בת"א WTF? אם אתה מחשיב בירטיות כשחומות עור לא מגולחות ושרשר זהב על הצוואר אז כן יש שם בשפע.

 

באילת יש הרבה, גם צרפתיות לשם בדרך לוקחים את כל אלה מפרוייקט "תגלית".

 

למה אתה מדבר שטויות? כל חמישי ומוצאי שבת אני יוצא לת"א ופוגש הרבה אנגליות חמודות ויפהפיות.

יתרון למי שיודע אנגלית טוב, כיף לדבר איתם! על הכל. :lol:

פורסם
למה אתה מדבר שטויות? כל חמישי ומוצאי שבת אני יוצא לת"א ופוגש הרבה אנגליות חמודות ויפהפיות.

יתרון למי שיודע אנגלית טוב, כיף לדבר איתם! על הכל. :lol:

ש מצב אם אתה מדבר על חמישי ומוצאי שבת, מישום מה כבנאדם שעובד במועדונים ועבר על כל מועדון בת"א מהקטן לגדול בימי שישי לא נתקלתי אף פעם בבריטיות למהדרין, ראיתי צרפתיות, שוודיות ואיטלקיות, לא שיש משהו רע בהן כן? אבל בריטיות לא ראיתי.

"With great power comes great responsibility"

למכירה המערכת של האוטו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=186935

פורסם
באילו מקומות בארץ למצוא אותן? ...

 

אצלי במיטה.

 

בימים שעוד לא הייתי ישן בשעה 22:00 המקום של הבריטים נקרא MASH.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...