Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי ביז'ואים, יהודים, נוצרים, מוסלמים, רוסים אתיופים או וואטאבר,

לא אומרים לאנשים שהם מזכירים את היטלר.

לא שאכפת לי כן? אבל אם טיפה תחשבו, הוא פאקינג היה כל כך חולה, שהוא אשכרה רצח מלא מלא אנשים וחשב שזה סבבה. :?

אני בספק שזה הכוונה של מה שמו פה, שלא אוהב "גוים".

אנשים היום אומרים יותר מדיי בקלות על מישהו "נאצי" או "היטלר". אני אמנם חלק מהאנשים האלה, אבל אני אומר את זה רק לאנשים שאני מכיר אישית, ואז זה קצת משנה את המובן. אבל להגיד למישהו בפורום שהוא מזכיר את היטלר? זה אשכרה דיס ריספקט חושרמוטה.

 

בקיצור - אם אתה מוצא בריטית, ויש לה בטעות חברה מיותרת, תקרא לי, אני אשמח לעזור.

ולחתונה? בדוק אני בא, היא תביא את המשפחה שלה, בדוק יהיה שם כמה בריטיות.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מספיק לדבר על היטלר! בתור יהודי למשפחה ניצולת השואה, השם שלו מעביר בי צמרמורת כזו גדולה, שאני מבקש להפסיק להזכיר את השם המגעיל הזה.

פורסם

אלעד תודה על התמיכה.

אני לא דומה להילטר (לא בפנים) ואין לי מחשבות של הילטר!

כמו שאמר אלעד, הילטר אדם חולה! יותר נכון היה וטוב שכך.

אני אישית שונא אותו, כי הוא עשה מעשה נורא ליהודים וגם אני יהודי!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אני לא דומה להילטר (לא בפנים) ואין לי מחשבות של הילטר!

כמו שאמר אלעד, הילטר אדם חולה! יותר נכון היה וטוב שכך.

אני אישית שונא אותו, כי הוא עשה מעשה נורא ליהודים וגם אני יהודי!

 

DAM! I Give UP :?

 

If you didn't see the similarity after all these explanations then apparently you will never understand :p

 

Good Luck In Your Life and Hope Life Will Teach You The Easy Way

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אתה מזכיר את היטלר בשנאה לאחר בגלל דתו

"ועוד משהו, אני מבקש לא להשוות אותי להיטלר, אפילו לא בצחוק"

אני חושב שביקשתי ממך משהו לא? או שיש לך בעיות קליטה קשות?

 

אתם כולכם פה צבועים ומסריחים.

אתם אומרים שאני כביכול "היטלר" (יימח שמו) ,בגלל שאני שונא אנשים לא "יהודיים".

כמו שהילטר שנא אנשים שהם לא גרמניים, נכון? תקנו אותי אם אני טועה.

אני לא אומר שאני חולה על אנשים לא יהודיים, אני גם לא שונא.

פשוט אני מעניין מה אנשים שהם לא יהודיים עושים בארץ ישראל, זה מה שמפריע לי.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
"ועוד משהו, אני מבקש לא להשוות אותי להיטלר, אפילו לא בצחוק"

אני חושב שביקשתי ממך משהו לא? או שיש לך בעיות קליטה קשות?

מי שיש לו בעית קליטה פה זה אתה :p

 

אתם כולכם פה צבועים ומסריחים.

כן כן, אני מת על אנשים שנגמרו להם הטענות וכבר לא יכולים להגיב חוץ מעלבונות חסרות תוכן

 

אתם אומרים שאני כביכול "היטלר" (יימח שמו) ,בגלל שאני שונא אנשים לא "יהודיים".

כמו שהילטר שנא אנשים שהם לא גרמניים, נכון? תקנו אותי אם אני טועה.

נתקן אותך אם אתה טועה ?? ואתה עוד שואל על בעיות קליטה ?

 

אני לא אומר שאני חולה על אנשים לא יהודיים, אני גם לא שונא.

פשוט אני מעניין מה אנשים שהם לא יהודיים עושים בארץ ישראל, זה מה שמפריע לי.

 

מה אנשים לא יהודים עושים בארץ ישראל , זה מה שמפריע לי ........

 

עוד פעם תחליף את המילים יהודים ב- "XXX" הקליטה כבר אמורה להשתפר ואולי גם בארץ ישראל תחליף גם ב "XXX" , גם הפעם הקליטה אמורה להשתפר .

 

או בעצם אני כבר הרמתי ידיים, LOL , פעם הייתי ממש מתעצבן מאנשים כמוך .... כיום אני רק מרחם

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
"ועוד משהו, אני מבקש לא להשוות אותי להיטלר, אפילו לא בצחוק"

אני חושב שביקשתי ממך משהו לא? או שיש לך בעיות קליטה קשות?

 

הפעם האחרונה שבדקתי - אני לא עובד אצלך

פורסם

באחד מהדפים פה אמרת שאתה גם ככה לא נשאר בארץ, נכון?

אז יאללה עוף פה.

וואלה אנשים כמוך אנחנו לא צריכים בארץ.

אם אתם לא יודעים להגיב יפה ונורמלי אז גם לי יש עצבים שמתפרצים!

אם מהתחלה הייתם מגיבים נורמלי ולא קופצים עליי אז הנושא פה היה הולך יפה וחלק.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
הפעם האחרונה שבדקתי - אני לא עובד אצלך

כן, ופעם אחרונה שבדקתי ביקשתי ממך משהו וביקשתי יפה.

 

ומה שכתבתי למעלה, בהודעה לפני אחרונה, אני מצטער אם פגעתי.

פשוט יש גבול לכמה שאפשר להעליב ולא לדבר יפה כשאני דיברתי יפה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
באחד מהדפים פה אמרת שאתה גם ככה לא נשאר בארץ, נכון?

נכון :)

 

אז יאללה עוף פה.

תודה שנתת לי אישור :p

 

וואלה אנשים כמוך אנחנו לא צריכים בארץ.

אכן ולכן רוב האנשים שכמוני כבר לא נמצאים בארץ, אני משאיר לך את החלק הפחות משכיל ומבין של הערבים שמדברים בשפה שלך - נראה לי שיהיה לכם שפה משותפת

 

אם אתם לא יודעים להגיב יפה ונורמלי אז גם לי יש עצבים שמתפרצים!

אני אצטט את עצמי מההודעה האחרונה שלי , שכן היא מתאימה גם במקרה של ההודעה הזו

כן כן, אני מת על אנשים שנגמרו להם הטענות וכבר לא יכולים להגיב חוץ מעלבונות חסרות תוכן

 

אם מהתחלה הייתם מגיבים נורמלי ולא קופצים עליי אז הנושא פה היה הולך יפה וחלק.

אף אחד לא קפץ עליך , אני עדיין יושב על הכיסא ושותה קפה!

 

עוד פעם שיהיה לך אחלה יום ואחלה חיים , וכן תודה על המחמאות והפרגונים :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני פשוט מנסה לסדר את העיניינים שלא נריב ולא נמשיך לריב.

אבל אם אתה חמור שנכנס בקיר לא ימינה ולא שמאלה אז אף אחד לא אשם.

ומזל שאנשים כמוך טסים מפה, כי אחרת המצב היה אחר ונורא יותר.

בגלל אנשים כמוך יש משתמטים, שמאלנים שרק דופקים אותנו.

 

אה עוד דבר, דבר איתי עוד שנה כשתחזור על ארבע לארץ.

אני מכיר מספיק אנשים שחזרו על ארבע לארץ כי מה נעשה, אתם תמיד חושבים ש"ישראל" היא ארץ מקלט.

כמו כמה וכמה גויים פה.

 

שבוע טוב לך.

Kia Sportage, 2014 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...