Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכבי של שנות ה - 90 , כמה כיף להזכר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

רק המנגינה ברקע עושה צמרמורת,

איזה קבוצה!

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

איזה קטע, העורך של הסרט עשה איתי צבא... אחד השרופים של מכבי.

 

בכל אופן שמות גדולים, הקבוצה הזו בשנות ה 90 אף פעם לא הגיעה לשלבים מאוחרים באירופה, אני לא זוכר פיינל פור מאז שנת 93, ועד לתקופתו של פיני גרשון, הייתי אז צעיר ולקחתי הכל ללב, אז זכורים לי הרבה דברים טובים מהקבוצה.

מה שבטוח זה שהישראלים בלטו מאד בקבוצה, וזה היה העניין.

היום יש הרבה מצבים שאין ישראלי צבר אחד על המגרש, עצוב.

 

זה היה לפני עידן האינטרנט, ולא היה הרבה מה לעשות בבית חוץ מהבילוי הקבוע כל יום חמישי בערב.

 

המנגינה עושה צמרמורת, אבל בחייאת, כמה אפשר לשמוע אותה לאורך הקליפ:-D

אני אדבר עם העורך על זה8)

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
בכל אופן שמות גדולים, הקבוצה הזו בשנות ה 90 אף פעם לא הגיעה לשלבים מאוחרים באירופה, אני לא זוכר פיינל פור מאז שנת 93, ועד לתקופתו של פיני גרשון, הייתי אז צעיר ולקחתי הכל ללב, אז זכורים לי הרבה דברים טובים מהקבוצה.

 

אתה לקחת ללב?

 

אני כל התיכון ישבתי מאחורי הסל (סוף ה-80). למטה. הקבוצה הגיע לגמרים והצליחה להפסיד בכולם. בכולם. המילניום החדש הוא מבחינתי חוויה מתקנת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם כל הכבוד ויש הרבה כבוד הקבוצה הכי טובה של מכבי בכל הזמנים הייתה לא מזמן.

 

 

כל פעם שאני רואה את המהלכים המטורפים של פארקר אני בהלם!

פורסם
חוויה מתקנת

 

הגדרה קולעת להפליא. אותה תקופה של הפסדים רצופים בגמרים

הייתה מתסכלת באופן שקשה לתאר.

 

לטעמי, שיא החוויה המתקנת היה גמר היורוליג ב-2004,

שבה הקבוצה פשוט "התפוצצה" על חשבון בולוניה האומללה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אם כל הכבוד ויש הרבה כבוד הקבוצה הכי טובה של מכבי בכל הזמנים הייתה לא מזמן.

 

מבחינת כדורסל - אין ספק.

שילוב נדיר שקשה להאמין שיחזור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מבחינת כדורסל - אין ספק.

שילוב נדיר שקשה להאמין שיחזור.

 

+1

תענוג לראות את הסרטון , גם פסקול מעולה וגם זכרונות נעימים זאת "המכבי" שאני לפחות זוכר כמכבי "האמיתית".

רק חבל שבאיכות נמוכה.

פורסם
לא היית אדום עד לא מזמן?

 

מה נשאר לאדומים החל משנה הבאה?

קבוצת כדורגל בליגה לאומית.

חייבים למצוא משהו אחר, לא?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

LOL הייתי ונשארתי אדום, לא ת"א, י"ם. אבל תמיד יש זיקה בלב לחולוניה. אךךך מכבי מכבי, כשהם יגיעו לאולם הפחים, תצפה להם קבלת קהל חמימה, בדמות הפסד. :twisted:

 

ובהזדמנות זו אני רוצה לאחל למכבי ת"א ולהפועל ת"א, אמן תרדו ליגה, כן יהי רצון.:evil:

ROOONEEYY

פורסם

וואלה המוזיקה ברקע אכן מזכירה נשכחות. יש לי שאלה למי שזוכר האם בערוץ הראשון שמו את אותה המוזיקה רק אחרי נצחונות או גם אחרי ההפסדים?

אהבתי גם לראות את פופה מתביע ... מרים ידיים ועושה צעד לכיוון הסל כמעט ללא ניתור..:-)

...Our necessities are few but our wants are endless

×
×
  • תוכן חדש...