Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אתמול אמא שלי שאלה אותי "תגיד, הכיתוב LANCER בחלק האחורי של האוטו שלי תמיד היה רק LAN"?

 

אמרתי שלא והתעצבנתי קצת.

 

היום בבוקר הורדתי את הזבל וראיתי בחור בן 17 בערך עומד ליד האוטו של אמא שלי ומנסה להוריד את שאר הכיתוב עם פצירה או משהו בסגנון.

ברגע שהוא ראה אותי הוא התחיל לרוץ. מן הסתם הוא לא הגיע רחוק כי אני רץ מהר והייתה לי יותר מוטיבציה ממנו לריצה. בקיצור, לקחתי אותו, תפסתי אותו בגרון עם יד אחת, הצמדתי אותו לעץ תוך שהרגליים שלו לא נוגעות ברצפה ואז אמרתי לו "אם תתקרב שוב לאיזשהו אוטו בשכונה אני אדפוק לך מכות רצח". אז שאלתי אותו אם הוא מבין, וכשראיתי שהוא מחפש לעשות פוזות עלי (למרות שהוא מוחזק באוויר דרך הצוואר), הוא פתאום קיבל כאפה.

 

כששיחררתי אותו הרגשתי פרץ מטורף של אדרנלין עובר בכל הגוף, ונראה לי שהוא הרגיש פרץ של אדרנלין בגוף וגם פרץ של שתן בתוך המכנסיים שלו (לא התגלחתי כבר שבוע ואני נראה מאיים היום). הוא ברח בריצה מטורפת.

 

אני לא בן אדם אלים אבל נשבר לי מאנשים שאין להם כבוד לאחרים או לרכוש שלהם.

זה גם לא שיש לי BMW חדשה, אלא רק מיצובישי לנסר שנת 93. אין הצדקה לנסות ולהוריד את הכיתוב עם משהו חד, ויותר גרוע, אפילו לא להצליח. הוא עשה שריטה קטנה וזה מעצבן אותי.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יודע מה, בגדול, אני מסכים עם מה שעשית.

 

רק שלצערי (וכנראה גם לצערך) אם האבא או האמא של הנער הזה הם עורכי דין או סתם יפיי-נפש, אתה עלול למצוא את עצמך בחדר החקירות של תחנת המשטרה הקרובה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אתה צריך לעבור קורס אצל השכנים שלי.

 

2 נערים משועממים זרקו להם אבנים בלילה לחצר ושרטו את הפנס של ההונדה השחורה שלהם (צריך להיות סופר דביל להתעסק עם מי שמחזיק הונדה שחורה). השכן יצא עם הבן שלו (בחור בן 22. חי"רניק משוחרר), תפסו את השניים ותוך הנחתת כאפות לא חזקות הביאו אותם לחצר הוילה שלהם. השניים הבריקו את החצר בלילה, שטפו את האוטו ורק אז בעלי הוילה התקשרו להורים שלהם שאם הם לא רוצים שהמשטרה תתערב שיבואו להשלים את תיקון הנזק וישלמו על פנס חדש.

 

אני בטוח ששני הנערים האלה לא יפגעו שוב ברכוש של אף אחד אלא בכלל לא יעיזו לצאת מהבית בחושך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

איזה כיף לקרוא הודעות כאלו.

יוסי אני מבסוט בשבילך שתפסת את הפג הזה ו"הרבצת" בו קצת שכל.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

יוסי, אני הייתי דואג לעכב אותו במקום ולהזמין לו משטרה.

 

תיק במשטרה יכול לחולל פלאים לעתידו של כל אחד...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

ירדתי לחניה לבדוק את הרכבים האחרים וראיתי שלהרבה מהשכנים גנבו את הסמלים היום.

 

דיברתי עם כמה מהשכנים והם אישרו שזה מהיום.

 

בגלל שהפוץ הקטן (לא כל כך קטן, הוא יותר גבוה ממני) לא השתמש בכפפות ונשען על הרכבים עם אחת הידיים, בזמן שהוא מקלף עם השניה, לא תהיה בעיה להוכיח שזה הוא.

 

אם יהיו בעיות נעשה תביעה של כמה דיירים, אבל הוא לא יודע איזה אוטו הוא שלי. לא הייתי בדרך אל האוטו הזה, אלא לכיוון הפח.

פורסם

אתמול אמא שלי שאלה אותי "תגיד, הכיתוב LANCER בחלק האחורי של האוטו שלי תמיד היה רק LAN"?.

 

עכשיו אתה יכול להוסיף לפני הכיתוב את המילה WIRELESS.

 

 

טוב מאד שעשית מה שעשית - רק שעכשיו צריך לשים לב שהדביל לא ינסה "לנקום" את כבודו האבוד.

פורסם
יוסי, אני הייתי דואג לעכב אותו במקום ולהזמין לו משטרה.

 

תיק במשטרה יכול לחולל פלאים לעתידו של כל אחד...

נכון, בהנחה שהתיק לא יסגר מחוסר עניין לציבור, מה שיותר מסביר שיקרה :|

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
נכון, בהנחה שהתיק לא יסגר מחוסר עניין לציבור, מה שיותר מסביר שיקרה :|

גם אם הוא יסגר מחוסר עניין לציבור, הוא עדיין רשום במחשב המשטרתי כציק לכל דבר, אבל אם זאת הפעם הראשונה שלו הוא יקבל רק אזהרה, שתימחק בגיל 18.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
יוסי, אני הייתי דואג לעכב אותו במקום ולהזמין לו משטרה.

 

לעכב אותו איך ?

 

באלימות ?

 

באותה מידה הוא יכול להתלונן עליך שתקפת אותו

 

:?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...