Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הטורבו מבוטל האוטו לא אמור לסחוב כמעט בכלל.



מע' ABS אינה פועלת זה יכול להגיע לסכום גבוה 4 ספרתי לסדר.

יש לך החלפת פח חזית שעלול להצביע על פגיעה מאוד רצינית בתאונה (אם זה חופף לזמן שבוטחל הטורבו אז התאונה היתה מאוד רצינית.

בגדול האוטו נראה שחוט לחלוטין מתוחזק בצורה רעה מאוד.

שים לב שגם מסומן שנורת כרית האויר מנותקת, אם לוקחים בחשבון את הפגיעה מקדימה, יכול להיות שלא החליפו כריות אויר אחריה.

צריך גם לבדוק למה מזגן האויר מנותק.

מכונית בלי כריות אויר, ABS, ומזגן (שאגב חובה עפ"י החוק ברכב הזה) כבר צריכה להיות פסולה.

פורסם

תאונת החזית גמרה רק את הפגוש הקדמי, ראיתי את הפגיעה, קורת הרוחב הראשונה (זאת שמעל הרדיאטור) נראית כאילו ניסו ליישר אותה, אך לא עד הסוף.

כמה כדאי לבקש שיוריד מהמחיר שהוא רוצה? או שפשוט לדרוש שיתקן את כל הליקויים?

פורסם

כמה כדאי לבקש שיוריד מהמחיר שהוא רוצה? או שפשוט לדרוש שיתקן את כל הליקויים?

את ליקויים מכאניים ייתכן והוא יסדר - זה במגרש שלו.

מאותה סיבה אני לא מאמין שהוא יסכים לתקן את נושא ה ABS והכרית אוויר - זה לא במגרש שלו/עלויות יקרות.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

דיברתי איתו על הלקויים, והוא מוכן לתקן את כולם חוץ מהטורבו, ואם אני משיג טורבו אז הוא מוכן לרדת אל מתחת ל-14.

 

נ.ב. ראיתי פיז'ו 406 אחרת, בלי גיר אומנם, אך לא מונית, ומאובזרת יותר, כמה יכול לעלות לי גיר ידני לרכב זה?

פורסם

לדעתי אם תקנה את הרכב הזה תעשה טעות.

הרבה דברים בו לא תקינים ובעיקרם הטורבו שהוא מערכת יקרה ומורכבת. האוטו באופן כללי נראה בלוי ומוזנח, ולדעתי מחירו לא מספיק נמוך כדי שזה יהיה אטרקטיבי. אני לא סומך על מוכרים שמתקנים דברים, בטח לא במוסך שלהם, כי האינטרס שלהם הוא לתקן הכי חפיף ומעפן שאפשר כדי למכור לך - ואת זה אתה לא רוצה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ומה בנוגע לפיז'ו השניה (זאת בלי הגיר)?

 

התקשרתי לבחור, הרכב נמצא בסוכנות של לובינסקי בעפולה, ואין לו גיר, הרכב הוא גרסת SV, עם מנוע בנפח 2.1 (מנוע שהחליפו אותו, לא היה קיים נפח כזה בשנתון הזה).

הוא מוכן לתת לי אותו ב7, השאלה היא אם כן, מה מחירו של גיר ידני?

פורסם

הבדיקה תואמת פחות או יותר את הציפיות שהיו לי.

אני רוצה שתבין דבר אחד : מי, שקונה מונית לשעבר, מחפש אוטו זול ככל הניתן, שיוכל לנוע ממקום למקום וזהו, ומשקיעם בו את המינימום האפשרי, בשביל להשאיר אותו במצב נסיעה.

שים לב, שכשמכלולים יקרים קרסו, לא תיקנו, אלה פשוט ביטלו אותם - טורבו, ABS, מזגן, כריות אוויר, בטח יש עוד.

במנועי טורבו דיזל ישנים ניתן היה לבטל טורבו, ולהישאר עם מנוע עייף ומעשן, חלש הרבה יותר ממנוע זהה שבא במקור ללא טורבו. הרכב אמור בקושי לזוז מהמקום.

 

בדקתי בשבילך, ומחיר מחירון של הרכב, בשקלול מונית, הוא רק כ 2000 ש"ח יותר, מהמחיר המבוקש. לדעתי, מחיר ריאלי של הרכב הוא לא יותר מ 5000 ש"ח.

 

אתה מקבל מכונית ללא טורבו, ללא מיזוג, ללא ABS, ללא כריות, כנראה גם עם אינספור אילתורים במערכת חשמל, ועם קילומטרז עצום.

באותם 15000 ש"ח אתה יכול לקנות רכב תקין, שהגיע במקור ללא כל אלו, ואבל חיים איתו יהיה נעמים ושקטים הרבה יותר.

 

 

פורסם

יצא לי לנהוג באופל אסטרה ללא טורבו.

 

יצאתי מהרמזור בנתיב השמאלי, האוטו לא סוחב. אני מעיף מבט במראה, ומצליח לראות בתוך ענן העשן מונית מסחרית מהבהבת לי :)

פורסם

את הקסארה שלי קניתי עם די הרבה ליקויים, שסידרתי אח"כ.

 

מחיר המחירון היה 18, קניתי בערך ב13.

 

היום מחיר המחירון הוא 15, אפשר לקנות בכיף בעשיריה.

 

מה שאני אומר פה - זה שלא צריך ללכת על מונית בלויה ושחוטה, כשאפשר ללכת על סתם סיטרואן קסארה עייפה.

×
×
  • תוכן חדש...